Ολοκληρώθηκαν νωρίς το απόγευμα με επιτυχία οι δοκιμασίες ακριβείας της πρώτης ημέρας του 22ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, στην ένατη θέση της προσωρινής κατάταξης το πρώτο ελληνικό πλήρωμα, οι Δελαπόρτας-Μουστάκας με το VW Golf GTI του 1979.

Η πρώτη ημέρα της αναβίωσης των παλιών χρόνων του Ράλλυ Μονακό, περιλάμβανε δύο διαδρομές regularity, μήκους 49 και 22 χιλιομέτρων αντίστοιχα, με την βροχή των πρώτων ωρών να έχει δυσκολέψει περαιτέρω τις συνθήκες. Στο τέλος της διαδικασίας, πρώτοι μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων στην προσωρινή κατάταξη του αγώνα είναι οι Δελαπόρτας-Μουστάκας με το VW Golf GTI του 1979.

Στο πρώτο σκέλος, των 49 χιλιομέτρων, ολοκλήρωσαν 12οι, ενώ στο επόμενο βρέθηκαν στην ένατη θέση. Eπόμενο ελληνικό πλήρωμα στην κατάταξη είναι οι Πέτρος Βασιλόπουλος– Ισμήνη Καρλή (Ford Escort MK1) στην 102η θέση. Ακολουθούν Αλέξανδρος Χριστοδούλου–Άρης Γεωργουσόπουλος (VW Golf GTI) στην 118η, Γιάννης Κατσαούνης–Μαθιός Μανσόλας (VW Golf GTI) στην 131η, Βάσος Θεοδοσίου– Λεωνίδας Νασόπουλος (Alfa Romeo 2000) στην 231η, Δημήτρης Καλογεράς–Χρήστος Διαμαντόπουλος (Alfa Romeo Alfetta GTV) στην 234η, Γιώργος Σπηλιόπουλος–Γιάννης Χανδρινός (Lancia Beta Coupe 2000) στην 237η, Παντελής & Κατερίνα Ποσειδών (Lancia Fulvia Coupe 1.3 S) στην 246η και Γιώργος Αλεβιζόπουλος–Νίκος Παλυβός (Fiat 128 Rally) στην 250η. Μη σας ξενίζουν οι θέσεις που βλέπετε, καθώς η regularity είναι μια τόσο ιδιαίτερη και πολυσύνθετη διαδικασία, που επιτρέπει ταχύτατες ανόδους -αλλά και καθόδους- στη γενική κατάταξη. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους, αρκεί να σας αναφέρουμε πως ο πολυνίκης του αγώνα José Lareppe (έχει κερδίσει τρεις φορές, με το Opel Kadett GTE που οδηγεί και φέτος) ολοκλήρωσε την ημέρα στην 108η θέση. Υπάρχει πολύς δρόμος μπροστά, για να αλλάξουν όλα. Δύο ελληνικά πληρώματα αναγκάστηκαν λόγω μηχανικών προβλημάτων να εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους οι Γεράσιμος Κατοχιανός–Αλέξανδρος Κοτζιάς με Ford Escort RS 2000 MK1 (αρ. 139) και Νίκος Κολιόπουλος–Ευάγγελος Ράλλης με Autobianchi A112 Abarth (αρ.282). Εγκατέλειψε επίσης κι ένα ακόμη ελληνικό πλήρωμα, με σημαία Μονακό (Ηλίας Ηλιόπουλος και Γιάννης Χαραμής με Porsche 911 SC).

Στην κορυφή της προσωρινής γενικής κατάταξης βρίσκονται οι Γάλλοι Michel Badosa και Mogens Reidl, με Renault 8 του 1969. Ακολουθούν οι Πολωνοί Stanislaw και Andrzej Postawka, με Zastava 101 Special. Βέβαια, είμαστε ακόμη στην αρχή κι η regularity είναι πάντα μια διαδικασία με πολύπλοκους υπολογισμούς και πολλές ανατροπές, τα πάντα αλλάζουν ανά πάσα στιγμή.

Η Κυριακή 3 Φεβρουαρίου είναι αρκετά πιο δύσκολη από πλευράς προγράμματος, με έναρξη λίγο πριν τις 8 το πρωί και τέσσερις διαδρομές ακριβείας (η μεγαλύτερη είναι 57,1 χιλιόμετρα και η μικρότερη 22 χιλιόμετρα).

«Η ημέρα αναμένεται με πολύ χιόνι, ενώ και ο αγώνας γενικότερα θα είναι σε σαφώς πιο δύσκολες συνθήκες από πέρυσι και οι βαθμοί ποινής θα φύγουν ψηλά» μας πληροφορεί σχετικά με τι πρέπει να περιμένουμε ο Σπύρος Μουστάκας.

Τα αυτοκίνητα θα οδηγηθούν στο park-ferme λίγο πριν τις έξι το απόγευμα (ώρα Ελλάδας).

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΩΡΑΡΙΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

RMCH 2019: στο δρόμο για το Μόντε

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο: με τη λάμψη της Αθήνας

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από την Αθήνα: με το φακό

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από Αθήνα: τεχνικός έλεγχος

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από Αθήνα: συνέντευξη Τύπου

Συνημμένα Αρχεία

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά