X
Επικαιρότητα

Περισσότερα Renault Clio «made in Turkey»

Η γαλλική εταιρεία σχεδιάζει να μεταφέρει στη μονάδα παραγωγής που ήδη διαθέτει στην Προύσα της Τουρκίας το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής του νέου σούπερ μίνι της.

Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, η  επικείμενη αυτή απόφαση αναμένεται να βάλει και πρακτικά τέλος στο «made in France» Renault Clio, το οποίο αυτή τη στιγμή παράγεται στο Novo Mesto της Σλοβενίας, στην Προύσα της Τουρκίας, καθώς και στο Flins της Γαλλίας. Πηγές με γνώση στο θέμα προερχόμενες κοντά στα κέντρα λήψης αποφάσεων της Renault αναφέρουν στο Reuters ότι τα αντίτυπα της πέμπτης γενιά Clio που θα κατασκευάζονται «εντός έδρας» από τα τέλη του 2018 και μετά θα αντιπροσωπεύουν μόλις το 6% της συνολικής παραγωγής του μοντέλου, ήτοι όχι παραπάνω από 25.000 σε ετήσια βάση, με το εναπομείναν 80% και 14% να αφορά σε αυτοκίνητα που θα παράγονται σε Τουρκία και Σλοβενία, αντίστοιχα.

Μη κατονομαζόμενη πηγή φέρεται να δήλωσε χαρακτηριστικά στο Reuters τα εξής:

«Το κύριο εργοστάσιο για το νέο Clio θα είναι αυτό στην Προύσα, και μετά εκείνο στο Novo Mesto. Το Flins θα συμπληρώνει και θα αυξάνει τη δυναμική του όταν οι δύο αυτές μονάδες δεν θα μπορούν να καλύψουν τη ζήτηση».

Διαβάστε επίσης: Πρεμιέρα το Σεπτέμβριο για το νέο Renault Clio

Αξίζει να σημειώσουμε πως πέρσι η μονάδα παραγωγής στο Flins, στην οποία κατασκευάζεται από το 2012 το ηλεκτρικό Zoe και από το 2016 το Nissan Micra, συνεισέφερε στην παραγωγή του Clio σε ποσοστό όχι παραπάνω του 15%.

Από το 1952 μέχρι και σήμερα από τις εγκαταστάσεις της εν λόγω μονάδας έχουν παραχθεί πάνω από 18 εκ. οχήματα.

Σύμφωνα με τη Renault, στην Προύσα κατασκευάζονται συνολικά περί τα 360.000 αυτοκίνητα σε ετήσια βάση, με το 1/3 να προορίζεται για την εγχώρια αγορά και τα 2/3 για εξαγωγές. Η μονάδα,  η οποία αποτελεί κοινοπραξία της Renault (51%) και της τουρκικής Oyak (49%) ξεκίνησε τις κατασκευαστικές δραστηριότητές της το 1971._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!