top icon
Αγώνες

Προειδοποιήσεις για έξοδο της Renault

O διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, προειδοποίησε ότι η Renault, προμηθευτής κινητήρων της ομάδας του, ενδέχεται να αποχωρήσει από την F1 αν δεν επιτραπεί η εξέλιξη των μονάδων ισχύος την επόμενη σεζόν. 

Για φέτος, η αρχική πρόθεση των κανονισμών ήταν οι κατασκευαστές κινητήρων να καταθέσουν για ομολογκασιόν τη φετινή μονάδα ισχύος μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου, χωρίς να επιτρέπεται περαιτέρω εξέλιξη. Εντούτοις, η Ferrari βρήκε ένα «παραθυράκι» στη διατύπωση των κανονισμών, που επέτρεψε στους κατασκευαστές να διατηρήσουν tokens εξέλιξης προς χρήση εντός της σεζόν. Η FIA όμως, έλαβε μέτρα για να κλείσει αυτό το «παραθυράκι» στους κανονισμούς του 2016. Για να αντιστραφεί η δρομολόγηση αυτή, θα πρέπει να συμφωνήσουν όλες οι ομάδες. Οι αντίπαλοι της Mercedes πιέζουν ώστε να επιτραπεί η εξέλιξη των κινητήρων και εντός της επόμενης σεζόν, ωστόσο η γερμανική ομάδα αντιστέκεται.

Από την πλευρά της Renault, το συμβόλαιο προμήθειας κινητήρων σε Red Bull και Toro Rosso λήγει στο τέλος του 2016. O αγωνιστικός διευθυντής της Renault, Cyril Abiteboul, έχει δηλώσει ότι η γαλλική εταιρεία εξετάζει τις μελλοντικές επιλογές της, καθώς αυτή τη στιγμή, η προβολή που λαμβάνει δε δικαιολογεί το κόστος της επένδυσης. Μεταξύ των πιθανών επιλογών της Renault για το μέλλον παρουσιάζεται η αγορά μιας ήδη υπάρχουσας ομάδας (με την Lotus να προωθείται ως η δημοφιλέστερη υποψήφια), ή η αποχώρηση από το σπορ. Ο Abiteboul έχει δηλώσει «δε θα υπάρξει μέλλον για τη Renault στην F1, αν δεν καταφέρει να έχει ανταγωνιστικό κινητήρα». Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί την εξέλιξη εντός της σεζόν.

Σε μια προσπάθεια να πιέσει προς αυτή την κατεύθυνση, ο Christian Horner επανέφερε στο προσκήνιο το ενδεχόμενο αποχώρησης της Renault από την F1. Σε ερώτηση αν θα πρέπει η Mercedes να αλλάξει τη στάση της, ο Horner απάντησε: «Προφανώς, δεν είναι υποχρεωμένη, αλλά βρισκόμαστε σε επισφαλές σημείο όσον αφορά τη δέσμευση της Renault στο μέλλον. Εάν απαγορευτεί η εξέλιξη το Φεβρουάριο, είναι σα να της λες αντίο. Οπότε θα πρέπει να το σκεφτούν πιο ώριμα (στη Mercedes) και η FIA θα πρέπει να πει τί είναι καλύτερο για το συμφέρον της F1. Εάν η F1 έχει την πολυτέλεια να χάσει έναν κατασκευαστή κινητήρων, μπορεί να επιμείνει στις 28 Φεβρουαρίου. Από την πλευρά της Renault, αυτό θα είναι το χειρότερο για την ίδια. Η εξέλιξη των κινητήρων θα είναι παγωμένη για πάντα ουσιαστικά, εάν δεν τα έχεις καταφέρει μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου. Αλλά το μέγεθος της διαφοράς κάνει ανέφικτη την κάλυψή της εντός αυτού του χρονικού διαστήματος. Οπότε, στην πραγματικότητα θα ήταν λογικό, επειδή αυτοί οι κανονισμοί είναι ακόμη σχετικά καινούργιοι, να επιτραπεί, όπως και φέτος, η εξέλιξη εντός της σεζόν»._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ