X
Κόσμος

Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο Skoda Kodiaq

Το νέο Skoda Kodiaq θα παρουσιαστεί σε λιγότερο από τρεις μήνες με τους Τσέχους να προχωρούν ήδη στις απαραίτητες αλλαγές στη γραμμή παραγωγής του νέου τους SUV.

Όπως συνέβη και με τον προκάτοχό του, το νέο Skoda Kodiaq θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Kvasiny στην Τσεχία, στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα Karoq, Superb και Superb iV.

Όπως ανακοίνωσε η τσέχικη εταιρεία, το γεγονός ότι η νέα γενιά Superb θα ξεκινήσει να παράγεται σε μια γραμμή παραγωγής της μονάδας της που βρίσκεται στην Μπρατισλάβα στις αρχές του 2024, θα απελευθερώσει… χώρο στο εργοστάσιο στο Kvasiny για επιπλέον παραγωγή περίπου 150.000 μονάδων των δημοφιλών Kodiaq και Karoq.

Η Skoda επενδύει με δεδομένα όλα τα παραπάνω περίπου 12 εκατομμύρια ευρώ για τη μετατροπή της γραμμής παραγωγής στο Kvasiny ώστε να ληφθούν υπόψη και οι μελλοντικές απαιτήσεις. Σε αυτές περιλαμβάνεται και η απόφαση της Skoda να προσφέρει το νέο της SUV σε plug-in υβριδική έκδοση, για πρώτη φορά, υπό τη σκέπη της ονομασίας Kodiaq iV.

Στόχος της Skoda είναι κάθε μέρα να βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής του Kvasiny περί τα 410 αντίτυπα του Kodiaq δεύτερης γενιάς.

Skoda Kodiaq

Νέο Skoda Kodiaq: Έρχεται το φθινόπωρο

Η Skoda θα παρουσιάσει τη δεύτερη γενιά του μεγαλύτερου SUV της αυτό το φθινόπωρο, με το λανσάρισμα στην αγορά να ακολουθεί το 2024. Το νέο Kodiaq θα είναι διαθέσιμο με σύγχρονους και αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και ντίζελ και επίσης, όπως αναφέραμε και προηγουμένως, με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, καθώς και εκδόσεις mild-hybrid.

Από την παγκόσμια πρεμιέρα του μοντέλου την 1η Σεπτεμβρίου του 2016, η Skoda έχει παράγει πάνω από 800.000 Kodiaq στα εργοστάσιά της που βρίσκονται στην Τσεχία, την Ουκρανία, την Κίνα, την Ινδία και –μέχρι τις αρχές του 2022– στη Ρωσία. Θυμίζουμε ότι η πρώτη γενιά του μοντέλου ήταν διαθέσιμη και σε 7θέσια εκδοχή, κάτι που αναμένεται να συνεχιστεί και με τη νεότερη γενιά.

«Οι προετοιμασίες για την παραγωγή του επερχόμενου Kodiaq δεύτερης γενιάς είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη. Χρησιμοποιούμε για άλλη μια φορά την υπάρχουσα υποδομή ενώ παράλληλα ενσωματώνουμε έξυπνα τις νέες τεχνολογίες. Ωστόσο, η ολοκληρωμένη προσαρμογή και περαιτέρω η μελλοντική προστασία μιας γραμμής συναρμολόγησης που παραμένει σε λειτουργία είναι μια εξαιρετικά απαιτητική εργασία τόσο από τεχνική όσο και από υλικοτεχνική άποψη. Ταυτόχρονα, έχουμε επίσης αναδιανείμει και βελτιστοποιήσει με επιτυχία την παραγωγή μοντέλων μας και έτσι μπορέσαμε να ελευθερώσουμε επιπλέον παραγωγική δυναμικότητα», δήλωσε ο Michael Oeljeklaus, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Skoda για την παραγωγή και την εφοδιαστική αλυσίδα.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!