Η Audi ολοκληρώνει την τετράδα των φουτουριστικών μοντέλων της παρουσιάζοντας στην 68η Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ένα ηλεκτρικό όχημα εκτός δρόμου.

Το τετραθέσιο AI:TRAIL quattro συνδυάζει την αυτόνομη οδήγηση με δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Η αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία. Το Trail στην επωνυμία του ονόματος παραπέμπει στην εξερεύνηση της φύσης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν υπάρχουν στο εσωτερικό οθόνες για να παρακολουθεί κανείς τηλεοπτικές σειρές ή για να μετέχει σε τηλεδιασκέψεις, Αντίθετα, οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες εξασφαλίζουν μια άνετη θέα στο περιβάλλον. Το Audi AI:TRAIL quattro είναι το τέταρτο μέλος της γκάμας των πρωτότυπων με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της Audi, η οποία ξεκίνησε με την παρουσίαση του Audi Aicon στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης του 2017.

Audi AI:TRAIL quattro

Με εξωτερικό μήκος 4,15 μέτρων και πλάτος 2,15 μέτρων, η δυναμική του Audi AI:TRAIL πέρα από την άσφαλτο είναι προφανής. Το ύψος των 1,67 μέτρων και οι τεράστιοι τροχοί των 22 ιντσών καταδεικνύουν τις εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου του αυτοκινήτου. Με απόσταση 34 εκατοστών από το έδαφος μπορεί να περνά μέσα από νερό με βάθος μεγαλύτερο του μισού μέτρου. Σε σκληρό, βραχώδες έδαφος η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική εξασφαλίζει μεγάλη ευελιξία χωρίς μάλιστα η ενσωματωμένη στο δάπεδο μπαταρία να έρχεται σε επαφή με το έδαφος. Η ίδια η καμπίνα είναι ένας εκτεταμένος υαλοπίνακας που περιβάλλεται από πολυγωνικά σχήματα και διαθέτει χώρο για μέχρι και τέσσερις επιβάτες. Ένα ιδιαίτερο γνώρισμα είναι η προεξοχή στα μέσο των παραθύρων. Η γραμμή αυτή συνεχίζεται τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος και λειτουργεί σαν μια «μέση» που ενώνει ολόκληρο το αμάξωμα σε ένα μονολιθικό σύνολο. Με το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης τοποθετημένο γύρω από τους άξονες και τη μπαταρία στο δάπεδο δεν υπάρχει ανάγκη για προβόλους ή για ξεχωριστή στήριξη των κινητήρων και των μπαταριών. Δεν υπάρχει ανάγκη για προεξέχοντα τμήματα ή χωριστά εξαρτήματα για τον κινητήρα ή τις μπαταρίες. Κάτι άλλο που θέλουν να καταδείξουν τα τέσσερα φουτουριστικά οχήματα της Audi είναι πως ο σχεδιασμός ενός όγκου θα είναι ο χρυσός κανόνας για την εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Audi AI:TRAIL quattro

Το παρμπρίζ διπλώνεται γύρω από το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου όπως στο πιλοτήριο ενός ελικοπτέρου. Οι επιβάτες έχουν ανεμπόδιστη θέα του δρόμου ή του μονοπατιού τόσο προς τα εμπρός όσο και προς τα πλάγια. Δεν είναι όπως μόνο ο εμπρός μέρος και τα πλάγια που είναι διαφανή και καλύπτονται από γυαλί. Σχεδόν ολόκληρη η οροφή, από την κορυφή του παρμπρίζ μέχρι την πίσω αεροτομή, επιτρέπει την καθαρή θέα προς τον ουρανό και το τοπίο. Τόσο το παρμπρίζ όσο και η πόρτα του χώρου αποσκευών ανοίγουν διάπλατα. Οι φωτεινές πηγές του Audi AI: TRAIL χαρακτηρίζονται από την κινητικότητα και την πολυλειτουργικότητά τους. Αντί για συμβατικούς προβολείς υπάρχουν αυτόνομες πηγές φωτός που βρίσκονται κάτω από τις εμπρός κολόνες και μπορούν να φωτίζουν τόσο προς τα έξω όσο και προς τα μέσα. Τα LED αυτά στοιχεία έχουν ρυθμιζόμενη φωτεινότητα και περιστρέφονται ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο σαν εσωτερικός φωτισμός όσο και σαν φωτισμός της διαδρομής που ακολουθεί το αυτοκίνητο. Τα πίσω φώτα λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο και μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για το φωτισμό του πορτμπαγκάζ όσο και σαν εξωτερική φωτεινή υπογραφή.

Audi AI:TRAIL quattro

Αντί για μεσαία και μεγάλη σκάλα των προβολέων το Audi AI:TRAIL είναι εξοπλισμένο με συνολικά πέντε, τριγωνικού σχήματος ηλεκτρικά drones χωρίς έλικες και με ενσωματωμένα φωτεινά στοιχεία LED. Τα drones αυτά μπορούν να προσγειωθούν είτε σε μια ράγα οροφής είτε απευθείας στην οροφή και να συνδεθούν με τις ασύρματες βάσεις φόρτισής τους. Τα ιπτάμενα αυτά αντικείμενα είναι τα Audi Light Pathfinders, τα οποία εξασφαλίζουν την αιώρησή τους με τον ίδιο τρόπο που οι ανεμιστήρες χωρίς στροφείο παράγουν ροή αέρα. Χάρη στον εξαιρετικά ελαφρύ σχεδιασμό τους, μπορούν να πετάξουν μπροστά από το AI:TRAIL και να φωτίζουν το δρόμο μπροστά του, αντικαθιστώντας έτσι τους προβολείς. Εάν είναι επιθυμητό οι ενσωματωμένες κάμερες παρέχουν εικόνα βίντεο που μπορεί να μεταδοθεί μέσω Wi-Fi και να προβληθεί στην οθόνη μπροστά από τον οδηγό. Όταν το AI:TRAIL είναι ακίνητο, τα drones μπορούν επίσης να φωτίζουν τον περιβάλλοντα χώρο του από τη θέση τους στην οροφή. Μπορούν επίσης να φωτίζουν το εσωτερικό μέσω της διαφανής πανοραμικής οροφής, εάν οι επιβάτες προτιμούν να μείνουν εντός του αυτοκινήτου._Δελτίο Τύπου

 

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά