Η PSA και προσωπικά ο Carlos Tavares ξεκινούν τις περικοπές σε μια προσπάθεια εξυγίανσης της Opel. Και για την περίσταση του βρετανικού παραρτήματός της.  

Στόχος των νέων ιδιοκτητών της Vauxhall είναι η αύξηση της ανταγωνιστικότητας μέσω του εναρμονισμού του ήδη μειωμένου σε σχέση με πέρσι όγκου παραγωγής του εργοστάσιου της μάρκας που έχει την έδρα του στο Ellesmere Port της Μ. Βρετανίας -στο οποίο σήμερα κατασκευάζεται το Astra- με τον αριθμό των εργαζομένων του. Πιο συγκεκριμένα, έχοντας αυτή τη στιγμή στις τάξεις της περί τους 1.800 υπαλλήλους, φέτος από την εν λόγω μονάδα αναμένεται να κατασκευαστούν 110.000 οχήματα, αριθμός μειωμένος κατά 30.000 σε σχέση με εκείνον του 2016.

«Το εργοστάσιο πρέπει να καταστεί οικονομικά υγιές καθώς ο όμιλος προχωρά στα μοντέλα της νέας γενιάς. Πρέπει η μονάδα να μπει σε μια ζώνη κερδοφορίας που θα την ευθυγραμμίσει με εκείνη των εργοστασίων του γκρουπ PSA», δηλώνουν χαρακτηριστικά εκπρόσωποι της γαλλικής φίρμας.

Και συνεχίζουν:

«H PSA διατηρεί την αφοσίωσή της στο εργοστάσιο στο Ellesmere Port».

Όπως διευκρινίζεται, η κίνηση της PSA να περικόψει τις θέσεις εργασίας για 400 υπαλλήλους της μέσω προγραμμάτων εθελουσίας εξόδου δεν σχετίζονται με της απόφαση αποχώρησης της Μ. Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Μολαταύτα, η PSA έχει ήδη ανακοινώσει πως κάθε μελλοντική επένδυση στο Ellesmere Port παγώνει έως ότου αποσαφηνισθούν πλήρως και με κάθε λεπτομέρεια οι όροι του επερχόμενου Brexit.

«Όταν υπάρξει επαρκής σαφήνεια για τις μελλοντικές εμπορικές σχέσεις με την ΕΕ και όταν αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά η ανταγωνιστικότητα της μονάδας, τότε η εταιρεία θα είναι σε θέση να εξετάσει τις μελλοντικές επενδύσεις της σε αυτή», αναφέρει η επίσημη δήλωση των Γάλλων της PSA._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά