Η οικογένεια της νέας Porsche 911 υποδέχεται την έκδοση Carrera. Φυσικά, τόσο σε κουπέ όσο και σε κάμπριο αμάξωμα.

Τον Νοέμβριο που μας πέρασε, η Porsche παρουσίασε την όγδοη γενιά της Porsche 911, σχεδόν 55 χρόνια μετά την εμφάνιση της πρώτης εκδοχής του αειθαλούς κουπέ από το Zuffenhausen, αποκλειστικά στην κλειστή έκδοση Carrera S και εν συνεχεία στην αντίστοιχη Cabriolet. Σήμερα, είναι η σειρά για τα αποκαλυπτήρια της «εισαγωγικής» έκδοση της οικογένειας 911 και στους δύο διαθέσιμους τύπους αμαξώματος, που παραδοσιακά - συνοδεύονται από το γνωστό τοις πάσι προσωνύμιο Carrera.

Porsche 911 Carrera Cabriolet

Σε σχέση με την Carrera S, η ουσιαστική διαφορά έγκειται στον 3λιτρο και 6κύλινδρο ασφαλώς κινητήρα με τα δύο τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 385 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. (15 επιπλέον σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου), αντί για 450 ίππους, και ροπή 450 Nm, τα οποία αποδίδονται σταθερά από τις 1,950 έως και τις 5.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται για την έκδοση Coupe που εφοδιάζεται με το Sport Chrono package σε χρόνο 4,0 δλ. (4,2 δλ. χωρίς το έξτρα αυτό καλούδι), ενώ για τα 0-160 και 0-200 χλμ./ώρα απαιτούνται αντίστοιχα 9,0 και 14,2 δλ. Η τελική ταχύτητα στις Carrera Coupe και Cabriolet, οι οποίες προφέρονται αποκλειστικά με το 8τάχυτο κιβώτιο PDK της εταιρείας, είναι 293 χλμ./ώρα, η μέση κατανάλωση ορίζεται στα 9,0 και 9,2 λιτ./100 χλμ./ώρα για τις εκδόσεις Coupe και Cabriolet, αντίστοιχα, ενώ το βάρος για την βασική Carrera Coupe είναι 1.505 κιλά.

Porsche 911 Carrera Coupe

Οπτικά, οι εκδόσεις Carrera ξεχωρίζουν χάρη στους διαφορετικούς τροχούς, οι οποίοι έχουν διάσταση 235/40 R19 και 295/35 R20 στις πλούσιες εκδόσεις, καθώς και στο διαφορετικό περίβλημα των απολήξεων στην εξάτμιση. Στο εσωτερικό, δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις Carerra S. Έτσι, οι σχεδιαστικές επιρροές από τις 911 της δεκαετίας του ’70, είναι πολλές, με κυρίαρχα στοιχεία στη νεότερη εκδοχή του γερμανικού μοντέλου να είναι το κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο εμπρός από τον οδηγό, το οποίο πλαισιώνεται από 2+2 οβάλ οθόνες, καθώς και η οθόνη των 10,9 ιντσών στην κεντρική κονσόλα του συστήματος Porsche Communication Management, ενώ κάτω από αυτή έχουν εγκατασταθεί πέντε διακόπτες για άμεση πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Porsche 911 Carrera

Και οι νέες 911 Carrera Coupe και Cabriolet εφοδιάζονται με μια πληθώρα τεχνολογιών που τις καθιστούν ακόμα πιο «προηγμένες» και σοφιστικέ. Μία από αυτές είναι και το Wet Mode (στάνταρ εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις). Πρόκειται για ένα «καλούδι» το οποίο ανιχνεύει την ύπαρξη νερού στο δρόμο «προετοιμάζοντας» εν συνεχεία κατάλληλα τα συστήματα ελέγχου του οχήματος. Ταυτόχρονα δε, προειδοποιεί τον οδηγό μέσω ηχητικού σήματος. Το «παρών» δίνει επίσης το σύστημα υποβοήθησης της οδήγησης Night Vision Assist, καθώς κι ένα σύστημα πέδησης αποτελούμενο από δίσκους με διάμετρο 330 χλστ. σε συνδυασμό με 4πίστονες, μαύρου χρώματος, δαγκάνες.

Όπως ανακοινώθηκε, σε σύντομο χρονικό διάστημα η γκάμα των entry-level εκδόσεων της νέας Porsche 911 θα εμπλουτιστεί με τις τετρακίνητες Carrera 4 Coupe και Carrera 4 Cabriolet._Χ.Α.