top icon
Αγώνες

GP Κίνας (Παρασκευή): Mercedes-Ferrari 1-1

H Mercedes ήταν ταχύτερη στην πρωινή περίοδο ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής στη Σαγκάη, ωστόσο η Ferrari έκανε το «1-2» το απόγευμα, αξιοποιώντας καλύτερα τα supersoft ελαστικά.

Έχει τη δυνατότητα η Ferrari να προκαλέσει την Mercedes στην Κίνα; Τα δείγματα από τις δοκιμές της Παρασκευής φαίνεται να είναι θετικά για την ιταλική ομάδα. Η καταπόνηση των ελαστικών αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα σήμερα. Ωστόσο, η Ferrari έδειξε να έχει τη δυνατότητα να κάνει την suspersoft γόμα της Pirelli να λειτουργήσει καλύτερα στη Σαγκάη. Όχι μόνο τα κόκκινα μονοθέσια έκαναν το «1-2» στο FP2, με τον Kimi Raikkonen επικεφαλής, αλλά είχαν τη δυνατότητα να προστατεύσουν τα supersoft ελαστικά καλύτερα από τις Mercedes, προεκτείνοντας το stint. Ο Φινλανδός δήλωσε ότι η μέση γόμα (που δοκίμασε το πρωί) δε λειτουργούσε καλά, όπως και η μαλακή, αλλά η supersoft ήταν η καλύτερη. To γεγονός αυτό ίσως αποδειχθεί κρίσιμο για τον αγώνα. Πάντως ο Sebastian Vettel τόνισε ότι δε δίνει βαρύτητα στους σημερινούς χρόνους, καθώς είναι μόλις Παρασκευή.

Αντίθετα, στις προσομοιώσεις αγώνα της Mercedes, η μέση γόμα έδειχνε να ταιριάζει καλύτερα στα ασημί βέλη, με τον Hamilton να φτάνει αρκετά γρήγορα τους χρόνους του team mate του, Nico Rosberg, ο οποίος χρησιμοποιούσε τη μαλακή γόμα. Ο Hamilton είχε τη δυνατότητα επεκτείνει το stint του με ικανοποιητικούς χρόνους, καθώς αυτοί του Rosberg είχαν αρχίσει να ανεβαίνουν.

Παρά το γεγονός ότι ο Rosberg σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο FP1, η Mercedes του παρουσίασε ένα πρόβλημα ανάφλεξης στον κινητήρα, ωστόσο η ομάδα κατάφερε να το διορθώσει πριν την έναρξη του FP2. O Hamilton είχε δύο τετ-α-κέ στην 11η στροφή στο FP1 και παραπονέθηκε στον ασύρματο. Ενδέχεται να ευθύνονταν οι ισχυρές πνοές ανέμων που αποσταθεροποιούσαν τα μονοθέσια, όπως ανέφεραν αρκετοί οδηγοί.

Το FP1 ήταν αρκετά επεισοδιακό, με την Williams να αντιμετωπίζει προβλήματα. Οι νέοι αεραγωγοί των πίσω φρένων της FW38 ακουμπούσαν στο εσωτερικό της ζάντας των τροχών. Ο Felipe Massa είδε ένα ελαστικό να βγαίνει από τη ζάντα στο πρώτο του σετ. Στη συνέχεια, ο Βραζιλιάνος είδε το πίσω αριστερό ελαστικό του να αστοχεί. Ακόλουθες φωτογραφίες έδειχναν τους μηχανικούς της Williams να κρατάνε τη ζάντα στα χέρια τους με ένα ολόκληρο κομμάτι να λείπει… Η ομάδα ευτυχώς κατάφερε να επιλύσει το πρόβλημα πριν το FP2.

Ο Kevin Magnussen είδε επίσης την πίσω αριστερή ανάρτηση της Renault του να καταρρέει στο FP1. Ως αποτέλεσμα, ο Δανός έχασε το FP2. Οι κόκκινες σημαίες έκλεψαν αρκετό χρόνο από την προετοιμασία των ομάδων, καθώς διατάχθηκε επιθεώρηση της πίστας για να διαπιστωθεί αν υπήρχαν θραύσματα στην πίστα που προκαλούσαν τις αστοχίες ελαστικών, των οποίων τα αίτια δεν ήταν γνωστά εκείνη την ώρα.

Η Haas είχε… καυτό ξεκίνημα στο FP2, καθώς τα πίσω φρένα του Esteban Gutierrez τυλίχθηκαν στις φλόγες πριν καν συμπληρωθεί το πρώτο 10λεπτο της απογευματινής διαδικασίας.

Χωρίς προβλήματα ολοκλήρωσε και τις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών ο Fernando Alonso. O Ισπανός έλαβε έγκριση από την FIA να συμμετάσχει στις διαδικασίες του υπόλοιπου σαββατοκύριακο έπειτα από ιατρικό έλεγχο στον οποίο υποβλήθηκε μετά το τέλος του FP2._Φ.Λ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ