Επικαιρότητα Κόσμος

Το Mazda CX-5 στη λίμνη της Βαϊκάλης

Μετά το γύρο της Ισλανδίας με ένα MX-5, η Mazda είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που πήρε άδεια να διασχίσει τη λίμνη Βαϊκάλη στη Σιβηρία διασχίζοντας την παγωμένη επιφάνειά της με CX-5.

Εμπνευσμένες από τις δύσκολες διαδρομές, τους οδηγούς και τις δημόσιες δοκιμές των μοντέλων του παρελθόντος, σήμερα οι εκδηλώσεις με την ονομασία Epic Drive της Mazda, δίνουν τη δυνατότητα στους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου να βιώσουν συνθήκες οδήγησης σε δύσκολους δρόμους, καταπληκτικά τοπία και μία μοναδική περιπέτεια στο τιμόνι ενός Mazda. Είτε απολαμβάνοντας την οδήγηση στους γεμάτους στροφές δρόμους των Αζορών με ένα Mazda2, ή εξερευνώντας τα επιτεύγματα της μηχανικής στα τούνελ και τις γέφυρες στα ορεινά περάσματα της Νορβηγίας, η σημερινή εκδήλωση Epic Drive της Mazda προσφέρει απίστευτα ταξίδια στα μέσα ενημέρωσης, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα και τα πλεονεκτήματα των αυτοκινήτων, που είναι γνωστά για τον οδηγοκεντρικό τους χαρακτήρα.

Mazda-CX-5

Η οδήγηση σε ακραίες συνθήκες, όπως η οδήγηση ενός MX-5 στο πιο βόρειο σημείο της Ευρώπης στην καρδιά του χειμώνα με θερμοκρασίες μέχρι -30, αποδεικνύουν ότι η πρόκληση του ανθρώπου και της μηχανής είναι τόσο ισχυρή σήμερα, όπως ήταν και το 1936 όπου μια ομάδα πρωτοπόρων ξεκίνησε να αποδείξει την αξιοπιστία του Mazda Go. Ένα πρώιμο παράδειγμα της επιθυμίας για τις φιλόδοξες διαδρομές, βλέπουμε το 1936 όταν η Mazda επιθυμώντας να προωθήσει τα μοντέλα της, έστησε μία cross-country αποστολή με πέντε μοντέλα Mazda-Go (type KC and DC). Με αφετηρία την Kagoshima, μία πόλη στο νοτιότερο άκρο του κύριου νησιωτικού συμπλέγματος της Ιαπωνίας. Η συγκεκριμένη αποστολή παρουσίασε την ανθεκτικότητα των τρικύκλων διανύοντας 1.680 μίλια χωματόδρομου, με λάσπη και κακοτράχαλα μονοπάτια, φτάνοντας τελικά στο Τόκιο 25 ημέρες αργότερα. Η δημοσιότητα που πήρε το εγχείρημα, αύξησε σημαντικά τις πωλήσεις και τόνωσε και το προφίλ της εταιρείας, ενώ η συγκεκριμένη προσπάθεια έμελλε να συνεχιστεί καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία της Χιροσίμα θα ξεκινούσε μια ηρωική προσπάθεια για την προώθηση των προϊόντων της. Δελτίο Τύπου

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου