17 Ιουν 2018

Honda VFR800X Crossrunner: Καρδιά V-4 και τιμή που δελεάζει

Η Honda βγάζει σε προσφορά το μοναδικό στο είδος Crossrunner, ένα μοντέλο Adventure Sport που διαθέτει πρωτόγνωρα για την κατηγορία χαρακτηριστικά.

Honda VFR800X Crossrunner

Αν ψάχνετε μοτοσυκλέτα για να εκδηλώσετε τις περιπετειώδεις αναζητήσεις σας και θέλετε να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες, τότε το Crossrunner μάλλον είναι αυτό που σας ταιριάζει. Αφενός γιατί είναι το μοναδικό με κινητήρα V-4 κάτω από τα 1000 κ.εκ. και αφετέρου γιατί οι βαλβίδες του δουλεύουν όλες μαζί μετά τις 6.000 στροφές. Το Crossrunner στην πρόσφατη έκδοσή του διαφοροποιείται από τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα, το νέο -και κομψότερο- τελικό της εξάτμισης, την ύπαρξη πρίζας 12V και την εναρμόνιση του κινητήρα με τις προδιαγραφές euro4. H εξωτερική εμφάνιση θυμίζει τη μεγάλη VFR1200X Crosstourer, με εμφανή τα χωμάτινα χαρακτηριστικά. Όρθια θέση οδήγησης, εντουράδικο τιμόνι, μεγάλες διαδρομές στην ανάρτηση και μετρημένα πλαστικά βοηθήματα, που αφήνουν σε κοινή θέα τον V-4.

Ελαφρύ και άκαμπτο ψαλίδι, πάντα μονόμπρατσο, στιβαρό υποπλαίσιο, σέλα σε δύο τμήματα ρυθμιζόμενη σε ύψος για τον οδηγό, χυτές ζάντες με πολλά μπράτσα (για να δείχνουν περισσότερο Off) και βασικός εξοπλισμός που δείχνει τη διάθεση της εταιρίας να προσελκύσει ένα ευρύ κοινό. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Selectable Torque Control (HSTC), παρόμοιο με εκείνο που εφοδιάζεται και η Crosstourer. Διαθέτει δύο επίπεδα λειτουργίας, συν τη δυνατότητα απενεργοποίησής του, με το επιλεγμένο πρόγραμμα να εμφανίζεται στο πάνω μέρος της οθόνης LCD και τον όλο χειρισμό να γίνεται μέσω ενός μπουτόν στον αριστερό αντίχειρα. Στη θέση 1 η επέμβαση του HSTC γίνεται διακριτικά και αποτελεσματικά, ενώ στην αντίστοιχη 2 γίνεται περισσότερο παρεμβατική, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο σε ολισθηρές συνθήκες.

Καλά εξοπλισμένο

Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται δικάναλο ABS, φώτα LED, θερμαινόμενα γκριπ 5 σταδίων, αλλά και φλας που απενεργοποιούνται αυτόματα, χωρίς δηλαδή να απαιτούν την παρέμβαση του οδηγού. Ένα σύστημα συγκρίνει την ταχύτητα των δύο τροχών μέσω των αισθητήρων του ABS, αντιλαμβάνεται πότε η μοτοσυκλέτα ευθυγραμμίζεται και εκεί επεμβαίνει απενεργοποιώντας το φλας. Το πάνελ των οργάνων περιλαμβάνει ψηφιακές ενδείξεις για ταχύμετρο, στροφόμετρο, επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, κατανάλωση, αυτονομία καυσίμου, ρολόι, θερμοκρασία περιβάλλοντος και διπλό χιλιομετρητή.

Μείoν 2.000 ευρώ!

Με την τιμή του Crossrunner να μειώνεται κατά 2.000€, δηλαδή στα 11.990 από τα 13.990, μάλλον ήρθε η ώρα να μπείτε στον πειρασμό. H μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη μέσα από το επίσημο δίκτυο εμπόρων Honda και σε 3 χρωματισμούς: Mat Ballistic Black Μetallic, Perle Glare White και Candy Prominence Red._N.B.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Honda VFR800X Crossrunner
  • Honda VFR800X Crossrunner
  • Honda VFR800X Crossrunner
  • Honda VFR800X Crossrunner
  • Honda VFR800X Crossrunner
  • Honda VFR800X Crossrunner
  • Honda VFR800X Crossrunner
  • Honda VFR800X Crossrunner
  • Honda VFR800X Crossrunner
Ετικέτες: