X
Επικαιρότητα

Lamborghini: Παράταση ζωής λίγων ετών στους V10 και V12 κινητήρες της

Επιδίωξη της Lamborghini είναι να κρατήσει «ζωντανούς» τους ατμοσφαιρικούς V10 και V12 κινητήρες της για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διάστημα.

Η Lamborghini ακολουθεί μια μοναχική, θα λέγαμε, πορεία στο κόσμο των τετράτροχων υπερκατασκευών, όντας μια από τις ελάχιστες εταιρείες του είδους που έχει καταφέρει με επιτυχία να κλείσει τα αυτιά της στις σειρήνες της υπερτροφοδοότησης. Κι αυτό είναι σίγουρα ένα ακόμα στοιχείο που την καθιστά θελκτική σε εκείνους που αρέσκονται στα πολλά κυβικά, στο μεγάλο αριθμό κυλίνδρων, στο απαράμιλλο στρίγγλισμα των συγκεκριμένων συνόλων, αλλά και στους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής τους. Ως εκ τούτου, οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες, το μοναδικό όσο και αδιαπραγμάτευτο πλέον αυτό ατού της ιταλικής εταιρείας, πρέπει πάση θυσία να διαφυλαχθεί για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει μεταξύ άλλων σε συνέντευξη που παρεχώρησε στο βρετανικό autocar ο επικεφαλής εξέλιξης της Lamborghini, Maurizio Reggiani.

«Το όραμά μου είναι να διατηρήσουμε του κινητήρες με φυσική αναπνοή όσο το δυνατόν πιο πολύ. Πρόκειται για ένα συναισθηματικό στοιχείο σε ένα supercar», σημειώνει χαρακτηριστικά ο Ιταλός.

Και συνεχίζει:

«Το DNA μας είναι το ντιζάιν μας, το συναίσθημα και οι επιδόσεις. Και τα στοιχεία αυτά καθιστούν τα αυτοκίνητά μας μοναδικά. Τα αυτοκίνητα μας πρέπει να κάνουν τον κόσμο να ονειρεύεται –με τον ήχο, την ταχύτητα, την επιτάχυνση και με τον σχεδιασμό τους».

Ωστόσο, η ιταλική εταιρεία κάποια στιγμή θα υποχρεωθεί να εγκαταλείψει τους εν λόγω κινητήρες πέφτοντας στον πειρασμό του τούρμπο και –γιατί όχι;- των υβριδικών συστημάτων κίνησης. Κάτι που αναμένεται να δούμε να υλοποιείται στη νέα Lamborghini Urus, που θα παρουσιαστεί στα τέλη της χρονιάς που διανύουμε αρχικά με έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και μέσα στο 2018 με μια υβριδική μονάδα κίνησης.

«Στην περίπτωση αυτή, το θέμα των μπαταριών και το βάρος που προσθέτουν έχουν μικρότερη σημασία απ’ ότι σε ένα supercar», ξεκαθαρίζει ο Reggiani.

Και προσθέτει:

«Αυτή τη στιγμή δεν είμαστε σε θέση να παρέχουμε αυτή την τεχνολογία σε ένα supersport αυτοκίνητο. Υπάρχουν προβλήματα σε σχέση με το βάρος,  τις επιδόσεις και την τοποθέτηση των μπαταριών. Αυτό είναι κάτι που θα συμβεί στη νέα γενιά των αυτοκινήτων της Lamborghini που θα παρουσιαστούν στα μέσα της επόμενης δεκαετίας περίπου»._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!