Η τρίτη γενιά Seat Leon έφτασε το ένα εκατομμύριο πωλήσεις, από το λανσάρισμα της το 2012.

 

Το Leon παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι το 2012 και έγινε το πιο διαδεδομένο μοντέλο της γκάμας Seat, ξεπερνώντας την επικράτηση του Ibiza επί 30 χρόνια. Σχεδιασμένο, ανεπτυγμένο και παραγόμενο στο Martorell, η σημερινή γενιά Leon κατασκευάζεται επάνω στην πλατφόρμα MQB (Modular Quer Baukasten) από την αρχή της παραγωγής της. Η πλατφόρμα αυτή περιελάμβανε μία επένδυση 800 εκατομμυρίων ευρώ την εποχή του λανσαρίσματος και αποτελούσε ένα πρωτοφανές άλμα από τεχνολογικής άποψης. Με το Leon, η ποιότητα της παραγωγής βελτιώθηκε στο υπέρτατο βαθμό σύμφωνα με τα πρότυπα του Ομίλου και δημιούργησε 1.600 θέσεις εργασίας στο εργοστάσιο και περισσότερες από 6.000 στη βοηθητική βιομηχανία.

Ο Πρόεδρος της Seat Luca de Meo εξήγησε ότι «το Leon και ιδιαίτερα η τρίτη γενιά, αποτελεί τον πραγματικό πυλώνα της μάρκας και το πιο αναγνωρισμένο μοντέλο από τους πελάτες της και στις πέντε ηπείρους. Eίναι μία από τις σημαντικότερες κινητήριες δυνάμεις πίσω από τον μετασχηματισμό της εταιρείας και συνέβαλε στο ρεκόρ πωλήσεων που πέτυχε η Seat το 2018, με 517.600 πωλήσεις».Η πρώτη γενιά Leon ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 1999. Φέτος γιορτάζει την 20ή επετειό της.

Συνολικά, η Seat έχει πουλήσει 2.210.712 Leon: 534.797 της πρώτης γενιάς, 675.915 της δεύτερης και 1.000.000 της τρίτης. Η σημερινή γενιά αντιπροσωπεύει το 45% όλων των πωλήσεων Leon τα τελευταία 20 χρόνια. Το Leon πωλείται και στις πέντε ηπείρους, από την Ισπανία (τη χώρα όπου πωλούνται οι περισσότερες μονάδες Leon), το Μεξικό, το Μαρόκο, τη Σιγκαπούρη ή τη Νέα Ζηλανδία. Γερμανία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι τρεις αγορές στις οποίες έχει πωληθεί περισσότερο η τρίτη γενιά Leon. Εάν τα 1.000.000 αυτοκίνητα Seat Leon που έχουν πουληθεί από το 2012 τοποθετηθούν σε ευθεία γραμμή, θα καλύψουν μία απόσταση 4.370 χιλιομέτρων, δηλαδή τρεις φορές την διαδρομή μεταξύ Βαρκελώνης και Wolfsburg.