X
Κόσμος

Νέο Peugeot 408: Λίγο πριν την πρεμιέρα

Το νέο Peugeot 408 θα αποκαλυφθεί σε μια εβδομάδα από σήμερα. Προς ώρας, οι Γάλλοι μας αποκαλύπτουν μερικές μόνο πτυχές της σχεδιαστικής – και όχι μόνο – ταυτότητας του.

Με το νέο Peugeot 408, η γαλλική εταιρεία μπαίνει δυναμικά σε μια διαφορετική «αρένα» δημιουργώντας για την περίσταση ένα «νέο είδος οχήματος» με δεδομένη την υφιστάμενη «σύσταση» της γκάμας της.

Όπως αποκαλύπτουν οι δύο teaser φωτογραφίες που δόθηκαν στο φως της δημοσιότητας προ ολίγου, το νέο Peugeot 408 υιοθετεί μια 4θυρη, τύπου fastback, σιλουέτα, με αυξημένο μάλιστα ύψος από το έδαφος, σε μια προσπάθεια να παντρέψει αρετές από διαφορετικές κατηγορίες – όπως εκείνες των sedan και SUV/crossover οχημάτων.

Το όλο «πακέτο» έρχεται να δέσει με την υιοθέτηση χαρακτηριστικών για τον γαλλικό λέοντα λεπτομερειών, όπως είναι η γνώριμη και κάθετη ως προς την τοποθέτησή της μάσκα, τα αιχμηρά πίσω φωτιστικά σώματα και οι μεγάλοι σε μέγεθος τροχοί.

Σύμφωνα με την Peugeot, το νέο 408 «είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει υπεύθυνη οδηγική απόλαυση, έχοντας υποβληθεί σε εξαιρετικά ενδελεχή αεροδυναμική ‘επεξεργασία’ για τη βελτιστοποίηση της ροής αέρα γύρω από αυτό».

Σε κάθε περίπτωση, το νέ0 408 θα είναι ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο, και όχι για ένα μοντέλο που προορίζεται για επιλεγμένες αγορές. Εξ ου και το γεγονός ότι θα διατίθεται όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στη σημαντική για τους Γάλλους αγορά της Κίνας, στην οποία θα φέρει μάλιστα την ονομασία 408Χ.

Το νέο Peugeot 408 θα βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 της Stellantis, γεγονός που σημαίνει ότι το «νέο είδος οχήματος» της Peugeot θα μπορεί να υποδεχθεί συμβατικές, ηλεκτρικές αλλά και plug-in υβριδικές μονάδες κίνησης.

Ανάμεσα στα κινητήρια σύνολα του νέου Peugeot 408 θα ξεχωρίζει σίγουρα ο γνωστός, 3κύλινδρος PureTech βενζινοκινητήρας των 1,2 λίτρων καθώς και ο καταξιωμένος ντίζελ της Stellantis, χωρητικότητας 1,5 λίτρων. Οι επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδοχές του μοντέλου θα υιοθετούν τον επίσης γνωστό 1.600άρη βενζινοκινητήρα του ομίλου σε συνδυασμό με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες και απόδοση που θα «εκκινεί» από τους 180 ίππους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!