top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το νέο Ford Ka+

Η Ford με το ολοκαίνουργιο Ka+ εστιάζει κατά βάση στα στοιχεία πρακτικότητας που μπορούν να ενσωματωθούν σε ένα μοντέλο της κατηγορίας Β.

Στο πλαίσιο ανανέωσης των μικρότερων μοντέλων της φίρμας, ανάμεσά τους και αυτή του Fiesta σε λίγο καιρό, η Ford προχωρά στο λανσάρισμα ενός “εναλλακτικού” Ka. Βρεθήκαμε στην Κολωνία όπου και μια πρώτη παρουσίαση του μοντέλου σε λίγους Ευρωπαίους δημοσιογράφους.

To σύμβολο “+” αναμενόμενα καταδεικνύει τις επιπλέον ανέσεις αυτού του Ka συγκριτικά με το μοντέλο που γνωρίζουμε, αλλά και επισφραγίζει τη διαφορετικότητα του νέου από το υπάρχον.

Το βασικότερο όλων, είναι ότι με μήκος 3.929 χλστ. το Ka+ όντας ελάχιστα πιο κοντό αλλά και πιο ψηλό από το Fiesta, τοποθετείται στην κατηγορία Β, απέναντι σε μοντέλα όπως το Nissan Micra, το Fiat Panda, το Hyundai i20 κ.ά. Έτσι, οι σχεδιαστές του υπόσχονται χώρους για πέντε επιβάτες με χώρο αποσκευών 270 λίτρα, αλλά και συνολικά 21 επιπλέον χώρους αποθήκευσης μικροαντικειμένων εντός της καμπίνας, συμπεριλαμβανομένου του MyFord Dock στο κέντρο του ταμπλό όπου μπορούν να “κουμπώσουν” ηλεκτρονικές συσκευές, όπως τηλέφωνα ή συσκευές πλοήγησης.

Εξωτερικά, το Ka+ που συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Ford στην Ινδία, φέρει αρκετά από τα πιο πρόσφατα σχεδιαστικά στοιχεία της εταιρείας, όπως είναι η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα εμπρός που σε όλες τις εκδόσεις θα ενσωματώνει μια χρωμιωμένη γρίλια. Επίσης σε όλες τις εκδόσεις οι προφυλακτήρες και οι καθρέπτες θα είναι βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος, την ώρα που εντός, αναφορικά με τα υλικά μπορεί να κυριαρχεί το σκληρό πλαστικό, με λεπτομέρειες χρωμίου να δίνουν μια πιο αναβαθμισμένη νότα στη συνολικά “προσγειωμένη” -όπως διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι στην Κολωνία- από πλευράς αισθητικής εικόνα του μοντέλου.

Από μηχανικής πλευράς, το Ka+ θε εξοπλίζεται το νέο ατμοσφαιρικό σύνολο των 1,2 λίτρων της Ford, που αποτελεί μέλος της οικογένειας του συνόλου των 1,25 λίτρων του Fiesta. Με τη μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς να έχει αναλάβει το χειροκίνητο πεντάρι κιβώτιο της Ford, o κινητήρας έχει ονομαστική ισχύ 70 ίππους/6.000 σ.α.λ. και 105 Nm ροπής/4.000, ενώ σε κάποιες αγορές θα διατεθεί και μια έκδοσή του με 85 ίππους/6.300 σ.α.λ. και 112 Nm/4.000. Αναμενόμενα το σύνολο δε θα διακρίνεται για τις επιδόσεις του, σίγουρα όμως σε επίπεδο οικονομίας δε θα υστερεί του ανταγωνισμού, με τα εργοστασιακά στοιχεία να δίνουν κατανάλωση της τάξης των 5 λτ./100 χλμ. (4.8 λτ. στην έκδοση ECO με τους 85 ίππους που θα διαθέτει Stop/Start) και 114 γρ./χλμ. CO2.

Αν και προς το παρόν δεν έχουμε στοιχεία εξοπλισμού του από την ελληνική αντιπροσωπεία, η “μαμά” Ford θέλει τη βασική του έκδοση, που στη Γερμανία κοστίζει 9.990 να διαθέτει κλιματισμό, το σύστημα SYNC με φωνητική ενεργοποίηση για διάφορες εφαρμογές, το σύστημα MYKey με το οποίο περιορίζεται η τελική ταχύχτητα και το επίπεδο έντασης του ήχου (ενδείκνυται η χρήση του από γονείς που παραχωρούν το αυτοκίνητο σε νέους οδηγούς χωρίς εμπειρία), ηλ. παράθυρα εμπρός, έξι αερόσακους, ESC κ.ά. Πέραν αυτών και ειδικότερα αναφορικά με την έκδοση των 85 ίππων, το Ka+ προαιρετικά θα μπορεί να εξοπλιστεί και με ηλ. κλιματισμό, τιμόνι με δερμάτινη επένδυση, cruise control, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ηλ. παράθυρα πίσω κ.ά. για τα οποία περισσότερα θα γνωρίζουμε στις αρχές του Φθινοπώρου, καθώς το Ka+ αναμένεται στην ελληνική αγορά στα μέσα Οκτωβρίου._ Ε.Ξ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ