Όπως δήλωσε ο Gerhard Berger, το DTM διερευνά σοβαρά το ενδεχόμενο ο θεσμός να περιλαμβάνει στο εγγύς μέλλον και αγώνες με ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Με την ηλεκτροκίνηση να έχει καταστεί ως το «the next big thing» στο σύνολο της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκακιέρας, οι ανά τον κόσμο αγωνιστικοί θεσμοί, όπως το γνωστό εδώ και 35 χρόνια DTM, δεν μπορούν παρά να ακολουθήσουν και αυτοί με τη σειρά τους τη συγκεκριμένη εξέλιξη, που από τάση τείνει πλέον να καταστεί αναγκαιότητα.

Με την Formula E να δείχνει τον… ηλεκτρικό δρόμο και την F1 τον αντίστοιχο υβριδικό (σ.σ.: λίαν συντόμως ανάλογα μονοπάτια θα ακολουθήσει και το WRC), ο promoter του DTM ανακοίνωσε σήμερα τα σχέδια του να θεσπίσει στο εγγύς μέλλον μια υποστηρικτική μορφή αγώνων με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η οποία θα διεξάγεται παράλληλα με εκείνη των συμβατικών.

«Πρόκειται για μια θαρραλέα και καινοτόμα ιδέα», δήλωσε ο Gerhard Berger, o πρόεδρος της ITR, του promoter του DTM. «Πρέπει να κοιτά κανείς μπροστά αν θέλει να διαμορφώσει το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού προσφέροντας αγώνες με οχήματα με εναλλακτικά συστήματα κίνησης που εμπνέουν τους φίλους του σπορ. Είναι προφανές ότι οι κατασκευαστές που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο motorsport επικεντρώνονται όλο και περισσότεροo σε εναλλακτικές μορφές κίνησης».

Σύμφωνα με την πρόταση που κατατέθηκε, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του συγκεκριμένου θεσμού θα κινούνται με ενέργεια που θα αποθηκεύεται σε μπαταρίες, ενώ δεν αποκλείεται και το σενάριο της υδρογονοκίνησης - με την υιοθέτηση ασφαλώς των κατάλληλων δεξαμενών αποθήκευσης του υδρογόνου.

Οι ηλεκτροκινητήρες θα είναι τυποποιημένοι για όλους τους κατασκευαστές και θα έχουν ισχύ της τάξης των 1.000 ίππων, ενώ μέσα στον αγώνα διάρκειας 40 λεπτών ειδικά σχεδιασμένες ρομποτικές μηχανές θα αφαιρούν τουλάχιστον μία φορά, εκτός από τα ελαστικά, την μπαταρία (ή τη δεξαμενή υδρογόνου) αντικαθιστώντας την με μία γεμάτη.

Θυμίζουμε πως αυτή τη στιγμή τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του DTM τροφοδοτούνται με V6 κινητήρες με χωρητικότητα 2,0 λίτρων, που αποδίδουν 600 ίππους.

Από το 2022 και μετά, στόχος της ITR είναι οι πολεμικές μηχανές του θεσμού να φιλοξενούν υβριδικές μονάδες._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, πρώτου αγώνα του φετινού WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά