X
Κόσμος

Επίσημο: Τρία νέα μοντέλα από τη Lancia

Το δεκαετές στρατηγικό πλάνο της Lancia περιλαμβάνει την παρουσίαση τριών νέων μοντέλων -ένα κάθε δύο χρόνια- με το πρώτο να παρουσιάζεται το 2024, ενώ ένα εξ αυτών θα είναι και η αμιγώς ηλεκτρική Delta.

Το δεκαετές αναπτυξιακό πλάνο της Lancia που σήμερα επισημοποιήθηκε από τους ιθύνοντές της θα ξεκινήσει το 2024 με το νέο Ypsilon, το οποίο με μήκος περίπου 4 μέτρα θα ανήκει στην κατηγορία Β και θα λανσαριστεί και σε μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Το 2026 θα παρουσιαστεί η νέα «ναυαρχίδα» της μάρκας, η οποία με μήκος 4,6 μ. και θα δώσει το «παρών» στη δημοφιλέστερη κατηγορία της Ευρώπης. Που όπως όλα δείχνουν θα είναι εκείνη των SUV μοντέλων. To 2028 θα είναι η χρονιά όπου θα παρουσιαστεί η Delta, ένα μυώδες αυτοκίνητο που θα έχει μήκος 4,4 μ., όπως επισήμως ανακοίνωσαν σήμερα οι Ιταλοί.

Αυτά τα τρία νέα μοντέλα θα καλύπτουν το 50% της αγοράς της Ευρώπης και θα έχουν σαν στόχο να συμβάλουν στη βελτίωση της θέσης της Stellantis στις premium και luxury κατηγορίες.

Το δεκαετές πλάνο της Lancia έχει μια ξεκάθαρη στρατηγική εξηλεκτρισμού. Από το 2026 η μάρκα θα παρουσιάζει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ από το 2028 όλες οι πωλήσεις της θα αποτελούνται από 100% ηλεκτρικά οχήματα.

Η ευρεία χρήση καινοτόμων υλικών θα καταστήσει τη Lancia ως τη μάρκα με το μεγαλύτερο ποσοστό αξιοποίησης ανακυκλωμένων υλικών στον όμιλο Stellantis, με το 50% τον επιφανειών με τις οποίες έρχεται σε επαφή ο οδηγός και οι επιβάτες να είναι κατασκευασμένες από οικολογικά υλικά.

Το εσωτερικό των νέων μοντέλων της Lancia θα καλωσορίζει τον οδηγό και τους επιβάτες με τη χαρακτηριστική ιταλική κομψότητα.  Εμπνευσμένα από θρυλικά μοντέλα, όπως οι Gamma, Thema και Flavia, η νέα γενιά των μοντέλων της Lancia θα προσφέρει ένα άνετο περιβάλλον με εύκολη τη χρήση τεχνολογιών αιχμής, όπως ορίζει και το DNA της μάρκας. Το σύστημα S.A.L.A., Sound AirLight Augmented (η λέξη sala στα Ιταλικά σημαίνει, «σαλόνι»), θα είναι ένα μινιμαλιστικό σύνολο όπου οι χρήστες θα ελέγχουν όλες τις λειτουργίες – από το ηχοσύστημα και το φωτισμό μέχρι τον κλιματισμό μέσω μόλις ενός χειριστηρίου.

Η Lancia ξεκινά το άνοιγμα της στην Ευρώπη με την τοποθέτηση πέντε Brand Manager στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, η Paola Pichierri στη Γαλλία, ο Niccolò Biagioli στη Γερμανία, ο Francesco Colonnese στην Ισπανία, ο  Patrice Duclos στο Βέλγιο και το Λουξεμβούργο και ο Patrick Zegwaard στην Ολανδία. Στην Ιταλία τον αντίστοιχο ρόλο θα εξακολουθεί να έχει ο Raffaele Russo, ενώ η Roberta Zerbi θα καλύψει το ρόλο του συντονιστή για τις εμπορικές δραστηριότητες της μάρκας ως Επικεφαλής Πωλήσεων της Lancia για τη Διευρυμένη Ευρώπη.

Το ξεκίνημα της νέας πορείας της Lancia από αυτές τις αγορές αποφασίστηκε και λόγω της ανάπτυξης που έχουν οι πωλήσεις μέσω διαδυκτίου, με την Ολανδία και τη Γερμανία να οδηγούν αυτή τη νέα εποχή στην αγορά του αυτοκινήτου. Όπως ανακοινώθηκε, οι πέντε αυτές χώρες αντιπροσωπεύουν το πρώτο βήμα, με το στόχο της μάρκας να είναι να έχει παρουσία σε 60 Ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις μέσω ενός δικτύου 100 διανομεών με στόχο το 50% των πωλήσεων να γίνονται μέσω διαδικτύου.

«Σήμερα είναι μια πολύ σημαντική ημέρα», δήλωσε ο Luca Napolitano, CEO της Lancia. «Η Lancia κάνει την είσοδο της στην Ευρώπη και παράλληλα το πρώτο της βήμα ώστε να είναι μια αξιόπιστη και αξιοσέβαστη premium μάρκα. Το δεκαετές μας πλάνο, το οποίο εγκρίθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, τώρα παίρνει μορφή. Είμαστε μια κομψή ιταλική μάρκα και αυτή είναι η αναγέννηση μας. Η καινοτομία και η διαχρονική σχεδίαση αποτελούσαν πάντα βασικές μας αξίες και σε αυτές θέλουμε να προσθέσουμε και τη βιωσιμότητα, την πελατοκεντρική προσέγγιση και την υπευθυνότητα, γιατί κοιτάζουμε το μέλλον με μεγάλη φιλοδοξία».

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!