top icon
Αγώνες

WRC – Ράλλυ Μεξικό: H ώρα του Ogier

Ο Sebastien Ogier συνδύασε ταχύτητα και αξιοπιστία περνώντας στην κορυφή του Ράλλυ Μεξικό, με τον συμπατριώτη του Sebastien Loeb να κλέβει τις εντυπώσεις έχοντας νωρίτερα βρεθεί να οδηγεί τον αγώνα!

Το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Μεξικό άνηκε ολοκληρωτικά στον πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Sebastien Ogier. Ο Γάλλος κατάφερε να κινηθεί σε… “παλιούς” γνώριμους ρυθμούς και να τεθεί επικεφαλής της κατάταξης του Ράλλυ Μεξικό με σημαντική διαφορά που του επιτρέπει να είναι αγκαλιά με την 2η φετινή του νίκη. Ο Ogier κατάφερε να κερδίσει 4 ειδικές διαδρομές, ενώ δεν πραγματοποίησε το παραμικρό λάθος, όντας στην καλύτερη του εμφάνιση στο χώμα από το περσινό Ράλλυ Πορτογαλίας. Την ίδια ώρα, η τύχη ήταν με το μέρος του, αφού οι περισσότεροι από τους αντιπάλους του αντιμετώπισαν προβλήματα που τους κόστισαν σε χρόνο και του επέτρεψαν να απομακρυνθεί.

Ένας από αυτούς ήταν ο Kris Meeke, ο οποίος μπορεί να μην είχε την ταχύτητα του Ogier, αλλά ήταν σε απόσταση βολής και στη μάχη με τον Γάλλο. Όμως, ένα τετ α κε του κόστισε σχεδόν 30 δλ. με αποτέλεσμα να περιοριστεί στη 2η θέση, και με σημαντική διαφορά από τον Ogier που υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν γίνεται να καλυφθεί. Παράλληλα, ανάμεσα στους άτυχους της ημέρας ήταν και ο Dani Sordo, ο οποίος ήταν στη μάχη της κορυφής και διεκδικούσε τη νίκη όντας δεύτερος μέχρι την 14η ε.δ. Ο Ισπανός είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο για καλή του τύχη έπαθε προς το τέλος της ε.δ. κάτι που σημαίνει πως δεν χρειάστηκε να το αλλάξει. Έτσι έχασε αρκετό χρόνο πέφτοντας στην 3η θέση, αλλά παραμένοντας σε απόσταση βολής από τον Meeke.

Πιο πίσω, ο Andreas Mikkelsen συνεχίζει να απογοητεύει με τις επιδόσεις του, αφού μπορεί να είναι στην 4η θέση της κατάταξης, αλλά για να συμβεί αυτό χρειάστηκε να εκμεταλλευθεί τα προβλήματα των αντιπάλων του. Ο Νορβηγός οδηγός της Hyundai δεν έχει καταφέρει να βρει το ρυθμό του με το i20 στις ε.δ. του Μεξικό, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων και την υπερστροφική συμπεριφορά του Hyundai. Ακόμα και έτσι, όμως, θα αποκομίσει σημαντικούς βαθμούς για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος.

Και φτάνουμε στον Sebastien Loeb, που πλέον βρίσκεται στην 5η θέση της γενικής. Ο εννιά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ήταν για ακόμα μία φορά αναμφίβολα το πρόσωπο της ημέρας στο Μεξικό. Ο Γάλλος “με το καλημέρα” ήταν ανταγωνιστικός, κέρδισε τη μεγάλη ε.δ. Guanajuatito των 30 χλμ. στο πρώτο πέρασμα και πέρασε στην κορυφή! Ο “Seb” ενάντια σε όλα τα προγνωστικά έφτασε να οδηγεί τον αγώνα μέχρι και την 14η ε.δ., δείχνοντας ικανός να γράψει ακόμα ένα παραμύθι στην ιστορία του WRC. Όμως, ένα κλαταρισμένο ελαστικό έβαλε ταφόπλακα στις όποιες ελπίδες του, αφού αναγκάστηκαν με τον Daniel Elena να το αλλάξουν μέσα στην ε.δ., με αποτέλεσμα να χάσουν περισσότερα από δύο λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για τη νίκη.

Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Thierry Neuville, ο οποίος για ακόμα μία μέρα χρειάστηκε να ανοίγει το δρόμου για τους υπόλοιπους. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Βέλγος είχε και δυο κλαταρισμένα ελαστικά με αποτέλεσμα να εκνευριστεί περισσότερο και να περιοριστεί στις πιο πίσω θέσεις. Από την άλλη, βέβαια, ήταν τυχερός αφού τα προβλήματα των προπορευόμενων των έχουν φέρει στην 6η θέση και σε συνδυασμό με την Power Stage μπορεί να φύγει με τις μικρότερες δυνατές απώλειες από το Μεξικό. Κάτι που δεν ισχύει για την ομάδα της Toyota, που είδε στο δεύτερο σκέλος και τον Ott Tanak να εγκαταλείπει από πρόβλημα στον κινητήρα! Οι Latvala και Lappi επέστρεψαν υπό καθεστώς Rally2, αλλά και πάλι δεν κατάφεραν να σημειώσουν κορυφαίες επιδόσεις.

Με σχεδόν 50 χλμ. να απομένουν για την ολοκλήρωση του σημερινού τρίτου και τελευταίου σκέλους, ο Sebastien Ogier βρίσκεται μία ανάσα από την 3η του φετινή νίκη και για να την χάσει θα πρέπει να αυτοκτονήσει! Σημειώστε ότι η τελευταία μέρα του αγώνα περιλαμβάνει μόλις τρεις ε.δ. με την πρώτη από αυτές να ξεκινάει στις 16:18 ώρα Ελλάδος._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ