Η Porsche θα μπορούσε να αξίζει έως και 70 δις ευρώ στην περίπτωση που εισαχθεί στις διεθνείς χρηματαγορές ως επικεφαλής ενός premium ομίλου που θα συναπαρτίζεται από τις Bentley, Bugatti και Lamborghini.

Την άποψη αυτή εξέφρασε ανοιχτά πριν λίγα μόλις 24ωρα ο CFO της Porsche, Lutz Meschke, μιλώντας σε δημοσιογράφους στα πλαίσια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Weissach. Έχοντας ως παράδειγμα και σημείο αναφοράς την περίπτωση Ferrari, ο Meschke δήλωσε ότι οι μετοχές σε μία ανεξάρτητη εταιρεία με επικεφαλής της Porsche και εταίρους τις Bentley, Bugatti και Lamborghini, θα μπορούσε εύκολα να επιτύχει μία κεφαλαιοποίηση τριπλάσια της ιταλικής εταιρείας.

Σε περίπτωση που ένα τέτοιο σχέδιο καταφέρει να πάρει σάρκα και οστά, το λεγόμενο και ως «Super Premium Brand Group» της VW θα είναι ο τρίτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που θα εισαχθεί στις διεθνείς χρηματαγορές μετά την κινεζική Nio και τη βρετανική Aston Martin.

«Θα μας έβλεπαν ως έναν κατασκευαστή ειδών πολυτελείας και τα οφέλη θα ήταν είναι εντελώς διαφορετικά σε σύγκριση με ένα κανονικό premium εμπορικό σήμα», δήλωσε ο Meschke. Και προσέθεσε: «Μια αποτίμηση της τάξης των 60 έως 70 δισεκατομμυρίων ευρώ σίγουρα δεν ακούγεται τραβηγμένο».

Όταν ρωτήθηκε για τις εκτιμήσεις αναλυτών ότι μία τέτοια θα μπορούσε να αξίζει ακόμα και 100 δισεκατομμύρια ευρώ, ο Meschke δήλωσε ότι «κάτι τέτοιο είναι επίσης πιθανό».

Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή τη στιγμή η χρηματιστηριακή αποτίμηση ολόκληρου του VW Group ανέρχεται στα 69 δις ευρώ.

Ο Meschke υποστήριξε πως ένα spin-off των Porsche, Bentley, Bugatti και Lamborghini θα είχε οφέλη και για την αποτίμηση της μητρικής εταιρείας αλλά και ολόκληρου συνολικά του ομίλου.

«Όταν η Ferrari μπήκε στις αγορές, ακόμα και η ίδια η Fiat Chrysler Automobiles είδε μια σημαντική αύξηση της αξίας της».

Οι επενδυτές, πιστεύει, πως θα καλωσόρισαν ένα τέτοιο ενδεχόμενο, καθώς αυτό θα σήμαινε μία εταιρεία διαφοροποιημένη και πιο ευέλικτη σε δομές εταιρεία.

Ένα ακόμα όφελος, σύμφωνα με τον CFO της Porsche, είναι το γεγονός ότι ένα spin-off των premium μαρκών θα έκανε τον όμιλο VW πιο ελκυστικό απέναντι σε πιθανές συνεργασίες, τόσο από την αυτοκινητοβιομηχανία όσο και από το χώρο της τεχνολογίας._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά