top icon
Επικαιρότητα

Αυτή είναι η νέα Mercedes-AMG C63

Η Mercedes-AMG εστιάζει με τη νέα C63 περισσότερο σε παραμέτρους που σχετίζονται με την οδική συμπεριφορά και την αποτελεσματικότητα πίσω από το πηδάλιο και λιγότερο με την αύξηση της ισχύος του V8 κινητήρα της. Κάτι που -τουλάχιστον στα χαρτιά- φαίνεται να δικαιώνει την εν λόγω επιλογή.

Η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε σήμερα, λίγες μέρες μετά την επίσημη πρεμιέρα της C43, την ανανεωμένη εκδοχή της κορυφαίας έκδοσης της σειράς C, η οποία θα συνεχίσει να διατίθεται στην «απλή» C63 των 476 ίππων και τη «μεγάλη» C63 S των 510 ίππων, με τον 4λιτρο V8 κινητήρα-πασπαρτού των Γερμανών να δίνει για μία ακόμα φορά το «παρών» στα επίλεκτα αυτά μέλη της μεσαίας, από πλευράς μεγέθους, οικογένειας μοντέλων της Mercedes-AMG. Αμφότερες δε θα συνεχίσουν να προσφέρονται με 4θυρο, κουπέ, στέισον βάγκον και κάμπριο «περιτύλιγμα» που έρχεται ανά περίπτωση να καλύψει κάθε διάθεση και επιθυμία.

Όπως επισημάναμε και στην αρχή, η Mercedes, σε συνεργασία πάντα με τη θυγατρική τους φίρμα, την AMG, εστίασαν στη βελτίωση των οδικών χαρακτηριστικών του μοντέλου και λιγότερο στην περεταίρω ενίσχυση των επιδόσεων μέσω της αύξησης της ισχύος του κινητήρα του. Έτσι, οι ουκ ολίγες επεμβάσεις των ιθυνόντων των δύο εταιρειών αφορούν -κυρίως- το «ευ οδηγείν» της κατασκευής.

Πιο συγκεκριμένα, τη θέση του γνωστού 7τάχυτου κιβωτίου της εταιρείας έχει πάρει πλέον το 9τάχυτο Speedshift MCT των Γερμανών, προκειμένου ο οδηγός να έχει τη δυνατότητα να ανεβάσει ή να κατεβάσει σχέσεις σε συντομότερο χρονικό διάστημα. Ο χειριστής των νέων Mercedes-AMG C63 έχει στη διάθεσή του έξι διαφορετικά προγράμματα, τα Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Race και Individual, καθώς και τέσσερα «προφίλ» οδήγησης, τα Basic, Advanced, Pro και Master, που υπάγονται κάτω από την ομπρέλα του AMG Dynamics, τα οποία επιλέγονται αυτόματα από το αντίστοιχο mode οδήγησης. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η γερμανική εταιρεία, στο προφίλ Master, για παράδειγμα, το οποίο «εμπεριέχεται» στο πρόγραμμα Race, το αυτοκίνητο είναι σε θέση να εκδηλώσει μεγαλύτερες γωνίες εγκάρσιας περιστροφής, με τον κινητήρα και το κιβώτιο να έχουν την πιο άμεση απόκριση.

Επιπρόσθετα, η Mercedes προσφέρει για πρώτη φορά το AMG Track Pace (στάνταρ στην C63S, προαιρετικό στην απλή C63), το οποίο, όταν το αυτοκίνητο κινείται στην πίστα, καταγράφει ανά 0,1 δλ. πάνω από 80 διαφορετικές παραμέτρους και μεγέθη. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα προηγμένο σύστημα τηλεμετρίας, με τον οδηγό να έχει τη δυνατότητα να «κατεβάσει» όλα τα παραπάνω δεδομένα μετά από ένα απολαυστικό track day προκειμένου να διαπιστώσει-επιβεβαιώσει και με τη γλώσσα των αριθμών τις επιδόσεις του.

Η νέα Mercedes-AMG C63 διαθέτει, φυσικά, μια προσαρμοζόμενη ανάρτηση, η οποία μεταβάλλει το βαθμό απόσβεσής της ξεχωριστά σε κάθε τροχό, ανάλογα με το επιλεχθέν πρόγραμμα, το στιλ οδήγησης και τη μορφή του δρόμου πάνω στην οποία κινείται το αυτοκίνητο. Φυσικά, η ανάρτηση των νέων C63 διαθέτει και αυτή τις δικές της προ-ρυθμίσεις, τις Comfort, Sport και Sport+. Μηχανολογικά δε, αποτελείται από μια διάταξη τεσσάρων συνδέσμων εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Αξίζει, επίσης, να προσθέσουμε πως και η απλή, αλλά και η έκδοση S, εφοδιάζονται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που για την περίσταση ελέγχεται ηλεκτρονικά.

Από εκεί και πέρα, σε επίπεδο εξωτερικής σχεδίασης, όλες οι εκδόσεις αμαξώματος της νέας C63 χαρακτηρίζονται πρωτίστως από τη νέα μάσκα, που πλέον αποτελεί το σήμα κατατεθέν όλων των μοντέλων που «επιμελείται» η AMG. Στο εσωτερικό δε, το τιμόνι είναι νέο, ενώ τα ουκ ολίγα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού της Mercedes, μαζί φυσικά με τις απαραίτητες ανέσεις και τη… φαντασμαγορική οθόνη των 12,3 ιντσών εμπρός από το οπτικό πεδίο του χειριστή, εξακολουθούν να κλέβουν την παράσταση._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ