top icon
Αγώνες

13η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων Δράμας

Χρόνο ημέρας ο Γιώργος Σαλονίδης

Έκανε ζέστη, πολύ ζέστη από νωρίς το πρωί στο πάρκινγκ της οδού 1ης Ιουλίου στην Δράμα όπου και θα διεξαγόταν από τον Ο.Φ.Α.Δ. η 13η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων. Πάρα ταύτα και προς τιμή τους, οι δημότες της Δράμας ήρθαν, πλαισίωσαν και χειροκρότησαν τους πρωταγωνιστές του αγώνα.

Στην κατηγορία Α από τις τέσσερις μόλις συμμετοχές μόνο ο Καραμανώλης Γιάννης με Toyota Starlet και χρόνο 1.16.75 κατάφερε να ολοκληρώσει με επιτυχία το 2ο σκέλος. Το φαβορί της κατηγορίας Δημήτρης Καρατσομπαλίδης εγκατέλειψε λόγω μηχανικής βλάβης στο 1ο σκέλος και έκανε κακή εκτέλεση στο δεύτερο.

Στην κατηγορία Β το ψηλότερο σκαλί του βάθρου, από τους 8 συμμετέχοντες, κατέκτησε άξια ο Νταρίβας Στυλιανός με Fiat Punto GT και χρόνο 1.17.56 αφήνοντας πίσω του, τον συνήθη ύποπτο πρώτο της κατηγορίας, Οικονομίδη Κώστα με Fiat Punto και χρόνο 1.19.35, τρίτος με μόλις 4 δέκατα του δευτερολέπτου διαφορά ο Κουνατιάδης Δημήτρης με Opel Kadett και χρόνο 1.19.39. Τέταρτο χρόνο, 1.27.24 έκανε Αναστασία Βασιλειάδου με Toyota Corolla. Δεύτερη γυναικεία συμμετοχή του αγώνα η Αντωνία Αμπατζίδου η οποία ακολουθεί πιστά το Έπαθλο Δεξιοτεχνιών βορείου Ελλάδος.

Στην κατηγορία Γ οι 21 συμμετέχοντες έδωσαν σκληρή μάχη για την πρωτιά. Ο Σαλονίδης Γιώργος κατάφερε να κάνει χρόνο ημέρας πλασάροντας την Opel Ascona στην πρώτη θέση με χρόνο 1.14.02. Δεύτερος σε απόσταση λιγότερη από μια ανάσα και χρόνο 1.14.79 ο Προδρομίδης Απόστολος, ο οποίος προσπάθησε να κατακτήσει την πρωτιά με την Opel Manta χωρίς όμως να τα καταφέρει. Εκπληκτική ήταν η εκτέλεση και των 2 σκελών από τον Φωτιάδη Νίκο ο οποίος έκανε με την δική του Opel Manta 1.16.45 στο πρώτο και 1.16.40 στο δεύτερο σκέλος. Αξίζει να σημειωθεί η απόδοση του Ζεμπέκη Πασχάλη ο οποίος οδήγησε την Opel Ascona ταχύτατα κάνοντας χρόνο 1.16.60. Πρώτος οδηγός από Δράμα και πέμπτος της κατηγορίας Γ, ο Ράπτου Παναγιώτης με BMW E30 και χρόνο1.21.06

Επόμενος αγώνας του Επάθλου Δεξιοτεχνιών Βορείου Ελλάδος η 44n Δεξιοτεχνία Α.Ο.Θ. η οποία θα διεξαχθεί στις 23 Οκτωβρίου στο πίστα καρτ Drvie Park στο Νέο Ρύσιο.

Παρέλαβα το Suzuki Vitara 1.6 Ddis με το οποίο θα «επιχειρούσα» το Σαββατοκύριακο από την “Νταλιάνης” στην Θεσσαλονίκη και ξύπνησαν οι μνήμες από τις σκληροτράχηλες εκδρομές που διοργάνωνε η εταιρία πριν από μια 20ετία, με τα πρώτα Vitara αλλά και τα γνωστά σε όλους Samurai. Από τότε κύλησε πολύ νερό στο ρυάκι της εξέλιξης και το Vitara εναρμονίστηκε στα ζητούμενα της εποχής δείχνοντας πιο SUV από ότι 4Χ4. Είναι σίγουρο πως η έξυπνη 4κίνηση θα σε πάει μακριά εκτός δρόμου αλλά όχι στα μονοπάτια που σε πήγαιναν οι προκάτοχοί του. Πάρα ταύτα η συμβίωση ήταν πολύ καλή και εντυπωσίασε η απόδοση του κινητήρα και η πολύ χαμηλή κατανάλωση. Ο όγκος και το ύψος σου δίνουν μια άλλη οπτική των πραγμάτων, ενώ η ορατότητα και οι χώροι προστίθενται στα θετικά του Vitara. Μειονέκτημα στην συνολικά καλή εικόνα τα «φτωχά» σε αίσθηση και ποιότητα πλαστικά του εσωτερικού._Γιώργος Παπαδόπουλος

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ