top icon
Αγώνες

55o Ράλλυ ΔΕΘ – Απόηχος: Με όνομα βαρύ σαν ιστορία

Το 55ο Ράλλυ ΔΕΘ επιβεβαίωσε τον τίτλο του δημοφιλέστερου αγώνα στην Ελλάδα και προσέφερε σε θεατές και πληρώματα έντονες αγωνιστικές συγκινήσεις

Η φαντασμαγορική, πανηγυρική εκκίνηση που συγκέντρωσε πλήθος κόσμου στη Πλατεία Αριστοτέλους το απόγευμα του Σαββάτου, αποτέλεσε το έναυσμα ώστε τα πληρώματα να δώσουν το καλύτερο εαυτό τους στις ειδικές διαδρομές, στον αγώνα της Κυριακής. Στον έβδομο ουρανό πετούσε στις ειδικές διαδρομές, ο νικητής του αγώνα, Σωκράτης Τσολακίδης, που ισοφάρισε το ρεκόρ των 7 νικών του πολυνίκη του αγώνα Γιώργου Μοσχού, το οποίο φαινόταν ακατάρριπτο τα τελευταία 38 χρόνια!

Tsolakidis

Με τον συνδυασμό (Τσολακίδης – Πολυζώης – Skoda Fabia RS Rally2) να λειτουργεί υποδειγματικά, το πλήρωμα πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις ειδικές του αγώνα και έφτασε στη δεύτερη διαδοχική νίκη του στον αγώνα.

Anapoliotakis

Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης – Θανάσης Τσιούκας με το Ford Fiesta R5, ολοκλήρωσαν τον αγώνα στη δεύτερη θέση. Οι πρωταθλητές Ράλλυ ασφάλτου την τελευταία τετραετία, οδηγώντας με στρατηγική, εκμεταλλεύτηκαν την απουσία των έτερων διεκδικητών του πρωταθλήματος και πρόσθεσαν πολύτιμους βαθμούς στο δρόμο για την κατάκτηση ενός ακόμα τίτλου.

Aligyzakis

Το Ρεθυμνιώτικο Skoda Fabia R5, με πλήρωμα τους Λευτέρη Αλυγιζάκη – Χατζηδάκη, πίεσε τους πρωταθλητές στα 2 περάσματα από την Ε.Δ. “Λιβάδι – Πετροκέρασα”, όμως δεν κατάφερε να καλύψει τη διαφορά στα δυο περάσματα από το Χολομώντα και περιορίστηκε στη τρίτη θέση του βάθρου.

Ieremiadis

Ο Σωτήρης Ιερεμιάδης, που αγωνίζεται φέτος σε ασφάλτινους αγώνες της Ιταλίας, επέστρεψε στη πόλη του ώστε να λάβει μέρος στον αγώνα. Στο πλευρό του, βρέθηκε ο τρεις φορές Πρωταθλητής Ιταλίας Pietro Elia Ometto, και μαζί τερμάτισαν στη τέταρτη θέση του αγώνα. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2evo, χωρίς να απειλήσει ή να απειληθεί ούτε από τον ανταγωνισμό, τίμησε με τη παρουσία του τον αγώνα, και προετοιμάστηκε κατάλληλα για την συμμετοχή του στον Ιταλικό θεσμό σε λίγες ημέρες.

Η μάχη της ημέρας, πραγματοποιήθηκε στη δικίνητη κατηγορία της F2, και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι τη σημαία του τερματισμού.

Brozos

Νικητές της κατηγορίας, και της κλάσης C3, αναδείχθηκαν οι “τοπικοί” Φώτης Μπρόζος – Τάσος Βογιαντζής με τη κατακόκκινη Citroen ZX KitCar που σημείωσαν και το ταχύτερο χρόνο στα δυο περάσματα από τη διαδρομή “Λιβάδι – Πετροκέρασα” ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην πέμπτη θέση.

Mosxos

Εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους, στη πρώτη τους εμφάνιση στο “Ράλλυ ΔΕΘ” οι Θάνος Μόσχος – Γιάννης Σαμαρτζής που τερμάτισαν στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης. Το πλήρωμα του Renault Clio Maxi, ολοκλήρωσε τον αγώνα του στη δεύτερη θέση της κατηγορίας F2 αλλά και της κλάσης C3 με μικρή διαφορά από τους νικητές, ενώ παράλληλα κατάφερε να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο στη “Powerstage Χολομώντας2” αφήνοντας υποσχέσεις για το μέλλον.

Konstantinidis

Έβδομοι ήταν οι Γιάννης Κωνσταντινίδης – Δημήτρης Κυπαρισσάς με Citroen DS3 R3T. Το πλήρωμα του γαλλικού αγωνιστικού, που τερμάτισε στη τρίτη θέση του βάθρου στη κατηγορία F2 αλλά και τη κλάση C3, βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης στο τέλος του πρωινού σκέλους, όμως αντιμετώπισε πρόβλημα που τους ανάγκασε να υποχωρήσουν.

Peroulakis

Στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης ολοκλήρωσαν οι Κρητικοί Γιώργος Περουλάκης – Λευτέρης Σαρρής. Το Χανιώτικο πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo VIII, στη πρώτη του εμφάνιση σε Ράλλυ ΔΕΘ, κατάφερε με αντεπίθεση διαρκείας να αναρριχηθεί στη κατάταξη και να φτάσει στη νίκη της κλάσης C2, όπου συμμετέχει.

Argyriou

Τους ακολούθησαν, οι Γιώργος Αργυρίου – Δημήτρης Πάσχος με το GROUP N Mitsubishi Lancer Evo IX. To πλήρωμα του τετρακίνητου αγωνιστικού, που ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση της κλάσης C2, συμμετέχει στο πρωτάθλημα της ομάδας Ν και κατάφερε να πάρει τη δεύτερη φετινή νίκη στην κατηγορία που είχε ως αποτέλεσμα την κατάκτηση του τίτλου του πρωταθλήματος, στον αγώνα του ΑΟΘ!

Sotiriadis

Στη τρίτη θέση του βάθρου της κλάσης C2, ανέβηκαν οι Νίκος Σωτηριάδης – Θανάσης Καλίγκος με Mitsubishi Lancer Evo IX. Δεύτερο βάθρο σε Ράλλυ ΔΕΘ για το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη, το οποίο ολοκλήρωσε τη προσπάθεια του στην δεύτερη θέση της ομάδας Ν, τερματίζοντας παράλληλα στην δέκατη θέση της γενικής κατάταξης. Στη τριάδα του βάθρου της κατηγορίας Ν, ολοκλήρωσαν οι Βασίλης Τάσος- Παναγιώτης Φιδανάς με Mitsubishi Lancer Evo IX.

Stergiadis

Οι νικητές της κλάσης C5, Θανάσης Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης, με Peugeot 106 s16, συνέχισαν τις εξαιρετικές εμφανίσεις τους στην κατηγορία όπου σημειώνοντας το δωδέκατο διαδοχικό βάθρο σε ισάριθμες εμφανίσεις, ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην δωδέκατη θέση της γενικής κατάταξης.

Katsionis

Οι Θεόφιλος Κατσιώνης – Χρήστος Θεοφανίδης με Citroen Saxo VTS κατάφεραν στο νήμα της τελευταίας “Powerstage” ειδικής “Χολομώντας2” να καλύψουν τη διαφορά από τους Κρητικούς Ανδρέα Περάκη – Κώστα Κουρουγκιαούρη (Peugeot 206) και να πάρουν τη νίκη στη κλάση C4.

Anagnostakis

Στο βάθρο της κλάσης, στην 25η συμμετοχή του στον αγώνα, ανέβηκε ο Κώστας Αναγνωστάκης (Suzuki Swift Sport) με συνοδηγό τον ΔημήτρηΑλεξιάδη.

Avramidis

Οι Αλέξανδρος Αβραμίδης – Ράνια Κυρλαγκίτση (Citroen Saxo VTS) έπειτα από την επικράτηση τους στη κλάση C6 το 2021, διπλασίασαν τις νίκες τους στο Ράλλυ ΔΕΘ, ανεβαίνοντας και φέτος στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Masialas

Οι επικεφαλής της βαθμολογίας της κλάσης, Βαγγέλης Μασιάλας – Γιάννης Μόσχος, με ακόμα ένα Citroen Saxo τερμάτισαν στη δεύτερη θέση ενώ τρίτοι ήταν οι Σωκράτης Πάζης – Βασίλης Μπιλαδέρης με Nissan Micra.

Στην κατηγορία των Legends, το βάθρο των νικητών αποτέλεσαν οι Αλέξανδρος Αβραμίδης – Ράνια Κυρλαγκίτση (Citroen Saxo), με δεύτερους τους Βαγγέλη Μασιάλα – Γιάννη Μόσχο και τους Νίκο Μανούσκο – Ηλία Μανούσκο, αμφότεροι με Citroen Saxo. Τα 28 από τα 45 πληρώματα κατάφεραν να επιστρέψουν στη ράμπα του τερματισμού στη Πλατεία Αριστοτέλους, όπου πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των κυπέλλων στους νικητές από τους εκπροσώπους των χορηγών & της δημοτικής αρχής.

Gagastathis

Ο αγώνας ολοκληρώθηκε, κάτω από έντονη συναισθηματική φόρτιση, με την απονομή τιμητικής πλακέτας στην αδερφή του φίλου, συνοδηγού & μέλους του ΑΟΘ, Ντίνου Γκαγκαστάθη που δε θα ξεχάσουμε ποτέ!

Ο ΑΟΘ – Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης θέλει να ευχαριστήσει όλους τους υποστηρικτές του αγώνα: Hellas Gold – Ελληνικός Χρυσός ΑΕ, Ηλιάτορας Φωτοβολταϊκά Συστήματα, Βίκος Cola, Eurokteo, Menarini Hellas, Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης – Thessaloniki Travel, Drop Kiosidis A.E – Συστήματα Άρδευσης & Επεξεργασίας Νερού, Τσεκλίδης – Κέντρο Μεταχειρισμένων Ανταλλακτικών Peugeot Citroen Renault, Τερζόπουλος Cars -Εμπορία Αυτοκινήτων, AlbaWC.gr , Kamzelis Γερανοί Μεταφορές, Αλέξανδρος Ασφάλεια & Προστασία – Πυροσβεστικά Είδη & Συστήματα Ασφαλείας.

Η αντίστροφη μέτρηση για το 56ο Ράλλυ ΔΕΘ το 2024, ξεκίνησε ήδη! ΑΟΘ – Γραφείο Τύπου & Επικοινωνίας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ