top icon
Αγώνες

ERC 1000 Miglia: Νικητής ο Paolo Andreucci

Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, ξεκίνησε όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, με τον πρώτο γύρο του Ιταλικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, το Ράλλυ 1000 Miglia.

Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, ξεκίνησε όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, με τον πρώτο γύρο του Ιταλικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, το Ράλλυ 1000 Miglia. Όπως κάθε χρόνο, ο αγώνας συγκέντρωσε σημαντικό τόσο σε αριθμό, όσο και σε ποιότητα αριθμό συμμετοχών, επικεντρώνοντας τεράστιο ενδιαφέρον. Νικητής του αγώνα, αναδείχθηκε ο περσινός Πρωταθλητής Ιταλίας, ο Paolo Andreucci, που και φέτος οδηγεί το Peugeot 207 S2000 της ιταλικής Racing Lions. Ο Andreucci πέρασε στην κορυφή της κατάταξης την πρώτη ημέρα του αγώνα, και παρέμεινε εκεί ως το τέλος, με τη διαφορά του στο τέλος να αγγίζει τα 45 δευτερόλεπτα από τον συμπατριώτη του Luca Rosseti. Ο πρώην Πρωταθλητής Ιταλίας, ο οποίος με τον Giandomenico Basso οδήγησαν τα δύο εργοστασιακά Grande Punto S2000, τερμάτισε δεύτερος θεωρώντας ότι το βρεγμένο οδόστρωμα στο πρώτο σκέλος έδωσε σημαντικό πλεονέκτημα στον Andreucci, αφού εκκινούσε αρκετά πιο πίσω, περίπου 20 λεπτά, με αποτέλεσμα η κατάσταση στην ειδική να είναι καλύτερη για αυτόν. Παρόλα αυτά, ο Rosseti θεωρεί ότι το αυτοκίνητο είναι ανταγωνιστικό, την ώρα που ο ίδιος αποκόμισε τους βαθμούς της νίκης για το ERC, αφού ο Andreucci δεν συμμετέχει σε αυτό.

Ο ομόσταυλος του στην Abarth, ο Basso, ήταν και αυτός στη μάχη της νίκης, αλλά δύο κλαταρίσματα έβαλα ταφόπλακα στις όποιες ελπίδες του για διάκριση. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσε ο γνωστός μας από τη συμμετοχή του στο Ράλλυ ΕΛΠΑ στο παρελθόν, και πρώην Πρωταθλητής Ευρώπης, Renato Travaglia, ο οποίος και οδηγούσε ένα Peugeot 207 S2000. Τέλος, ο Jan Kopecky, ο οποίος και θα ακολουθήσει το ERC φέτος, αντιμετώπισε σωρεία προβλημάτων με το Skoda Fabia S2000, με αποτέλεσμα να τερματίσει μόλις 10ος γενικής. Ο Τσέχος που θα λάβει μέρος τόσο στο ERC, όσο και στο IRC και το Ιταλικό Πρωτάθλημα, είχε προβλήματα με τα φρένα την πρώτη ημέρα, αλλά και ένα κλαταρισμένο ελαστικό, την ώρα που ακόμα ένα κλατάρισμα τη δεύτερη ημέρα, του κόστισε πολύτιμο χρόνο. Ο επόμενος γύρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, είναι προγραμματισμένος για τις 14-16 Μαΐου, στην Κροατία, με τον ομώνυμο. Π.Τ.[email protected]

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ