Επικαιρότητα Κόσμος

Αυστηρές ποινές για την κίνηση στη ΛΕΑ

Αλλαγές προανήγγειλε το Υπουργείο Μεταφορών στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, προβλέποντας μεταξύ άλλων και αυστηρές ποινές για την κίνηση στη ΛΕΑ.

Η πολύπαθη στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης, που τόσο έχει ταλαιπωρηθεί από όσους οδηγούν ανεύθυνα, πρόκειται επιτέλους να αναβαθμιστεί και να πάψει να χρησιμοποιείται κατά κόρον από αυτούς. Αφορμή για την αλλαγή στάσης επί το αυστηρότερον από το Υπουργείο αποτέλεσε το πρόσφατο κλείσιμο και των δύο κατευθύνσεων κυκλοφορίας της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας λόγω χιονόπτωσης. Οι τριτοκοσμικές εικόνες εκείνων των ημερών εξόργισαν τους πάντες και όλα δείχνουν πως η «δικτατορία των πονηρών» στους ελληνικούς δρόμους θα λήξει ιδιαίτερα τιμωρητικά, με αυστηρότατα πρόστιμα. Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης και στο ενδεχόμενο της θέσπισης υποχρεωτικής χρήσης χειμερινών ελαστικών για τους πιο δύσκολους μήνες του χειμώνα.

Χαρακτηριστικά, ανέφερε τα εξής για το θέμα αυτό: «Είμαστε η μόνη χώρα στην ΕE που ακόμη έχουμε το σύστημα των αντιολισθητικών αλυσίδων. Όταν πάμε σε έναν αυτοκινητόδρομο και πρέπει να βάλουμε αλυσίδες, πρέπει να σταματήσουμε, να τις βάλουμε, να τις βγάλουμε και πολλές φορές δεν μπορούμε επειδή δεν ξέρουμε πώς γίνεται. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που είχαμε το πρόβλημα στη Μαλακάσα. Το ζήτημα είναι ότι άλλες χώρες της Ευρώπης και των Βαλκανίων με κατά κεφαλήν εισόδημα χαμηλότερο της Ελλάδος έχουν νομοθετήσει τα χειμερινά ελαστικά για συγκεκριμένο διάστημα».

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου