top icon
Αγώνες

WRC: Οδήγησε και στο χώμα το C3 ο Loeb

Όπως είχε δηλώσει ο Yves Matton, o Sebastien Loeb οδήγησε το Citroen C3 WRC και σε χωμάτινες επιφάνειες, οδηγώντας σε αυτές τις επιφάνειες για πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια!

Μετά τη δοκιμή του Citroen C3 WRC από τον Sebastien Loeb στο χώμα, τόσο ο Γάλλος 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, όσο και ο επικεφαλής της ομάδας Yves Matton, είχαν επιβεβαιώσει ότι ο Γάλλος θα οδηγήσει το αυτοκίνητο και σε χωμάτινες επιφάνειες. Έτσι, με την Citroen WRT να δοκιμάζει εν όψει του Ράλλυ Ισπανίας, ο Loeb βρέθηκε και πάλι στο μπάκετ του C3, οδηγώντας σε χωμάτινες επιφάνειες για πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια(!), και συγκεκριμένα το Ράλλυ Αργεντινής του 2013. Αγώνα που μάλιστα έχει κερδίσει οκτώ φορές στην καριέρα του. Ο 9 φορές Πρωταθλητής, έχει αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο συμμετοχής του σε επιλεκτικούς αγώνες του θεσμού το 2018 με την ομάδα της Citroen, αλλά όπως είχε υποστηρίξει, πριν πάρει οποιαδήποτε απόφαση ήθελε πρώτα να οδηγήσει το αυτοκίνητο και στο χώμα. Έτσι, στην περιοχή της Girona πήρε μία γεύση από το C3, χωρίς όμως να διαρρεύσουν πληροφορίες αναφορικά με το ενδεχόμενο επιστροφής του Loeb, και αν αυτό θα γίνει πραγματικότητα.

Ο Γάλλος οδηγός, μετά το τέλος των δοκιμών μίλησε στο βρετανικό Autosport, και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις του. “Δεν ξέρω πόσα ακριβώς χιλιόμετρα έκανα με το αυτοκίνητο, αλλά η αίσθηση που είχα ήταν καλή. Ήταν καλό που ανακάλυψα τις δυνατότητες του στο χώμα. Προσωπικά είχα σχεδόν πέντε χρόνια να οδηγήσω ένα WRCar σε αυτές τις επιφάνειες. Το ερώτημα ήταν αν θα μπορούσα να οδηγήσω μετά από τόσο καιρό ένα αυτοκίνητο τέτοιων προδιαγραφών στο χώμα, και μάλιστα σωστά. Η αίσθηση που είχα ήταν καλή, και μάλιστα την απέκτησα πολύ σύντομα. Παράλληλα, το ίδιο ισχύει και για την αίσθηση του αυτοκινήτου! Όμως, δεν έχω αντίστοιχη εμπειρία να συγκρίνω με αυτοκίνητα της ίδιας γενιάς, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να το συγκρίνω.” Παρόλα αυτά, ο Loeb δεν παρέλειψε να συμπληρώσει ότι διαπίστωσε μία έλλειψη πρόσφυσης του πίσω μέρους σε κάποια σημεία. “Στα κομμάτια με αλλεπάλληλες στροφές το βρήκα πολύ εύκολο στην οδήγηση, ενώ στα πολύ γρήγορα ήταν πολύ ακριβές. Είχε αντίστοιχη αίσθηση με την άσφαλτο. Παρόλα αυτά, σε αυτά τα σημεία αισθάνεσαι ότι του λείπει πρόσφυση στο πίσω μέρος. Αλλά με εξαίρεση αυτό το στοιχείο, όλα είναι καλά. Αυτό που δουλεύουμε είναι να αυξήσουμε την πρόσφυση. Κοιτάμε διαφορετικές λύσεις, γενικότερα κάτι καλύτερο. Σε γενικές γραμμές, το αυτοκίνητο δεν είναι κακό.”

Όταν ρωτήθηκε για το μέλλον του, ο Loeb δεν απάντησε ευθέως, αλλά ούτε έκλεισε την πόρτα. “Τίποτα δεν έχει αποφασιστεί ακόμα. Αυτό που πρέπει πρώτα να σκεφτούμε είναι το σήμερα.” Οι πιθανότητες να αγωνιστεί ο Γάλλος εννιά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής με πλήρη εμπλοκή στο WRC δεν υφίστανται. Αυτό είναι ξεκάθαρο. Όμως, πλέον όλο και αυξάνονται οι πιθανότητες να βρεθεί στο τιμόνι του C3 σε επιλεκτικούς αγώνες. Ποιοι αγώνες θα είναι αυτοί; Δύσκολο να πει κανείς. Σίγουρα, το Ράλλυ Μόντε Κάρλο είναι φαβορί. Ειδικά με τη νέα ημερομηνία διεξαγωγής του, η οποία του επιτρέπει να το συνδυάσει με τις υποχρεώσεις του στο Ράλλυ Ντακάρ, σίγουρα εξιτάρουν τον Γάλλο. Βλέπετε, εκτός από τον αποδεδειγμένα υψηλό βαθμό ανταγωνιστικότητας του C3 στην άσφαλτο, πρέπει να συνυπολογίσουμε την εμπειρία του στο Μόντε, το πόσο πολύ του αρέσει ένας αγώνας, αλλά και το γεγονός ότι στο συγκεκριμένο Ράλλυ το πλεονέκτημα έχει αυτός που συνδυάζει την ταχύτητα με την εμπειρία. Από εκεί και πέρα, κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι θα αποφασίσει ο Γάλλος. Αν πάντως μας ζητούσαν να ποντάρουμε σε ποιον αγώνα θα τον δούμε, αυτός θα είναι του Μόντε…_Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ