top icon
Αγώνες

O Maldonado αποχωρεί

Ο 30χρονος Βενεζουελανός Pastor Malsonado, πρώην οδηγός της Lotus, ανάρτησε ανακοίνωση στο twitter μέσω της οποίας επιβεβαιώνει ότι δε θα αγωνίζεται στη Formula 1 φέτος.

Όπως είχαμε αναφέρει την προηγούμενη εβδομάδα, οι διαπραγματεύσεις της Renault με τον βασικό σπόνσορα του Maldonado, την κρατική πετρελαϊκή εταιρεία PDVSA δεν οδήγησαν πουθενά. Συνεπώς, ο Maldonado έμεινε χωρίς ομάδα. Ήδη από την Κυριακή ενημερωτικές ιστοσελίδες έγραφαν ότι η συμφωνία της Renault με τον Kevin Magnussen είχε κλείσει και τη Δευτέρα αναφέρθηκε ότι ο Δανός υπέγραψε το συμβόλαιο με τη γαλλική ομάδα. Η ανακοίνωση του Maldonado έρχεται ουσιαστικά ως επιβεβαίωση των προαναφερθέντων αναφορών.

Ο Maldonado, έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του GP2 (έπειτα από τέσσερις σεζόν συμμετοχής) το 2010, έκανε το ντεμπούτο του στην F1 την επόμενη χρονιά με την ομάδα της Williams, αντικαθιστώντας τον Nico Hulkenberg και φέρνοντας σημαντική οικονομική υποστήριξη στη βρετανική ομάδα μέσω της PDVSA. O Βενεζουελανός συγκρούστηκε με τον Lewis Hamilton στο Μονακό (και στις δοκιμές στο Spa) και αποκόμισε μονάχα έναν βαθμό, έχοντας επισκιαστεί από τον team mate του Rubens Barrichello, στην τελευταία σεζόν του Βραζιλιάνου στην F1. Ο Maldonado ξεκίνησε την επόμενη σεζόν με σύγκρουση με τον Fernando Alonso στο GP Αυστραλίας, ωστόσο στην Ισπανία σημείωσε το δεύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές και έπειτα από την ακύρωση του poleman Hamilton, εκκίνησε πρώτος. Πάλεψε με τον Alonso στην έδρα του Ισπανού και έπειτα από έξυπνη στρατηγική και αλάνθαστη, ψύχραιμη οδήγηση, ο Maldonado κατέκτησε τη μοναδική του νίκη στην F1, στη χρονιά που είδαμε επτά διαφορετικούς νικητές στα 7 πρώτα GP της σεζόν.

Ωστόσο, ο Maldonado έκανε 10 αγώνες να ξαναδεί βαθμούς, έχοντας εμπλακεί σε συγκρούσεις στα 6 από τα 7 αγωνιστικά σαββατοκύριακα που ακολούθησαν τη νίκη του… Η 2η θέση στη σειρά εκκίνησης της Σιγκαπούρης επιβεβαίωσε την ταχύτητά του, αλλά στους αγώνες υπέπιπτε πολύ εύκολα σε λάθη, συγκεντρώνοντας το μένος των αγωνοδικών. Η επόμενη σεζόν, αυτή του 2013, ήταν μία από τις χειρότερες στην ιστορία της Williams και ο Βενεζουελανός έφτασε στο σημείο να δηλώσει ότι η ομάδα σαμποτάρισε το μονοθέσιό του στο GP των ΗΠΑ…

Ο Maldonado αναχώρησε για την Lotus το 2014, αντικαθιστώντας τον Kimi Raikkonen. Ωστόσο ο μη ανταγωνιστικός κινητήρας της Renault σε συνδυασμό με ένα πειραματικό, αλλά όχι αποτελεσματικό μονοθέσιο -απόρρεια της απώλειας σημαντικού μέρους του προσωπικού του τεχνικού τμήματος του Enstone- οδήγησαν σε μια δύσκολη σεζόν, τη στιγμή που οι οδηγοί της προηγούμενης ομάδας του Maldonado, της Williams, βρίσκονταν πολύ συχνά στο βάθρο. Ο Maldonado δεν κατάφερε να αποδειχθεί ταχύτερος από τον καινούργιο team mate του, Romain Grosjean στη Lotus και συνέχισε να διαπράττει πολυάριθμα λάθη, οδηγώντας σε συγκρούσεις όπως αυτή με τον Esteban Gutierrez στο Μπαχρέιν, όπου η Sauber του Μεξικανού τούμπαρε. Με την πολλά υποσχόμενη στροφή στους κινητήρες της Mercedes το 2015, ο Grosjean επιβλήθηκε του Maldonado. Αρκετά προβλήματα (αξιοπιστίας, οικονομικά, κτλ.) σημάδεψαν την περυσινή χρονιά και η Lotus δεν απέδωσε αυτά που θα περίμενε κανείς δεδομένου του γερμανικού κινητήρα. Η οικονομική κρίση στη Βενεζουέλα και η κατάρρευση των διαπραγματεύσεων της Renault με την PDVSA φαίνεται ότι έδωσαν τέλος στην καριέρα του Maldonado στην F1, ενδεχομένως για πάντα.

Στην επίσημη παρουσίαση της ομάδας της Renault στο Παρίσι την Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου, ο Magnussen αναμένεται να ανακοινωθεί ως team mate του Jolyon Palmer (o οποίος ανακοίνωσε ότι θα αγωνίζεται με τον αριθμό 30 στην F1). H επίσημη ονομασία της γαλλικής ομάδας αναμένεται να συμπεριλαμβάνει και το όνομα της Infiniti, η οποία θα αποτελεί το βασικό σπόνσορα της ομάδας. Επιπλέον, την ομάδα αναμένεται να διευθύνει ο Ferederic Vasseur, συνιδιοκτήτης της ομάδας GP2 (και άλλων κατηγοριών μονοθεσίων) ART με τον Nicolas Todt, γιο του προέδρου της FIΑ._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ