top icon
Αγώνες/Διοργανώσεις

ΟΑΚΑ In – Λειβαδιά Out

Σε εξέλιξη το Classic Legends by ΣΙΣΑ και σήμερα το δυνατό κοκτέιλ έχει στο τέλος τη γλυκιά γεύση όπως προκύπτει ζώντας την εξέλιξη των διαδρομών του Ράλλυ Ακρόπολις πριν 35 χρόνια…

Το ‘87 προέκυψε ο άξονας Γαρδίκι, Γραμμένη Οξιά, Αρτοτίνα και Πενταγοί πριν το Λευκαδίτη-Λιδωρίκι από όπου κατευθύνεσαι στις Καρούτες της μαγείας. Ίσως ο μόνος χωματόδρομος στον κόσμο με υπεραξία που επιβάλλει έναν αγώνα ακριβείας με αντίπαλο και τη σκόνη. Διαδρομή που θα πρέπει να διατηρηθεί διατηρητέα, γιατί κατά τα λοιπά, όλα άσφαλτος.

Σε σχέση με τις Καρούτες regularity και don’t panic, μπορούν το ΑΣΜΑ, το Σωματείο μου, σε συνεργασία με τον ΣΙΣΑ της υπέρβασης, ώστε να προκύψουν οι 70 σε συνδυασμό με άλλους 30.

Ποτέ δεν ξέρεις. Σε απόσταση από τις Ομοσπονδίες όλα γίνονται. Φτάνει μακριά το πάθος κάποιων που δημιουργούν έντιμα και με συνέπεια…

Μέχρι τότε

Όμορφα το πρωί στο ΟΑΚΑ, με πληρωμένο παρακαλώ το κεντρικό παρκινγκ και συναρπάζει αυτό το αλλόκοτο κοκτέιλ ανθρώπων και ένα ακόμα πιο προβλέψιμο των «μηχανών» τους. Βλέπετε, τα αυτοκίνητα είναι ότι βλέπεις, με λεπτομέρειες στη συντήρηση-εξέλιξη τους να κάνουν τη διαφορά, ενώ με τους ανθρώπους μπορεί και να εκπλαγείς, συνήθως δυσάρεστα. 

Είμαστε όμως πολλοί, περίπου 75×2 και πάντα θα βρεις φίλους ή θα προκύψουν καινούργιοι και έτσι αναπτύσσεται αυτή η σημαντική κοινότητα που φαίνεται πως ακόμα αντιστέκεται και δεν έχει επέλθει ακόμα, η πλήρης αφοσίωση, σε κύπελλα, Καραμούζες και βαθμούς.

Πολλοί γύρω σου, για να οδηγήσουν, για να μοιραστούν τη στιγμή με τη σύντροφο τους ή με το φίλο τους, σε μια δύσκολη εποχή για τις προσωπικές σχέσεις, με τον καθένα μας να έχει επικεντρωθεί στα προβλήματα του…

Alfa 75

Λειβαδιά-Οίτη…

Μέσα από τους Τσουκαλάδες και το Μόδι για όσους πιστούς που αντιλαμβάνονται, και ακόμα προσπαθείς να κατανοήσεις πως φτάνεις κατηφορίζοντας στην Αμφίκλεια, ενώ ανεβαίνεις από το Χάνι Ζαγκανά και καταλήγεις στην Οίτη με εξαιρετικό κατάλυμα, αφήνοντας στα δεξιά την Παύλιανη.

Το τι συνδυάζεται με το κινητό, το road book και την προσπάθεια για τα 47 χιλιόμετρα. μ.ω.τ. το αντιλαμβάνεστε.

«Λοιπόν, Ρένα άκου»: Εδώ ήταν χώμα και ο ένας έτσι και ο άλλος αλλιώς, και έλεος δεν ξέρεις ότι ο ΚΚΚ είναι ο Κάνκουνεν;

Λοιπόν, εδώ στη διασταύρωση στάθμευαν τα σέρβις μας και εδώ χάθηκε το ΡΑ του ‘92 αφού δεν είπα στον Χρήστο Σιάτο ότι κάτι ακούω, ενώ για μια βίδα χάθηκε κάτι καλό το ‘98.

Εδώ-εδώ SOS δείξε προσοχή, κατεβαίναμε από το βουνό, λίγο άσφαλτος και φουρκέτα δεξιά χώμα για το Οινοχώρι.

Κλέβουν καρδιές…

Οι ΣΙΣΑ με αυτές τις εκδηλώσεις καρδιάς που εμπνεύστηκαν ο Μιχάλης Μουζούκης και οι εξαιρετικοί συνεργάτες του, ενώ είναι όμορφος ο συνδυασμός, κριτές με τα χρωματιστά γιλέκα και δορυφόρος για τα αποτελέσματα. Με τα χρώματα της ΕΚΟ τέλεια προσαρμοσμένα, να δίνουν ταυτότητα σε ένα γεγονός που εξελίσσεται σε σημαντικό, μέσα από το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων. Ότι έχουν εντοπίσει οι φωτογράφοι ειδικοί που τους συναντάς στις ε.δ σε μεγέθη ΡΑ WRC! 

Σε άψογη κατάσταση

Το GTiR σε κρεσέντο με το περιβάλλον, ζει για χαμηλές σ.α.λ και απαλές γραμμές αξιοποιώντας τα φρέσκα Yokohama, και αν ποτέ ξανά μονόδρομος τα ακουστικά. Οπότε και σταματάς να κοιτάς στραβά τον Άρη και τον Μάκη που τα μοιράζονται με τους συνοδηγούς τους.

Εφεύρεση του λάτρη της τελειότητας Γιάννη Κατσαούνη, που καθιέρωσε ο Γιώργης Δελλαπόρτας. Ο ΓΔ, ο Monte, αύριο Κυριακή, με τον κ. Παναρίτη τον Αργείτη. θα πυροβολήσει στο χώμα, ενώ σήμερα, Σάββατο πρωί, βρέθηκε στη Λειβαδιά για το «καλό δρόμο» στους regularity συναθλητές του.

Στο ΟΑΚΑ; Ο Πέτρος Βασιλόπουλος με το παλικάρι του και από τη μια κινδυνεύεις από την πλειοψηφία των γιατρών και από την άλλη απολαμβάνεις την ευγένεια τους.

Μεταφέρθηκε αυτή η αρχοντιά στη sporting εκδοχή με Ιστορικά και όπου προστεθούν και Μητσιάς και Βοτζάκης, με απλή αναλογική συγκροτούν κυβέρνηση, αναμφισβήτητα με coordinator Χαιρόπουλο και Πρόεδρο Πλατή για να μην ξεχνιόμαστε!

Golf

Στον αγώνα…

Με τους δικούς μας Παπανδρέου-Σκαλτά στην «318» και Γιώργο Πετρόπουλο-Νίκο Τσάδαρη στο RAV4 να διασκεδάζουν, έμεινε ο Sir Matthieu να κάνει τη βρώμικη δουλειά, όταν εμείς τοποθετήσαμε από νωρίς το Sunny στο γνωστό μας Parking.

Στου Καλαφάτη, ο Νίκος Καλαφάτης, ο Boss ως αθλητής, μοιάζει περισσότερο στην καλλονή μητέρα του, ενώ ως ξενοδόχος είναι ίδιος όπως ο μπαμπάς του, ο Ανδρέας. Από τις περιπτώσεις που αναρωτιέσαι γιατί δεν δίδαξε σε ΙΕΚ για τη φιλοξενία.

Την έχει απολαύσει όλο το WRC και την απολαμβάνουμε στην κυριολεξία όσοι πιστοί όπως το πλήρωμα του και της PetroRetro 911.

Οι υπόλοιποι; Αφοσιωμένοι στα όργανα τους και στο road book και στο χρονόμετρο και εδώ απαιτείται συνδυασμός. Οπότε, καθαρό μυαλό, εμπειρία και ως πλήρωμα, θετική διάθεση και εργαλείο που ανταποκρίνεται. Ή έτσι εξελίχθηκε. Οι διαφορές είναι μικρές, οι διαδρομές πονηρές για ευφυείς και συγκεντρωμένους, όταν η Anube της χωρομέτρησης δεν συγχωρεί.

Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές στη γενική κατάταξη προηγούνται οι Άρης Γεωργοσόπουλος-Νικόλας Κοντοπός με το εμβληματικό Golf. Ακολουθούν οι Γιώργος Λάγκας-Σπύρος Πετρόγιαννης με την Alfa 75. Στη θέση τρία, στο μέχρι στιγμής βάθρο ο Μr Parnis Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου έχει δίπλα του τον Μανώλη Δημακαρέα στο ανθρακί Golf 2.

Ακολουθούν, Μουστάκας, Λιάκος, Μητσιάς, Κεφαλάς, Κατσαούνης και πλήρη αποτελέσματα θα βρείτε στη σελίδα του ΣΙΣΑ επιλέγοντας τον αγώνα και τα αποτελέσματα. 

Στις κατηγορίες τους προηγούνται:
Στην Green οι Μάκης Μαλάκης-Ηλίας Βαξεβανίδης με Celica.
Στην Trophy οι Γιάννης Κυρανάς-Νικόλας Ευσταθίου με Legacy!
Στην Classic οι Κώστας Λυμπερόπουλος-κ. Ειρήνη Γιαννιώτη με τη μπλε 250 S που έχουμε παρουσιάσει σε 4Τ. 

Η συνέχεια αύριο, με ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά διαδρομή, στα χνάρια του ΡΑ επίσης από την ΕΚΟ._ ΣΧ

Classic Legends

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ