top icon
Κόσμος

Volkswagen #NotWomensFootball

Η Volkswagen, χορηγός μετακίνησης του UEFA Women’s Euro 2022 και της Γερμανικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου, επισημαίνει τις ανισότητες που υπάρχουν στο ποδόσφαιρο. Με επίκεντρο το προκλητικό hashtag #NotWomensFootball, στόχος είναι να έρθει στο προσκήνιο το θέμα των ίσων ευκαιριών.

Ο πυρήνας της εκστρατείας είναι η χρήση του όρου «γυναικείο ποδόσφαιρο» που αναφέρεται σε αγώνες αποκλειστικά ανάμεσα σε γυναικείες ομάδες. Με τον επιθετικό προσδιορισμό «γυναικείο» δίνεται η εντύπωση ότι δεν πρόκειται για το «πραγματικό» ποδόσφαιρο, που είναι γνωστό ως ένα παραδοσιακά ανδρικό άθλημα. Ένας τέτοιος γλωσσικός διαχωρισμός απλώς διαιωνίζει παγιωμένες αντιλήψεις. Η Volkswagen στοχεύει να επισημάνει αυτή την κατάσταση, αυξάνοντας ταυτόχρονα την ευαισθητοποίηση για το πόσο πολύ συμβάλλουν οι γυναίκες στο ποδόσφαιρο και γενικότερα στον παγκόσμιο αθλητισμό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ομάδα VFL Wolfsburg, που υποστηρίζεται από την Volkswagen.

Η Volkswagen εφαρμόζει, σε εσωτερικό επίπεδο, μια ολιστική προσέγγιση στο θέμα της διαφορετικότητας. Το «Ζούμε τη διαφορετικότητα» είναι μία από τις επτά αρχές του Ομίλου. Το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού χρησιμοποιεί έναν παγκόσμιο δείκτη ποικιλομορφίας για τη διασφάλιση δίκαιων και αμερόληπτων δράσεων. Παρέχονται επίσης εκπαιδευτικά προγράμματα για τη διοίκηση και τους εργαζόμενους με σκοπό να τους ευαισθητοποιήσουν για θέματα της διαφορετικότητας, αλλά και να διασφαλίσουν ότι η διαφορετικότητα λειτουργεί εντός της εταιρείας. Αυτό δεν αφορά μόνο τις ίσες ευκαιρίες για άνδρες και γυναίκες, αλλά λαμβάνει επίσης υπόψη χαρακτηριστικά όπως το πολιτισμικό υπόβαθρο και τον σεξουαλικό προσανατολισμό.

Volkswagen Not Womens Football

Η καμπάνια #NotWomensFootball πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Γερμανική Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου, έχοντας την υποστήριξη από γνωστές αθλήτριες. Για να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό, η καμπάνια ξεκίνησε στις 6 Ιουλίου στον εναρκτήριο αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, που διεξήχθη στο ιστορικό γήπεδο Old Trafford στην πόλη του Μάντσεστερ, όταν το hashtag #NotWomensFootball έκανε την εμφάνισή του στους ψηφιακούς πίνακες. Την ίδια ώρα προβλήθηκε και ένα συγκινητικό video. Όλο το περιεχόμενο θα φιλοξενείται στις ιστοσελίδες wedrivefootball μέσω του Volkswagen Hub. Όσο εξελίσσεται το τουρνουά θα δημοσιεύεται περισσότερο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων επίκαιρων ποδοσφαιρικών ιστοριών που σχετίζονται με ίσες ευκαιρίες ανάμεσα σε γυναίκες και άνδρες, καθώς και ιστορίες από τους χώρους διεξαγωγής των αγώνων, με στόχο η καμπάνια να αποτελέσει βασικό θέμα στα Μέσα ενημέρωσης.

Υποστηρίζοντας τη στρατηγική της UEFA «Ώρα για Δράση»
Η καμπάνια εκφράζει σαφέστατα την υποστήριξη της Volkswagen στην τρέχουσα στρατηγική της UEFA που αφορά τις γυναίκες στο ποδόσφαιρο. Κάτω από το σύνθημα «Ώρα για Δράση», η UEFA από το 2019 πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις με στόχο τον διπλασιασμό του αριθμού των παικτριών στην Ευρώπη έως το 2024. Αυτό βασίζεται στην αλλαγή της αντίληψης του κοινού και στην ουσιαστική υποστήριξη σε νέους ανθρώπους, προκειμένου όλες τις γυναίκες και τα κορίτσια που αγαπούν το ποδόσφαιρο να έχουν τη δυνατότητα να κυνηγήσουν το όνειρό τους.

Η κοινωνική δέσμευση της Volkswagen
Η καμπάνια πρόκειται να συνεχιστεί και μετά το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου. Αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο των δραστηριοτήτων της Volkswagen με τις οποίες ο Όμιλος στοχεύει να δείξει την υποστήριξή του σε περαιτέρω ενίσχυση της ποικιλομορφίας και των ίσων ευκαιριών. Αυτή η δέσμευση αποτελεί θεμέλιο των αξιών που στηρίζουν τον Όμιλο και την κοινή εταιρική του κουλτούρα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ