Η Honda λανσάρει το νέο Jazz με 10 στο σύνολο αερόσακους, με τον εμπρόσθιο κεντρικό να ενσωματώνεται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της κατηγορίας Β.

Αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της για τη βελτιστοποίηση της ασφάλειας των επιβατών, η Honda παρουσιάζει στο νέο Jazz την τεχνολογία του κεντρικού εμπρόσθιου αερόσακου, για πρώτη φορά σε μοντέλο της που διατίθεται στην Ευρώπη, αλλά και για πρώτη σε όχημα της κατηγορίας Β. Το νέο αυτό χαρακτηριστικό παθητικής ασφάλειας αποτελεί, σύμφωνα με την ίδια τη Honda, ένα μόλις στοιχείο από τα πολλά χαρακτηριστικά ασφαλείας του Jazz, που έρχεται να ενισχύσει έτι περαιτέρω τις επιδόσεις του μοντέλου, αλλά και την εικόνα της μάρκας εν συνόλω, στο συγκεκριμένο τομέα.

Ο νέος κεντρικός εμπρόσθιος αερόσακος είναι τοποθετημένος στο νέο Jazz στο πίσω μέρος του καθίσματος του οδηγού και επεκτείνεται στο άνοιγμά του στο χώρο μεταξύ του τελευταίου και του συνεπιβάτη. Στην πράξη, ο αερόσακος αυτός συμβάλει στην αποφυγή της άμεσης επαφής των εν λόγω επιβατών, αλλά και τη μείωση του επιπτώσεων σε αυτούς, σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι βρίσκεται τοποθετημένος με ακρίβεια ούτως ώστε να παρέχει τη μέγιστη προστασία, ο αερόσακος αυτός χρησιμοποιεί τρεις συνδέσμους προσάρτησης που τον «καθοδηγούν» στο άνοιγμα του γύρω από τον οδηγό.

Honda Jazz

H Honda υποστηρίζει πως ο αερόσακος αυτός, σε συνδυασμό με τους προεντατήρες στις ζώνες ασφαλείας οδηγού και συνοδηγού, αλλά και ενός κεντρικού υποβραχιόνιου με αυξημένο σε σχέση με το παρελθόν ύψος, ο πιθανότητες τραυματισμού στο κεφάλι μειώνονται κατά 85% έως και 98%. Από εκεί και πέρα, το νέο Honda Jazz είναι εφοδιασμένο με το σύστημα αερόσακου i-side στο πίσω κάθισμα. Την ίδια στιγμή, το «παρών» στο νέο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας δίνει και ο αερόσακος γονάτου για τον οδηγό, ο οποίος συμβάλλει στη βελτίωση της προστασίας για το κεφάλι και το στήθος.

Πέρα από το ενισχυμένο πλαίσιο του αμαξώματος, το οποίο απορροφά την ενέργεια που εκλύεται σε μια σύγκρουση, το νέο Jazz είναι εφοδιασμένο, για προφανείς λόγους , με μία πλούσια γκάμα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, τα οποία τοποθετούνται κάτω από την ομπρέλα της «σουίτας» Honda Sensing, περιλαμβάνοντας τα Collision Mitigation Braking System, Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist System, Road Departure Mitigation System, Traffic Sign Recognition System, Intelligent Speed Limiter, Blind Spot Information και Auto High-Beam.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1 από το 1970 μέχρι σήμερα;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά