Επικαιρότητα Κόσμος

«Sold out» η έκδοση First Edition της ηλεκτρικής Ford Mustang Mach-E

Τα πρώτα αντίτυπα της ηλεκτρικής Ford Mustang Mach-E… ξεπούλησαν με την αμερικανική εταιρεία να επιβεβαιώνει σήμερα πως η συνέχεια θα είναι ακόμα πιο συναρπαστική με την παραγωγή του μοντέλου να ανέρχεται σε ετήσια βάση στις 50.000 μονάδες.

Με άρμα ένα από τα πιο εμβληματικά ονόματα της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκακιέρας, η επίσημη πρεμιέρα της Ford Mustang Mach-E τον περασμένο Νοέμβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση εγκαινιάζοντας και τυπικά την έλευση της αμερικάνικης εταιρείας με το ευρωπαϊκό «αποτύπωμα» στο μαγικό κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ύστερα από αρκετές εβδομάδες σιωπής, η Ford επανέρχεται σήμερα στο θέμα «Mustang Mach-E» επιβεβαιώνοντας μεταξύ άλλων πως οι κρατήσεις για την έκδοση First Edition του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της έχουν ολοκληρωθεί. Σύμφωνα με την Ford, και παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δεν ανακοινώνει το πλήθος των αντιτύπων που απαρτίζουν την «παλέτα» της εν λόγω έκδοσης, άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως το ένα τέταρτο των κρατήσεων της Mustang Mach-E First Edition προέρχονται από την πάντα ευαίσθητη σε θέματα περιβάλλοντος πολιτεία της Καλιφόρνιας.

Το δημοφιλέστερο χρώμα, σύμφωνα με τις ως άνω κρατήσεις, είναι το Carbonized Grey (38%), ενώ σε απόσταση αναπνοής βρίσκεται το Grabber Blue Metalic (35%), το οποίο «απέχει» οκτώ ποσοστιαίες μονάδες από το αμέσως επόμενο – το Rapid Red. Η Ford ανακοίνωσε πως το 80% των αμερικανών πελατών της Mustang Mach-E επέλεξε την έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία, το 30% εκείνη με την διακριτική ονομασία GT, ενώ επί του συνόλου των κρατήσεων το 55% της παραλλαγή του ηλεκτρικού μοντέλου με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Ford Mustang Mach-E

Στο πλαίσιο των ίδιων ανακοινώσεων, οι ιθύνοντες της Ford ανακοίνωσαν πως οι… κανονικές εκδόσεις Mustang-E θα κατασκευάζονται με ετήσιο ρυθμό που θα αγγίζει τις 50.000 μονάδες.

Θυμίζουμε πως η νέα Mustang Mach-E θα είναι διαθέσιμη σε πισωκίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις και δύο εκδόσεις που σχετίζονται με τη δυναμική της μπαταρίας. Η πρώτη από αυτές θα εφοδιάζεται με έναν συσσωρευτή ενέργειας ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 75,7 kWh και 288 κυψέλες και η δεύτερη με έναν αντίστοιχο με 98,8 kWh και 376 κυψέλες. Στη δεύτερη περίπτωση και σε συνδυασμό με την έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς, η αυτονομία σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP φτάνει έως και τα 600 χλμ. Η Ford δηλώνει πως  η έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία και κίνηση σε όλους τους τροχούς αναμένεται να αποδίδει ισχύ 337 ίππων και ροπή 565 Nm – στη δε Mutang Mach-E GT, η οποία θα εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 5 δλ., η απόδοση θα «σκαρφαλώνει» στους 465 ίππους  και η ροπή στα 860 Nm.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου