top icon
Επικαιρότητα

Τι διαβάσατε το 2016

Το top 10 των άρθρων της περασμένης χρονιάς.

Αυτά είναι τα 10 δημοφιλέστερα άρθρα για το 2016. Η ειδησιογραφία, οι δοκιμές νέων μοντέλων, αλλά και ένα τεχνικό θέμα κατάφεραν να μπουν στην πρώτη 10άδα. Η ελληνική Replicar Hellas κατάφερε πάντως να κατακτήσει 2 θέσεις στο περίοπτο αυτό TOP 10.

1. Επιτέλους, πινακίδες για τη Replicar Hellas!

Οι ελληνικές ρέπλικες που αγάπησαν στο εξωτερικό, επιτέλους μπορούν να κυκλοφορούν νόμιμα και στη χώρα μας…

«Σήμερα δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση που δίνει το δικαίωμα στα κομψοτεχνήματα της ομάδας από την Κατερίνη να βγάζουν πινακίδες κυκλοφορίας!»

2. Οδηγούμε το νέο Fiat Tipo

Σχεδόν 20 χρόνια μετά το λανσάρισμα του αρχικού μοντέλου, το Tipo επανέρχεται, αρχικά σε 4θυρο αμάξωμα.

«Η αναπάντεχη διάθεση του Tipo στην Ευρωπαϊκή αγορά ακυρώνει ως ένα βαθμό την ανακοινωθείσα στρατηγική που ήθελε τη Fiat να μεταλλάσσεται σε μια premium φίρμα με τη γκάμα της να διαμορφώνεται γύρω από παραλλαγές του 500. Η Fiat επιστρέφει στις ρίζες της, λοιπόν, που σημαίνει ότι θα εστιάσει ένα μέρος της ενέργειάς της σε αυτό που πάντα γνώριζε να κάνει καλά, να κατασκευάζει καλά αυτοκίνητα για το μέσο χρήστη.»

3. Οδηγούμε το νέο Renault Kadjar

Ακόμα ένας νέος παίκτης διεκδικεί περίδιο στην κατηγορία των οικογενειακών crossover.

“Βασικό συστατικό της συνταγής του Kadjar είναι … το Qashqai. Η συνεργασία ανάμεσα σε Nissan και Renault έχει σαν αποτέλεσμα τα δύο μοντέλα να διαθέτουν κοινή πλατφόρμα (CMF-CD) και σχεδόν 60% κοινά μηχανικά μέρη. Αυτό δεν είναι απαραιτήτως κακό, αφού το Nissan Qashqai είναι μία αποδεδειγμένα επιτυχημένη συνταγή, που έχει αποκομίσει ιδιαίτερα εγκωμιαστικά σχόλια από τον Ειδικό Τύπο, αλλά και αντίστοιχη ανταπόκριση από το αγοραστικό κοινό.”

4. Οδηγούμε το νέο Suzuki Baleno

Άλλο ένα όνομα επιστρέφει από τα παλιά. Ειδικά στην περίπτωση του Baleno δεν υπάρχει καμία σχέση στη φιλοσοφία του νέου μοντέλου με το αρχικό.

«Πρόκειται ουσιαστικά γι ένα supermini με διαστάσεις ελάχιστα μεγαλύτερες του Swift, με το μήκος του αμαξώματος, πάντως, να συγκρατείται κάτω από τα 4 μ. Το αυτοκίνητο, που βασίζεται σε ένα νέο δάπεδο προσφέρει εξαιρετικούς χώρους, με τους επιβάτες του πίσω καθίσματος να έχουν εντυπωσιακό αέρα για τα γόνατά τους (όχι όμως και για το κεφάλι τους), ενώ το πορτ μπαγκάζ μπορεί να φιλοξενήσει 355 λίτρα αποσκευών, κάτι που όμως επιτυγχάνεται από την απουσία ρεζέρβας. Ταυτόχρονα το νέο πλαίσιο, παρά το μειωμένο βάρος του, προσφέρει αυξημένη ακαμψία και χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμών.»

5. Πιο κοντά η F1  στην Ελλάδα

Η διεξαγωγή αγώνων μέσα στις πόλεις και η πολυπόθητη διοργάνωση GP  της F1 στην Ελλάδα κέντρισαν το ενδιαφέρον του κοινού.

«Η ομάδα του αρχιτέκτονα Θανάση Παπαθεοδώρου, ο οποίος εδώ και χρόνια ηγείται μιας προσπάθειας δημιουργίας πίστας Formula 1 στην ευρύτερη περιοχή των δήμων Κερατσινίου και Δραπετσώνας, προχώρησε στη σύσταση της λέσχης ΔΙΕΛΠΙΣ Περί Αγώνων. Η κίνηση, που σήμερα έχει την υποστήριξη 92 μελών, ανάμεσα στα οποία και επιφανών πολιτών, όπως του κ. Βασίλη Αποστολόπουλου (Πρόεδρος Ενώσεως Ελλήνων Επιχειρηματιών), του κ. Γιώργου Λυμπεράκη (Διευθύνων Σύμβουλος της Trident Cars) κ.ά., δίνει μια επιπλέον ώθηση στο σενάριο κατασκευής μιας πίστας F1, αφού η νεοσύστατη λέσχη αποκτά και δικαίωμα διεξαγωγής αγώνων.»

6. Αυτό είναι το νέο Suzuki Ignis

Η επάνοδος του δημοφιλούς Suzuki Ignis δεν πέρασε απαρατήρητη.

«Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο της σούπερ μίνι κατηγορίας με αρκετά στοιχεία –σχεδιαστικά κυρίως- που συνήθως «συνοδεύουν» crossover μοντέλα.»

7. Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Ford Kuga 1.5 TDCi 120PS

Ανανέωση για το SUV της Ford που εφοδιάζεται και με ένα νέο 1500άρη πετρελαιοκινητήρα.

«Στη χαραυγή του 2017, το νέο Ford Kuga έρχεται με ανανεωμένο παρουσιαστικό, αλλά πρωτίστως, με περισσότερα απ’ ότι στο πρόσφατο παρελθόν απτά ατού, να επανενταχτεί δυναμικά στη μάχη της πολυπληθούς κατηγορίας των μεσαίων SUV. Ο 1.500άρης κινητήρας ντίζελ είναι αναμφίβολα ένας φορολογικός και όχι μόνο άσσος στο μανίκι του μοντέλου, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα επιτεύγματά του στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς, της πρακτικότητας, των χώρων και φυσικά των καθιερωμένων πλέον ηλεκτρονικών… ευκολιών.»

8. Peugeot 106 Rallye

Το καθαρόαιμο supermini της Peugeot παραμένει δημοφιλές μέχρι σήμερα.

«Το 106 ακολουθώντας την παράδοση και τις καλές συνήθειες όλης της σειράς, δε θα προδώσει ποτέ το χειριστή αιφνιδιαστικά και πάντα τα όριά του βρίσκονται πιο πάνω από τις δυνατότητες του οδηγού του. Το σύνολο θα προβληματίσει μόνο αυτόν που θα προσπαθήσει να διαγράψει ακριβείς τροχιές με πολύ υψηλές ταχύτητες, οπότε το κοντό μεταξόνιο θα παίξει το ρόλο του. Πρόκειται για ένα ακόμη εξαιρετικό μοντέλο από τη σειρά 106, με έντονη προσωπικότητα, που δεν απευθύνεται αποκλειστικά σε όσους έχουν αγωνιστικούς προσανατολισμούς.»

9. Στην παραγωγή ο κινητήρας χωρίς εκκεντροφόρους της Koenigsegg

Όταν η τεχνολογία δεν μπορεί να αφήσει αδιάφορους τους φίλους του αυτοκινήτου.

«Σύμφωνα με τον Christian von Koenigsegg, ο 1.600άρης τούρμπο κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 230 ίππους και 320 Nm και θα τοποθετηθεί στο Qoros 3 hatchback, εξασφαλίζει 47% περισσότερη ισχύ και 45% υψηλότερη ροπή σε σχέση με έναν αντίστοιχο συμβατικό, όντας συγχρόνως 15% πιο οικονομικός σε κατανάλωση. Την ίδια στιγμή, ο κινητήρας είναι κατά 20 κιλά πιο ελαφρύς σε σχέση με τους τελευταίους, αλλά, πρωτίστως, πιο συμπαγής σε διαστάσεις. Σύμφωνα με την FreeValve, ο εν λόγω 1.600άρης εξοικονομεί ύψος και βάθος της τάξης των 50 και 70 χλστ. αντίστοιχα σε σχέση με έναν συνηθισμένο κινητήρα αντίστοιχου κυλινδρισμού, κάτι που παρέχει στους σχεδιαστές περισσότερες ελευθερίες όσον αφορά στη διαμόρφωση του εμπρός τμήματος του αυτοκινήτου στον οποίο μπορεί να εγκατασταθεί.»

10. Στη Σαντορίνη με RCH 356 Speedster

Δεύτερη θέση στο TOP10 της χρονιάς για την Replicar Hellas

“Κι όμως, η κόμπακτ σιλουέτα της «356» (μήκος μόλις 3.930 χλστ.) καταφέρνει να αποσπά την προσοχή των μαγεμένων από το τοπίο τουριστών, κερδίζοντας το θαυμασμό τους σε κάθε της πέρασμα. Οι ερωτήσεις και το ενδιαφέρον πέφτουν βροχή, ενώ δε θα ξεχάσουμε ποτέ την έκπληξη ενός καλοβαλμένου ζευγαριού Γερμανών, όταν τους είπαμε ότι είναι «made in Greece» και με αρχική τιμή τα 47.000 ευρώ. Θα μπορούσαμε και να την πουλήσουμε επιτόπου… με δεδομένο ότι μια γνήσια ξεπερνά τα 350.000 ευρώ, ενώ και οι ρέπλικες του εξωτερικού είναι ακριβότερες, και ίσως όχι αυτής της κατασκευαστικής ποιότητας.”

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ