Όπως αναμενόταν, το υπερτροφοδοτούμενο ιταλικό διαμάντι των 3,9 λίτρων βρίσκει τη θέση του και στην 4θεσια πρόταση του cavallino rampante.

Μια ακόμα έκδοση –η βασική, σύμφωνα με τους ανθρώπους του Μαρανέλο- για την 4θεσια GTC4Lusso, η οποία πριν έναν περίπου χρόνο παρέλαβε και τυπικά τη σκυτάλη από τη εξίσου μοναδική στο είδος της FF. Για την περίσταση, την κίνηση προσφέρει ο γνωστός V8 κινητήρας της 488 GTB, με διαφορετικές βέβαια ρυθμίσεις, αποτελώντας μια ακόμα επιλογή «δίπλα» στην 12κύλινδρη έκδοση των 690 ίππων του μοντέλου, που φυσικά παραμένει η κορυφαία της σειράς.

Σύμφωνα με τους Ιταλούς, ο κινητήρας αποδίδει 610 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 760 Nm ροπής, σταθερά από τις 3.000 έως και τις 5.250 σ.α.λ., μεταφέροντας την κίνηση στους πίσω τροχούς. Με τις προδιαγραφές αυτές, ο εν λόγω V8 καταναλώνει κατά μέσο όρο 11,6 λιτ./100 χλμ., εκπέμποντας 265 gr διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χλμ. Σε ότι αφορά στις επιταχύνσεις, μόλις 3,5 δλ. είναι αρκετά προκειμένου να… εκτοξεύσουν την υπρτροφοδοτούμενη GTC4Lusso από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα.

Και η έκδοση Τ –λέμε με Turbo- διαθέτει το γνωστό σύστημα τετραδιεύθυνσης 4WS, το οποίο συνεργάζεται τόσο με το Side Slip Control (SSC3), όσο και με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση της Ferrari, τη γνωστή μας SCM-E._Χ.Α.