Πρόκειται για την αγωνιστική εκδοχή της Cayman GT4, η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα τον επόμενο μήνα στα πλαίσια της Έκθεσης του Λ. Άντζελες.

Η Porsche Motorsport, χρησιμοποιώντας  τη «μαγιά» της εντυπωσιακής Cayman GT4, θα παρουσιάσει επίσημα την καθαρόαιμη εκδοχή της, η οποία και θα ομολογκαριστεί το 2016 προκειμένου να πρωταγωνιστήσει στις πίστες και σε καταξιωμένους θεσμούς, όπως είναι τα Pirelli World Challenge, Continental Tire Sports Challenge, Pirelli GT3 Cup Troghy USA, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada κ.α.

Στο κέντρο του αμαξώματος συναντάμε τον γνώριμο «flat-six» κινητήρα των 3,8 λίτρων των Γερμανών, ο οποίος εξακολουθεί και στην έκδοση Clubsport να αποδίδει 385 ίππους. Σε αντίθεση με την απλή GT4, το εν λόγω διαμάντι δεν θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά με το γνώριμο «διπλόδισκο» PDK της εταιρείας. Φυσικά, η κίνηση θα συνεχίζει να περνά στους πίσω τροχούς με την αρωγή ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού.

Σημαντικές αλλαγές περιμένουμε στην ανάρτηση, με τον εμπρός άξονα να προέρχεται 911 GT3 Cup. Την ίδια στιγμή, στο σύστημα πέδησης θα συναντάμε ατσάλινους δίσκους διαμέτρου 380 χλστ. Το αμάξωμα των 1.300 κιλών θα έχει δεχθεί την απαιτούμενη δίαιτα, με το εσωτερικό να διαθέτει ασφαλώς ένα προηγμένο «κελί» ασφαλείας σε συνδυασμό με μονό μπάκετ κάθισμα και ζώνες ασφαλείας 6 σημείων.

Για περισσότερα τεχνικά στοιχεία αλλά και επίσημες φωτογραφίες, υπομονή μέχρι τις 18 Νοεμβρίου._Χ.Α.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά