X
Επικαιρότητα

RAW by Koenigsegg – μια σχεδιαστική σπουδή με αναλογία κιλών ανά ίππο 1:1

Το RAW by Koenigsegg είναι μια «φανταστική» σπουδή, με πρωτοποριακό ντιζάιν, εξωτικά υλικά και αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξης του 1:1 που φέρει την υπογραφή του πάντοτε ανήσυχου Σουηδού κατασκευαστή.

Το καθ’ όλα εντυπωσιακό RAW by Koenigsegg είναι ένα ψηφιακό δημιούργημα και όχι ένα απτό, τετράτροχο πρωτότυπο, το οποίο σχεδιάστηκε υπό την υψηλή εποπτεία του Christian von Koenigsegg και του Sesha Selipanov, ο οποίος ηγείται του σχεδιαστικού τμήματος της Σουηδικής εταιρείας, από τον σπουδαστή του Lathi Institute of  Design, Esa Mustonen, σε συνεργασία με το RAW Design House.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι δημιουργοί του, πρόκειται για μια θεωρητική(;) σπουδή, η οποία θέτει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος ένα entry-level hypercar που οποίο ενσωματώνει τις προηγμένες τεχνολογικές κατακτήσεις της Koenigsegg, αλλά και πολλές από τις γνώριμες «τακτικές» του Σουηδού κατασκευαστή, όπως το εξαιρετικά μειωμένο βάρος.

Πίσω από το τρία carbon καθίσματα – εκείνου του οδηγού βρίσκεται εγκατεστημένο στο κέντρο, αλά McLaren F1 – βρίσκεται εγκατεστημένος ο προηγμένος, 3κύλινδρος και 2λιτρος για την περίσταση Freevalve TGG κινητήρας της Σουηδικής εταιρείας, ο οποίος κινεί ένα αμάξωμα μόλις 700 κιλών αποδίδοντας, όπως και στην 4θεσια Gemera, ισχύ  700 ίππων.

Οι εξωτερικές γραμμές του RAW by Koenigsegg, το οποίο ζυγίζει αντλεί την έμπνευσή τους από τα γωνιώδη» ιταλικά υπερ-αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’20, ενώ, όπως ομολογούν οι δημιουργοί του, ιδιαίτερα εμφανείς είναι οι επιρροές από την Lancia Stratos Zero που παρουσιάστηκε το 1970 και σχεδίασε ο Μarcello Gandini.

Εντυπωσιακές, αν μη τι άλλο, είναι και οι πόρτες που αποκαλύπτουν το φουτουριστικό εσωτερικό, οι οποίες συμπαρασύρουν στο άνοιγμά τους και ένα τμήμα της οροφής του RAW by Koenigsegg. Πέραν το 2+1 καθισμάτων, σημείο αναφοράς στο εσωτερικό αποτελούν οι δύο πτυσσόμενες οθόνες, οι οποίες βρίσκονται αριστερά και δεξιά της κεντρικής, οι οποίες παρέχουν επιπλέον πληροφορίες στον οδηγό όταν δεν ψυχαγωγούν τους δύο από τους τρεις επιβαίνοντες.

«Εξέλιξα το πρωτότυπο ώστε το πίσω υποπλαίσιο και ο κινητήρας να μπορούν να εκτεθούν πλήρως. Ο κινητήρας Freevalve είναι ένα πολύ μοναδικό κομμάτι της μηχανολογικής υπόστασης του αυτοκινήτου, οπότε ήθελα να τον καταστήσω ως την ψυχή του RAW by Koenigsegg. Η επιλογή αυτή είναι επίσης πολύ ευεργετική για την ψύξη του και με τη σωστή διαχείρηση της ροής του αέρα, μπορείτε κανείς να αποτρέψει να διαταράξει την αεροδυναμική απόδοση του πίσω μέρους», δήλωσε ο Esa Mustonen.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!