Αγώνες Διεθνείς αγώνες

Σουηδία: Το πρώτο ράλλυ χωρίς θεατές γίνεται πραγματικότητα

Αγωνιστικοί κινητήρες θα ηχήσουν μετά από καιρό στην περιοχή του Torsby, όπου την Κυριακή 7 Ιουνίου θα διοργανωθεί, χωρίς την παρουσία θεατών, αλλά με ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη και τη συμμετοχή κορυφαίων Σουηδών οδηγών, το “Rally Sweden Lockdown”.

Ο συγκεκριμένος αγώνας είναι διαφορετικός από ότι έχουμε συνηθίσει, καθώς δε θα αποτελέσει ράλλυ με την κλασική έννοια του όρου, αλλά θα διεξαχθεί υπό μορφή νοκ άουτ. Το Rally Sweden Lockdown, που χαρακτηρίζεται από τους διοργανωτές ως αγώνας φτιαγμένος για την τηλεόραση, θα πραγματοποιηθεί σε μια μικρή χωμάτινη ειδική διαδρομή, το απόγευμα της Κυριακής 7 Ιουνίου. Η εκδήλωση θα μεταδοθεί τηλεοπτικά σε ζωντανή σύνδεση από το σουηδικό SVT1, ωστόσο δε θα επιτρέπεται η παρουσία θεατών. Σημειώστε, πως ο αγώνας έχει την υποστήριξη και του WRC, καθώς ο Promoter του θεσμού θα δημιουργήσει στιγμιότυπα με διάρκεια μίας ώρας, τα οποία θα διατεθούν για μετάδοση παγκοσμίως, ενώ θα μεταδοθούν και στο WRC+, το βράδυ της Δευτέρας 8 Ιουνίου.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, το Rally Sweden Lockdown συγκεντρώνει μόλις 6 συμμετοχές, από Σουηδούς οδηγούς που στην πλειοψηφία, έχουν κατακτήσει τίτλους Παγκόσμιας εμβέλειας.

Mattias Ekstrom

Mattias Ekstrom

Αναλυτικά, στον αγώνα θα συμμετάσχουν οι:

Pontus Tidemand (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Νέων 2013 και WRC 2 2017) – Skoda Fabia R5 evo

Mattias Ekstrom (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Rallycross 2016) - Skoda Fabia R5 evo

Oliver Solberg - VW Polo R5

Emil Bergkvist (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Νέων 2018) – Skoda Fabia R5 evo

Per Gunnar Andersson (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Νέων 2004 και 2007) – Ford Fiesta R5

Jonna Eson Brådhe – Mitsubishi Mirage R5

Όσον αφορά στους κανονισμούς αυτού του ιδιόμορφου ράλλυ, η αρχή θα γίνει με ένα shakedown, προτού οι οδηγοί κάνουν δύο προκριματικές προσπάθειες, από τις οποίες θα μετρήσει ο ταχύτερος χρόνος. Οι τρεις ταχύτεροι θα περάσουν απευθείας στον ημιτελικό, ενώ οι δύο αμέσως επόμενοι θα αγωνιστούν για ακόμη μια φορά, υπό μορφή νοκ άουτ, στην ειδική διαδρομή. Αφού διαμορφωθεί η τετράδα του ημιτελικού, οι οδηγοί θα χωριστούν σε δύο ζεύγη, όπου ο καθένας θα κάνει δύο περάσματα. Οι δύο ταχύτεροι θα περάσουν στον μεγάλο Τελικό από όπου θα προκύψει, ενώ οι “ηττημένοι” θα αγωνιστούν στον μικρό Τελικό. Προφανώς, κάθε αυτοκίνητο θα βρίσκεται μόνο του στην ειδική διαδρομή.

Oliver Solberg

Oliver Solberg

Ψυχή του εγχειρήματος είναι ο Glenn Olsson, CEO και του Ράλλυ Σουηδίας, ο οποίος δήλωσε: “Ο COVID-19 σταμάτησε τα ράλλυ για μερικούς μήνες και ήρθε η στιγμή ώστε οι κινητήρες να βρυχηθούν ξανά. Ορισμένα από τα κορυφαία ονόματα της Σουηδίας, μεταξύ των οποίων 4 Παγκόσμιοι Πρωταθλητές, θα αγωνιστούν σε δρόμους που έγιναν γνωστοί από τον αγώνα του WRC. Η μορφή νοκ άουτ διασφαλίζει πως οι οδηγοί θα δώσουν μάχη για κάθε δέκατο του δευτερολέπτου, ενώ ακόμη και το πιο μικρό λάθος μπορεί να κοστίσει”.

Ο Oliver Solberg, πρόσθεσε: “Είναι φανταστικό που επιστρέφουμε. Πρέπει να δώσω συγχαρητήρια στους οργανωτές του event. Αυτό που έκαναν είναι εκπληκτικό. Προφανώς, λυπούμαστε που δε θα υπάρχουν θεατές, όμως από τη στιγμή που υπάρχει ακόμη ο κορονοϊός, πρέπει αν είμαστε πολύ προσεκτικοί και λογικοί”.

Σημειώστε, ότι για την ζωντανή κάλυψη της ειδικής διαδρομής θα χρησιμοποιηθούν 7 κάμερες εδάφους, κάμερες onboard σε κάθε αυτοκίνητο και ένα drone.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1 από το 1970 μέχρι σήμερα;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου