Ένα υδρογονοκίνητο και 6θέσιο πρωτότυπο φέρνει στο φως η Toyota.

Η ιαπωνική εταιρεία παρουσιάζει σε μια εβδομάδα από σήμερα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο το Fine-Comfort Ride Concept, ένα πρωτότυπο στην κατηγορία της Mercedes S-Class, το οποίο αποτελεί την πρόταση της Toyota για «τα premium μοντέλα του μέλλοντος που είναι απαλλαγμένα από εκπομπές ρύπων». Από πλευράς διαστάσεων, το Toyota Fine-Ride Comfort είναι κοντύτερο κατά 40 εκ. σε σχέση με την S-Class, αλλά με μεγαλύτερο κατά 30 και 11 εκ. μεταξόνιο και πλάτος, κάτι που κατέστη εφικτό χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις των κυψελών υδρογόνου και το «χτίσιμο» μιας καμπίνας η οποία είναι «τραβηγμένη» προς το άκρα της κατασκευής.

Πιο συγκεκριμένα, το μήκος του είναι 4,85 μ., το μεταξόνιο 3,45 μ., το ύψος 1,65 μ.  και το πλάτος 1,95 μ. Από πλευράς σχεδιασμού (σ.σ.: οι δημιουργοί του αναφέρουν χαρακτηριστικά πως οι εξωτερικές επιφάνειες του Fine-Ride Concept παραπέμπουν σε… διαμάντι) ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα της αεροδυναμικής, ενώ χάρη στο μοναδικό, όπως χαρακτηρίζεται από τους Ιάπωνες, κάλυμμα στο δάπεδο όλοι οι ανεπιθύμητοι θόρυβοι κατά την κύλιση απομονώνονται.

Στο εσωτερικό, όπως μαρτυρά και η ίδια η ονομασία του πρωτοτύπου, η έμφαση δόθηκε στην άνεση των επιβατών. Τα καθίσματα ρυθμίζονται, περιστρέφονται και ανακλίνονται σε μια μεγάλη ποικιλία θέσεων, με τα δύο τελευταία μάλιστα να παραπέμπυν σε... πολυθρόνες διαθέτοντας και υποπόδιο. Επίσης, εντύπωση στην καμπίνα προκαλούν οι ουκ ολίγες οθόνες στις οποίες προβάλλονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες.

Σύμφωνα με τις δοκιμές που πραγματοποίησε η ιαπωνική εταιρεία με βάση τον κύκλο JC08, η αυτονομία κίνηση ανέρχεται στα 1.000 χλμ., με τον ανεφοδιασμό μάλιστα των κυψελών καυσίμου να μη διαρκεί περισσότερο από τρία λεπτά._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά