Μπορεί η Porsche να δήλωσε ότι δεν την ενδιαφέρουν πια τα ρεκόρ και οι χρόνοι στη διάσημη πίστα-ειδική διαδρομή του Nurburgring, να όμως που πάλι εκεί γυρνά! Αυτή τη φορά με τη νεότερη εκδοχή της 911 GT3. 

Δεν έχουν περάσει περισσότερες από δύο εβδομάδες από τότε που ο επικεφαλής του τμήματος που είναι υπεύθυνο για τις καθαρόαιμες κατασκευές του Γερμανού κατασκευαστή, Andreas Preuninger, δήλωνε πως η εταιρεία δεν εστιάζει πλέον την προσοχή της στο «κυνήγι» του ταχύτερου γύρου στο γνωστό πεδίο δοκιμών της Πράσινης Κόλασης. 

«Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν κοιτούν το χρονόμετρο όταν οδηγούν στην πίστα αναζητώντας μόνο την αλληλεπίδραση με το αυτοκίνητο. Αυτός είναι ο λόγος που σταματήσαμε να σκεπτόμαστε μόνο τους ταχύτερους γύρους ψάχνοντας τρόπους ώστε να είμαστε οι γρηγορότεροι στο Nurburgring. Δεν με ενδιαφέρει αν στο Nurburgring ο ανταγωνισμός είναι ταχύτερος», δήλωνε χαρακτηριστικά ο Preuninger.

Και, ω του θαύματος, λίγες μόλις μέρες μετά, να που η γερμανική εταιρεία άρχισε να… ενδιαφέρεται ξανά για τους χρόνους των αυτοκινήτων της στην Πράσινη Κόλαση ανακοινώνοντας εν προκειμένω σήμερα πως η νέα 911 GT3 κατάφερε να κατεβάσει την επίδοσή της σε σχέση με την πρόγονό της κατά 12,3 δλ. «γράφοντας» επίδοση 7 λεπτών 12 δευτερολέπτων και 7 δεκάτων!

«Πετυχαίνοντας αυτό το χρόνο με έμφαση αποδεικνύουμε πως η νέα GT3 δεν παρέχει μόνο την καλύτερη οδηγική εμπειρία, αλλά και μια εντυπωσιακή επίδοση στο Nordschleife», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του αγωνιστικού τμήματος της εταιρείας, Frank-Steffen Walliser.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το δ.Τ. της Porsche, η νέα 911 GT3 με την οποία πραγματοποιήθηκε η εν λόγω επίδοση ήταν εφοδιασμένη με το «διπλόδισκο» PDK κιβώτιο «πατώντας» στα street-legal ελαστικά Sport Cup 2 N1 της Michelin, ενώ πίσω από το τιμόνι της βρέθηκε για την περίσταση ο δοκιμαστής της γερμανικής φίρμας, Lars Kern. Σε ότι αφορά στις συνθήκες που επικρατούσαν στην πίστα, η γερμανική εταιρεία αναφέρει χαρακτηριστικά πως η θερμοκρασία αέρα ήταν 8 βαθμοί Κελσίου και η θερμοκρασία ασφάλτου στους 14.

Αξίζει να θυμίσουμε πως μέχρι στιγμής και εν αναμονή της νέας 911 GT2, το ταχύτερο αυτοκίνητο του γερμανού κατασκευαστή στο συγκεκριμένο τερέν παραμένει η 918 Spyder με χρόνο 6:57, επίδοση που πραγματοποιήθηκε το 2013.

Διαβάστε εδώ το πλήρες προφίλ της νέας Porsche 911 GT3._X.A. 

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά