Επικαιρότητα Κόσμος

Νέο Audi R8 LMS και… ready to race

Η Audi Sport παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τη νέα εκδοχή της πολεμικής της μηχανής. Το νέο R8 LMS, με άλλα λόγια.

Η Audi Sport παρουσιάζει το νέο R8 LMS, το τέταρτο μοντέλο της σε τέσσερα μόλις χρόνια μετά το δεύτερης γενιάς R8 LMS (2015), το RS 3 LMS TCR (2016) και το R8 LMS GT4 (2017). Την αποκάλυψη της νέας “πολεμικής μηχανής» του γερμανικού εργοστασίου έκαναν στην πόλη του φωτός στα πλαίσια της 88ης Διεθνούς Έκθεση Αυτοκινήτου ο Michael-Julius Renz, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH, μαζί με τον Chris Reinke, τον επικεφαλής του τμήματος πελατών της Audi Sport.

Bathurst, Daytona, Dubai, Laguna Seca, Nürburgring, Sepang and Spa: από τότε που το Audi R8 LMS έκανε το ντεμπούτο του το 2015, έχει καταφέρει να ταυτίσει το όνομά του με επιτυχίες και νίκες σε ουκ ολίγους αγώνες αντοχής. Οι παγκόσμιοι τίτλοι που έχει αποσπάσει, καθώς και η διακρίσεις τόσο στο FIA GT World Cup όσο και στο Intercontinental GT Challenge, έρχονται να επισφραγίσουν την επιτυχημένη αγωνιστική καριέρα του «όπλου» της Audi Sport. Παρόλα αυτά, υπάρχει περιθώριο βελτίωσης για το γερμανικό εργοστάσιο:

«Για να αναπτύξουμε την εξέλιξη του αυτοκινήτου, εστιάσαμε ακόμα περισσότερο την προσοχή μας στους πελάτες μας και στις ανάγκες τους», δηλώνει ο Chris Reinke.

Και συμπληρώνει:

 «Το στάδιο του προ-σχεδιασμού για τη δεύτερη εξέλιξη της τρέχουσας γενιάς επικεντρώθηκε σε πολλές συζητήσεις και αναλύσεις με τις ομάδες μας».

Η βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής και της ψύξης του κινητήρα νέου R8 LMS εξασφαλίζουν, σύμφωνα με την Audi Sport, υψηλότερες επιδόσεις και αξιοπιστία σε ποικίλες συνθήκες αγωνιστικής οδήγησης. Ένας άλλος παράγοντας που βελτιώθηκε είναι η ανθεκτικότητα των στοιχείων του συστήματος μετάδοσης της ισχύος. Για τις ομάδες που θα συμμετάσχουν σε διεθνή αγωνιστικά τερέν με τονέο αυτό «όπλο», το κόστος συντήρησης αποτελεί ζήτημα μεγίστης σημασίας, και για το λόγο αυτό η Audi Sport έκανε ό,τι ήταν αναγκαίο για την επιμήκυνση των διαστημάτων ανακατασκευής του συμπλέκτη και του συστήματος μετάδοσης, εν γένει. Αξίζει να σημειωθεί πως όλες οι αλλαγές που «κουβαλά» σήμερα η νεότερη γενιά του μοντέλου μπορούν, κατόπιν αιτήματος των ιδιοκτητών των «παλαιών» R8 RLM, να εφαρμοστούν από την Audi Sport και στις δικές τους πολεμικές μηχανές.

Μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο του R8 LMS στο Παρίσι, η Audi Sport θα παραδώσει τα πρώτα αυτοκίνητα στους πελάτες της τον προσεχή Νοέμβριο με τιμή πώλησης τα 398.000 ευρώ (συν Φ.Π.Α.). Το «κιτ» εξέλιξης για την αναβάθμιση των παλαιότερων γενεών του καθαρόαιμου αυτού R8 κοστίζει 28.000 ευρώ (συν ΦΠΑ). Μετά την έγκριση της FIA, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα ξεκινήσουν να λαμβάνουν και επισήμως μέρος στις διεθνείς διοργανώσεις ανά τον κόσμο από τον Ιανουάριο του 2019._X.A.

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου