Αγώνες Διεθνείς αγώνες

24 ώρες του Le Mans - 4η ώρα: Στην πρωτοπορία το #8 Toyota

Το #8 Toyota πλήρωμα ηγείται του 24ωρου αγώνα στο Le Mans, 4 ώρες μετά την έναρξή του. Μεγάλη μάχη στην LMP2 για την πρωτοπορία, οπισθοχώρηση των Porsche.

Η μάχη για την γενική πρωτοπορία και για τη νίκη στην LMP1 κατηγορία φαίνεται πως θα παιχτεί -ξανά- ανάμεσα στα δύο πληρώματα της Toyota.

Το #7, που ξεκίνησε τον αγώνα από την pole position, παρέμεινε στην πρώτη θέση, την οποία όμως έχει χάσει από το #8 πλέον. Έτσι, οι Hartley/Buemi/Nakajima υπερισχύουν των Conway/Kobayashi/Lopez. Να σημειωθεί ότι το #7 δεν έχει κερδίσει το Le Mans, ακόμα.

Στην LMP2, η πρωτοπορία άλλαξε πολλές φορές χέρια, με μεγαλύτερη -αρνητική- έκπληξη τα προβλήματα με την υδραυλική πίεση της Team Nederland, που ήταν από τα φαβορί για τη νίκη.

Στον 4ωρο, πρώτο είναι το #37 Jackie Chan DC Racing, με τους Aubry, Tung και Stevens στο τιμόνι. Από κοντά, όμως, και το #32 της United Autosports και το #38 της Jota.

Σε ό,τι αφορά την GTE Pro, Ferrari και Aston Martin έχουν ανταλλάξει την πρώτη θέση μεταξύ τους πλειστάκις, όμως σε αυτό το ορόσημο, η #51 AF Corse, με την 488 GTE EVO και πλήρωμα τους Bird, Molina και Rigon, προηγείται του #97 Aston Martin Racing. 

Η Porsche έχει πέσει αρκετά, παρά το γεγονός ότι το #91 ξεκινούσε από την pole, καθώς οι 911 έχουν handicap 40 κιλών βάσει της απόδοσής τους στους προηγούμενους αγώνες. 

Τέλος, στην GTE Am, μία AF Corse, το #83, προηγείται. 

Για το επόμενο 4ωρο, μέχρι τις 23:30 ώρα Ελλάδας, αναμένεται να φτάσει και η καταρρακτώδης βροχή που αυτή τη στιγμή κατευθύνεται προς την πίστα. Όσο ο ήλιος πέφτει, οι προβολείς και το οδηγικό ταλέντο θα πρέπει να καλύψουν το κενό του. Συνδυάστε και την πιθανότητα κατακρήμνισης, και τα πράγματα γίνονται πολύ, πολύ ενδιαφέροντα.

Αναλυτικά η κατάταξη στις παρακάτω φωτογραφίες._Δ.Μ

 

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου