Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο με λαμπρότητα, στο χώρο κάτω από την Ακρόπολη, η εκκίνηση των 23 αυτοκινήτων που επέλεξαν την Αθήνα ως αφετηρία για τη φετινή συμμετοχή τους στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Ήταν μια εκδήλωση αντάξια της παγκόσμιας φήμης του Παρθενώνα, αλλά και της διαχρονικής αίγλης που απολαμβάνει ο αγώνας του Μόντε Κάρλο, ο γενάρχης των ραλλύ. Στην ιστορική έκδοσή του, εδώ και 22 χρόνια, έχει εξελιχθεί σε μια από τις δημοφιλέστερες δοκιμασίες regularity και μάλιστα με 300 συμμετοχές κάθε χρόνο. Η Αθήνα, που ήταν και παλιά (τις δεκαετίες του '50 και του '60 κυρίως) μια από τις αφετηρίες του πρωταθληματικού αγώνα, επιστρέφει και πάλι στο ρόλο αυτό, ύστερα από 44 χρόνια. Η ελληνική πρωτεύουσα είναι μία από τις έξι πόλεις που φιλοξενούν τις φετινές εκκινήσεις για το Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο (Βαρκελώνη, Γλασκώβη, Ρέμς, Μιλάνο, Μπαντ Χόμπουργκ είναι οι άλλες πέντε).

Από τα είκοσι τρία αυτοκίνητα που εκκίνησαν από τον Ιερό Βράχο σήμερα, τα ένδεκα είναι ελληνικές συμμετοχές. Το κλίμα της αισιοδοξίας μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων για την καλή έκβαση του εγχειρήματος ήταν διάχυτο, μετά τον επιφανή τερματισμό των Μουστάκα-Δελαπόρτα με το VW Golf GTI στη δεύτερη θέση στον αγώνα του 2018, που απέδειξε ότι η μεγάλη διάκριση είναι εφικτή. Τα ιδιαίτερα ευδιάθετα γαλλικά πληρώματα έδειξαν να απολαμβάνουν την παρουσία τους στο χώρο, όπως άλλωστε και οι υπόλοιποι φιλοξενούμενοι.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο πρέσβης της Γαλλίας κ. Christophe Chantepy και της Τσεχίας κ. Jan Bondy, ο πρόξενος του Πριγκιπάτου στην Αθήνα κ. Sammy Gormesano και ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, δίνοντας την ελληνική σημαία της εκκίνησης σε ορισμένα από τα πληρώματα.

Το παρών έδωσαν επίσης, με τη συμμετοχή τους στη διαδικασία της εκκίνησης ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΚΟ κ. Ρομπέρτο Καραχάνας, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Superfast κ. Κ. Μάγειρας, ενώ τον ιστορικό χώρο που κατέκλυσε πολύς κόσμος παραβρέθηκαν και αρκετά ακόμη ανώτερα επιχειρηματικά στελέχη. Τη δική της νότα στην εκδήλωση έδωσε η Φιλαρμονική του Δήμου Αθηναίων, ενώ στον παρακείμενο της ράμπας εκκίνησης χώρο παραταγμένες παλιές τετράτροχες δόξες του παρελθόντος απέδιδαν τιμές.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΚΟ και Γενικός Διευθυντής Εμπορίας του ομίλου ΕΛΠΕ, Ρομπέρτο Καραχάννας, δήλωσε κατά τη διάρκεια της εκκίνησης:

«Η ΕΚΟ, για πολλοστή φορά αποδεικνύει έμπρακτα πως στηρίζει ψυχή τε και σώματι τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Μετά από πολλά χρόνια δίπλα στο Ράλλυ Ακρόπολις, φέτος ήρθε η στιγμή να πρωτοστατήσουμε και να εγγυηθούμε την επιστροφή στην πατρίδα μας, ενός άλλου μεγάλου θεσμού, του ιστορικού Rally Monte-Carlo. Ένας θεσμός που ξεκίνησε το 1927, με την πρώτη εκκίνηση να δίνεται κάτω από την Ακρόπολη. Σήμερα μετά από 44 ολόκληρα χρόνια επιστρέφει και πάλι στην Αθήνα, χάρη στο Σ.Ι.Σ.Α. (Σύλλογο Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων) και την ΕΚΟ, που από την πρώτη στιγμή ήταν ένθερμος υποστηρικτής αυτής της ιδέας. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που σε μια δύσκολη εποχή για την χώρα, καταφέραμε να επαναφέρουμε την εκκίνηση αυτού του μεγάλου και ιστορικού θεσμού. Το πόσο σημαντικός είναι, μπορούμε να το διαπιστώσουμε και μόνο από τη συμμετοχή των 10 γαλλικών πληρωμάτων, που έκαναν ολόκληρο το ταξίδι Γαλλία - Ελλάδα - Γαλλία, μόνο και μόνο για να εκκινήσουν κάτω από τον Ιερό βράχο της Ακρόπολης».

Στη συνέχεια τα αυτοκίνητα, με την τιμητική συνοδεία ιστορικών αυτοκινήτων του ΣΙΣΑ, θα κατευθυνθούν στην Πάτρα μέσω της Εθνικής Οδού Αθηνών-Πατρών. Μετά την άφιξή τους στην πρωτεύουσα του νομού Αχαΐας, θα επιβιβαστούν στο φέρι και θα αποβιβαστούν στην Αγκόνα στις 31 Ιανουαρίου τις πρώτες απογευματινές ώρες. Κατόπιν, διανύοντας 415 χιλιόμετρα, θα κατευθυνθούν στο Μιλάνο και μετά θα πάνε στο πριγκιπάτο. Το 22ο Rallye Monte-Carlo αρχίζει στις 10:30 το πρωί του Σαββάτου 2 Φεβρουαρίου με τη διαδρομή Montauban sur Ouvèze - Saint André de Rosans και ολοκληρώνεται την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου στις 12 το μεσημέρι, με την ανακοίνωση των επίσημων αποτελεσμάτων. Μείνετε συντονισμένοι και παρακολουθήστε μαζί μας τις προσπάθειες των ελληνικών πληρωμάτων, αλλά και την εξέλιξη του διασημότερου αγώνα regularity στον κόσμο.

 

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά