top icon
Επικαιρότητα

Νέα παγκόσμια πλατφόρμα από την Toyota

Οι Ιάπωνες δίνουν στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία της νέας πλατφόρμας στην οποία θα βασίζονται πάνω από τα μισά νέα μοντέλα της έως το 2020.

Οι Ιάπωνες δίνουν στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία της νέας πλατφόρμας στην οποία θα βασίζονται πάνω από τα μισά νέα μοντέλα της έως το 2020.

Πρόκειται για την ολοκαίνουργια «βάση» της ιαπωνικής εταιρείας, πάνω στην οποία αναμένεται να βασιστεί η ανάπτυξη πολλών εκ των επερχόμενων μοντέλων της. Φιλοδοξία της Toyota New Global Architecture (TNGA) είναι να μειώσει το κόστος αλλά και τον χρόνο εξέλιξης των μελλοντικών προτάσεων της εταιρείας, προσφέροντας συγχρόνως βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά, χάρη στο καλύτερο κέντρο βάρους που θα εξασφαλίζει και ενγένει στην καλύτερη θέση που εγγυάται όσον αφορά στην έδραση του κινητήρα. Στόχος της εταιρείας είναι έως το 2020 περισσότερα από τα μισά μοντέλα της να βασίζονται στην εν λόγω πλατφόρμα. Θυμίζουμε πως σήμερα, σε παγκόσμιο επίπεδο, η Toyota διαθέτει περί τις… 100 διαφορετικές πλατφόρμες, κάτι που αν μη τι άλλο, πέρα από χρήμα, κοστίζει και σε πολυπλοκότητα στον τομέα της κατασκευής. Όπως υποστηρίζουν οι δημιουργοί της, η TNGA είναι ελαφρύτερη και πιο «κόμπακτ» σε σχέση με τις υπάρχουσες πλατφόρμες της Toyota, έχοντας τη δυνατότητα να προσαρμοστεί τόσο σε προσθιοκίνητα, όσο και σε πισωκίνητα μοντέλα.

Σε ότι αφορά στην ακαμψία, ανάλογα με το μοντέλο, η βελτίωση, σύμφωνα με τους Ιάπωνες θα είναι της τάξης του 35 έως και 65%, ενώ πολύ σημαντικά αναμένεται να είναι τα οφέλη και στον τομέα της παθητικής ασφάλειας. Σύμφωνα με όσα ανακοινώνουν οι ιθύνοντες της Toyota, η TNGA πλατφόρμα πάει… πακέτο με μια νέα γενιά κινητήριων συνόλων (σημ. σήμερα η Toyota διαθέτει στις τάξεις της σε παγκόσμια κλίμακα περί τους 800 διαφορετικούς κινητήρες εξαιτίας και των διαφορετικών ανά την υφήλιο προδιαγραφών ρύπων), με βελτιωμένη κατά 15% ισχύ, καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση και –φυσικά- βελτιωμένη κατά 25% οικονομία καυσίμου, σε συνδυασμό με τα νέα αυτόματα και τύπου CVT κιβώτια με τα οποία θα συνδυάζονται.

Σε ότι αφορά στον κατασκευαστικό κλάδο, η TNGA θα μειώσει κατά 40% το κόστος κατασκευής μιας νέα μονάδας συναρμολόγησης, η λειτουργία της οποίας θα επιβαρύνει κατά το ήμισυ την ατμόσφαιρα όσον αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ