top icon
Αγώνες

GP Ισπανίας: Επική μάχη για την πρωτιά με Hamilton νικητή

Οι πρωτοπόροι του πρωταθλήματος έδωσαν μία μάχη που θα θυμόμαστε για καιρό και έδειξαν πως είναι έτοιμοι για όλα στην προσπάθεια τους για την επικράτηση. 

Στο φετινό Ισπανικό GP, o poleman Lewis Hamilton πήρε και τη νίκη, αλλά όχι όσο εύκολα προδίδει το αποτέλεσμα και η τελική διαφορά που έφτασε τα 3,5 δευτερόλεπτα στο τέλος. Η εκκίνηση του ίδιου αλλά και του Sebastian Vettel ήταν η ιδανική, μόνο που ο Γερμανός είχε καλύτερο άνοιγμα, με αποτέλεσμα να περνά τον Βρετανό πριν τα φρένα για την 1η στροφή. Την ίδια ώρα, λίγο πιο πίσω, ο Bottas έκλεινε τον Raikkonen στη στροφή, με τον Φινλανδό της Scuderia να πέφτει πάνω στον Verstappen, θέτοντας εαυτόν και τον Ολλανδό εκτός αγώνα.

Όλα από εκεί και πέρα είχαν να κάνουν με τη στρατηγική, καθώς οι δύο οδηγοί είχαν διαφορά 2,5 δευτ., χωρίς προοπτική αλλαγής. Πρώτος μπήκε στα pits ο Vettel για τη μαλακή γόμα στον 14ο γύρο, με τον Hamilton να μένει στην πίστα για ακόμα 6 γύρους, χάνοντας χρόνο (φαινομενικά) αλλά κερδίζοντας στο overcut. Αυτό ήταν και το πλέον κομβικό σημείο του αγώνα. Αν και πολλοί θα πουν ότι η επιλογή της Ferrari να μην μπει στα pits κατά τη διάρκεια του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας ήταν αυτή που χάρισε τη νίκη στη Mercedes, η επιλογή της να μην πάρει για ακόμα έναν αγώνα εκείνη την πρωτοβουλία και να αφήσει τους Γερμανούς να δώσουν τον δικό τους ρυθμό στη στρατηγική είναι που της κόστισε περισσότερο.

Μετά το δεύτερο pitstop, οι δύο είχαν επαφή στην 1η στροφή, όταν ο Γερμανός έβγαινε από τα pits μαινόμενος να κρατήσει την πρωτιά, ακουμπώντας ελαφρά με τον οδηγό της Mercedes. Πέντε γύρους μετά και με τον Hamilton να πιέζει να περάσει τον πιο αργό Vettel, το προσπέρασμα έγινε κι από εκείνη τη στιγμή δεν άλλαξε τίποτα μεταξύ τους.

Όσον αφορά τον Bottas, ο Φινλανδός έπαιξε έξυπνα «άμυνα» μετά το pitstop του Vettel, καθυστερώντας τον μέχρι να φτάσει ο Hamilton. Δεν είναι αθέμιτο, μιας και σε καμία περίπτωση δεν κινήθηκε παράνομα, ενώ άθελά του μας έδωσε την ευκαιρία να δούμε κι ένα εντυπωσιακό προσπέρασμα. Λίγο μετά όμως εγκατέλειψε από turbo.

Στα της δεκάδας, εντυπωσιακές ήταν οι δύο Force India στο 5-6, ενώ φοβερή οδήγηση έκανε ο Pascal Wehrlein. Ο οδηγός της Sauber (με στρατηγική  1 pitstop) πήρε την 7η θέση στον αγώνα, εκμεταλλευόμενος και τις εγκαταλείψεις.

Από ατυχήματα, πέραν αυτού της πρώτη στροφής, ο Massa ενεπλάκη σε δύο συμβάντα: αρχικά στην 2η στροφή του αγώνα, όταν ώθησε εκτός πίστας τον Alonso χωρίς συνέπειες, ενώ προς το τέλος του αγώνα, ο Vandoorne έστριψε στην Τ1 πάνω του, με αποτέλεσμα ο Βέλγος να εγκαταλείψει με σπασμένη ανάρτηση. Μάλιστα, του δόθηκε και ποινή  3 θέσεων για τον αγώνα του Μονακό.

Και μιας κι αναφέραμε το Μονακό, οι δύο μονομάχοι του φετινού πρωταθλήματος κατευθύνονται στο Πριγκιπάτο με μόλις 6 βαθμούς διαφορά. Η μάχη τους έχει φουντώσει για τα καλά, οι αψιμαχίες ξεκίνησαν και αυτό μόνο καλό μπορεί να κάνει στο σπορ.

Ραντεβού ξανά σε δύο εβδομάδες, το τετραήμερο 25-28 Μαΐου για το GP του Μονακό._Δ.Μ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ