top icon
Eλληνικοί αγώνες

Νέα επιστολή-ανακοίνωση της πενταμελούς επιτροπής των αγωνιζόμενων

Με νέα τους επιστολή-ανακοίνωση η πενταμελής επιτροπή των αγωνιζόμενων καλεί τους αθλητές σε ψηφοφορία για αποδοχή ή όχι των προτάσεων της ΟΜΑΕ.

Με καθυστέρηση 4 μηνών, 15 μη πραγματοποιθέντων αγώνων και τη συντριπτική πλειοψηφία των αγωνιζόμενων να στηρίζει μέσω της 5μελους την αποχή, η Ο.Μ.Α.Ε. ανάρτησε την από 14 Μαΐου επιστολή της όπου αποδέχεται τα παρακάτω:

Στην ομάδα Ε, ένα περίπλοκο θέμα με πάρα πολλές αλλαγές! Με τις αλλαγές που έγιναν στην αρχή της χρονιάς ένα από τα βασικά προβλήματα ήταν ότι πολλοί συναθλητές μας (λίγες μέρες πριν την έναρξη των πρωταθλημάτων) βρέθηκαν αντιμέτωποι με την βεβαιότητα ότι τα αυτοκίνητα τους δεν μπορούσαν πλέον να συμμετέχουν (Civic Type-R, Opel Astra OPC, Focus II, Clio II κτλ.). Ταυτόχρονα υπήρχε μεγάλη αβεβαιότητα για το μέλλον όλων των αυτοκινήτων της κατηγορίας καθώς είχε ανακοινωθεί η έξοδος όλων των δικίνητων Ε από την κατηγορία F2 . Η ανακοίνωση της ΟΜΑΕ στις 14 Μαΐου πλέον αλλάζει τα δεδομένα καθώς τα αυτοκίνητα που δεν μπορούσαν να συμμετέχουν (παρότι έτρεχαν το 2021) στην Ε, ακόμα και αυτά που είχαν ετοιμαστεί με τους κανονισμούς του 2021 ΠΛΕΟΝ μπορούν να συμμετέχουν κανονικά! Επίσης η πρόταση μας για νέα F2 έγινε πράξη και ανακοινώθηκε η F2E η οποία θα έχει ισχύ από το 2024.

Οι κανονισμοί τις Ομάδας Ε θεωρούμε ότι θέλουν λεπτομερή αποσαφήνιση και περιμένουμε εντός της χρονιάς αυτό να συμβεί!

Αναβάσεις. Για το 2022 η O.M.A.E. ανακοίνωσε πως επιτρέπονται τα θερμαντικά μέσα για τα ελαστικά αλλά θέσπισε την ύπαρξη του pre-race area . H αρχική μορφή του pre-race area όπως ανακοινώθηκε αρχικά ουσιαστικά καταργούσε τα θερμαντικά μέσα αλλά ταυτόχρονα δημιουργούσε συνθήκες που δεν ήταν επί ίσοις όροι για τους αθλητές. Οι ανακοίνωση της O.M.A.E. στις 14 Μαΐου μεταλλάσσει το pre-race area και γενικά τις συνθήκες εκκίνησης όπως είχαμε προτείνει. Ταυτόχρονα όπως γράφει η ανακοίνωση οι πρώτοι 2 αγώνες θα είναι η βάση για συζήτηση για το πως θα λειτουργούν στο μέλλον οι αναβάσεις. Με δεδομένο πως η O.M.A.E. έχει ανακοινώσει την κατάργηση των θερμαντικών μέσων για το 2023 (με επίσημη αιτιολόγηση τις καθυστερήσεις) ,θεωρούμε πως η ύπαρξη 3λέπτου από φέτος θα λύσει άμεσα το πρόβλημα των καθυστερήσεων και αφού αυτό αποδειχθεί έμπρακτα μετά τις πρώτες αναβάσεις, περιμένουμε την αλλαγή του κανονισμού για το 2023 κάτι που είναι αδιαπραγμάτευτη θέση για εμάς.

Ιστορικά. Για τα ιστορικά ζητήσαμε την επαναφορά της 5μελούς ανεξάρτητης επιτροπής ιστορικών όπως λειτουργούσε με επιτυχία στο παρελθόν. Η O.M.A.E. με την ανακοίνωση της ενημέρωσε πως αξιοποιεί τα 2 μέλη των Επιτροπών Ράλλυ και Αναβάσεων και ταυτόχρονα θα γίνει προσθήκη ενός επιπλέον έμπειρου προσώπου που θα χαίρει εκτίμησης στο χώρο των Ιστορικών. Η συγκεκριμένη εξέλιξη μας ικανοποιεί μερικώς και περιμένουμε την ανακοίνωση του 3ου κατά σειρά εκπροσώπου.

Παράβολα. Η O.M.A.E. ανακοίνωσε στην έναρξη του έτους αυξήσεις σε μία χρονιά δύσκολη οικονομικά(μετά covid εποχή). Ταυτόχρονα η συνέχεια του έτους έκανε την οικονομική κατάσταση όλων ακόμα δυσκολότερη καθώς οι αυξήσεις σε τρόφιμα, ενέργεια κτλ. ήταν μεγάλες. Η ανακοίνωση των αυξήσεων δεν είχαν κάποια επίσημη αιτιολογία κάτι που έφερε την αντίδραση όλων των αθλητών. Στη συνέχεια μετά τις αντιδράσεις μας η ΟΜΑΕ μείωσε στο 50% την αρχική αύξηση πάλι χωρίς κάποια επίσημη αιτιολογία. Για πρώτη φορά στις 14 Μαΐου η O.M.A.E. αναφέρει για τις αυξήσεις πως «Στόχος της Ομοσπονδίας είναι να περιφρουρήσει την ασφάλεια των αγώνων και να στοχεύσει δυναμικά στην προβολή τους». Είμαστε θετικοί στο να δώσουμε τον χρόνο για το 2022 στην Ομοσπονδία να μας το αποδείξει έμπρακτα.

Προβολή. Όπως αναφέραμε παραπάνω, περιμένουμε οι αυξήσεις να έχουν αντίκρισμα στην προβολή των αγώνων. Θεωρούμε απαράδεκτο το σημερινό site της ΟΜΑΕ και γενικά τον τρόπο προβολής των αγώνων. Περιμένουμε να κάνει η Ομοσπονδία πράξη τις δεσμεύσεις της.

Εκτός των παραπάνω όλο αυτό το διάστημα εμφανίστηκε ένα πολύ σοβαρό θέμα που αφορά ατυχήματα μέσα στις ειδικές διαδρομές. Συναθλητής μας καταδικάστηκε με αιτιολογία «υπερβολικής ταχύτητας». Το συγκεκριμένο ζήτημα αφορά ΟΛΟΥΣ μας και εμπεριέχει ένα ατυχέστατο και οξύμωρο επιχείρημα (υπέρβαση του Κ.Ο.Κ σε περιοχή όπου δεν ισχύει ο Κ.Ο.Κ). Καλούμε του ιθύνοντες να δώσουν άμεσα λύση σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα με το οποίο μπορούμε όλοι να βρεθούμε αντιμέτωποι.

Με δεδομένα τα παραπάνω που καλύπτουν μέρος των αρχικών αιτημάτων, καλούμαστε ως οι κύριοι αποδέκτες, να κρίνουμε και να αποφασίσουμε εάν μας ικανοποιούν. Οι αθλητές ενωμένοι και χωρίς θεσμική υποστήριξη για πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού motorsport πέτυχαν το αυτονόητο, να έχουν λόγο και να διεκδικούν δίκαιους και αξιοπρεπείς αγώνες.

Επίσης έγινε γνωστό και κατανοητό στο χώρο ότι μόνον μέσω των σωματείων μας, ψηφίζουμε και κατ’ εντολή μας υπάρχει εκπροσώπηση στην ΟΜΑΕ.

Η 5μελης επιτροπή αντλεί τη δυναμική της αυστηρά και ΜΟΝΟΝ από τις εντολές των αγωνιζόμενων, παραμένοντας πιστοί στο στόχο, της επιστροφής στους αγώνες με αξιοπρέπεια.

Προς τούτο, καλεί τους αθλητές του μηχανοκίνητου σε ψηφοφορία για αποδοχή ή όχι των προτάσεων της ΟΜΑΕ.

Ψηφίζουμε ΜΟΝΟ με γραπτό μήνυμα SMS στο τηλέφωνο 6948388989 (όχι VIBER)

ΝΑΙ στην επανέναρξη των Αγώνων με αυτά που προτείνει η Ο.Μ.Α.Ε.

ΟΧΙ στην επανέναρξη των Αγώνων με αυτά που προτείνει η Ο.Μ.Α.Ε.

Παρακαλούμε πολύ στην ψηφοφορία να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός license σας.

Η ψηφοφορία ξεκινάει με την δημοσίευση του παρόντος και μέχρι την Τρίτη 17 Μαΐου 2022 και ώρα 21:00.

Με εκτίμηση

Οι αγωνιζόμενοι Χρήστος Αυγερόπουλος, Διονύσης Γιαννούλης, Παναγιώτης Καμπύλης, Βασίλης Μπάτζανος, Λυμπέρης Παπάζογλου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ