Επικαιρότητα Κόσμος

Έως το 2035 όλα τα μοντέλα της Subaru θα είναι ηλεκτρικά και υβριδικά

Η Subaru δηλώνει πως στόχος της είναι να διαθέτει στο σύνολο της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου μόνο υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα με χρονικό ορίζοντα το πέρας της προσεχούς 15ετίας.

Ένας ακόμα «παραδοσιακός» κατασκευαστής δηλώνει έτοιμος να μπει πλήρως στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Για την περίσταση, πρόκειται για την Subaru, μία εταιρεία που τον τελευταίο καιρό έχει ενδυναμώσει τις σχέσεις και τους επιχειρηματικούς δεσμούς της με την Toyota σε μία προφανή, όσο και λογική, προσπάθεια να μειώσει το κόστος εξέλιξης των τεχνολογιών που σχετίζονται με τα οχήματα περιορισμένων ή/και μηδενικών εκπομπών.

Με δεδομένη την παρουσία στη γκάμα της ήπιων υβριδικών αλλά και plug-in υβριδικών μοντέλων, η Subaru σχεδιάζει, όπως η ίδια ανακοίνωσε, να εξελίξει αυτοκίνητα που θα υιοθετούν ένα «δυνατό υβριδικό σύστημα κίνησης», το οποίο θα εξελίξει η Toyota και θα δούμε να κάνει το ντεμπούτο του μέσα στα προσεχή χρόνια.

«Παρ’ ότι χρησιμοποιούμε τεχνολογίες της Toyota, θέλουμε να φτιάξουμε υβριδικά αυτοκίνητα που να ξεχωρίζουν ως Subaru», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του τμήματος τεχνολογίας της ιαπωνικής εταιρείας, Tetsuo Onuki.

Subaru

Και προσέθεσε:

«Δεν πρόκειται μόνο για λόγους μείωσης των εκπομπών CO2. Πρέπει να ενδυναμώσουμε τόσο την ασφάλεια όσο και τις επιδόσεις των τετρακίνητων αυτοκινήτων μας».

Η Subaru, η οποία αυτή τη στιγμή εξελίσσει από κοινού με την Toyota μια νέα πλατφόρμα αποκλειστικά για μοντέλα με ηλεκτροκινητήρα, σκοπεύει έως το 2030 το 40% των πωλήσεών της να απαρτίζεται από υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα.

Έως το 2035 μάλιστα, όπως ρητά διαβεβαιώνουν οι ιθύνοντες της Subaru, όλα τα μοντέλα της εταιρείας θα είναι εξηλεκτρισμένα – πλήρως ηλεκτρικά ή υβριδικά.

Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, όλα αυτά θα επιφέρουν το αργότερο έως το 2050 μία μείωση των συνολικών εκπομπών του στόλου νέων αυτοκινήτων (από την ενέργεια που δαπανάται στην παραγωγή έως και τη λειτουργία κάθε οχήματος) της τάξης του 90% σε σχέση με τα επίπεδα του 2010.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου