top icon
Αγώνες

Αποκαλυπτήρια της Williams FW38

Εν αναμονή της παρουσίασης της Ferrari σήμερα το απόγευμα, η Williams έγινε η πρώτη ομάδα που δημοσιοποίησε φωτογραφίες του καινούργιου της μονοθεσίου στο διαδίκτυο.

Στόχος της Williams για τη φετινή σεζόν δεν είναι άλλος από την κατάκτηση νικών: «Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε, διότι μόνο η νίκη θα είναι αρκετά καλή για εμάς» δήλωσε ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της ομάδας, Frank Williams. Ο κινητήρας της Mercedes έχει βοηθήσει την ομάδα του Grove να βρεθεί και πάλι στο εμπρός μέρος του grid έπειτα από αρκετά χρόνια. Ωστόσο, το γεγονός ότι η ομάδα χρησιμοποιεί πελατειακούς κινητήρες, καθώς και το περιορισμένο budget που διαθέτει σε σύγκριση με τις κορυφαίες ομάδες, πιθανότατα δε θα επιτρέψουν στη Williams να βρεθεί εμπρός από ομάδες όπως η Mercedes και η Ferrari. Τουλάχιστον αυτό λέει η λογική.

Ένας από τους τομείς στους οποίους επικεντρώθηκε το τεχνικό τμήμα της Williams να βελτιώσει ήταν η απόδοση του μονοθεσίου σε αργά τμήματα της πίστας. Εκ πρώτης όψεως, η νέα FW38 μοιάζει πάρα πολύ με την περυσινή Williams, ωστόσο υπάρχουν μερικές σημαντικές διαφορές. Το ρύγχος είναι το περυσινό, αλλά η ομάδα σχεδιάζει να παρουσιάσει καινούργιο μέχρι το GP Αυστραλίας. Η γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης είναι διαφορετική, με το ανώτερο ψαλίδι της να έχει τοποθετηθεί πιο χαμηλά. Το αμάξωμα των πλευρικών ψυγείων (όπως και οι εισαγωγές αέρα για αυτά) έχουν ανασχεδιαστεί και είναι πιο ψηλά, αλλά έχουν μικρότερο πλάτος. Ωστόσο, οι μεγαλύτερες αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί στο πίσω μέρος, στη ζώνη του κιβωτίου. Εκεί, οι τεχνικοί της Williams έχουν προσθέσει ανάμεσα στα ψαλίδια της -επίσης ανασχεδιασμένης- πίσω ανάρτησης ένα πτερύγιο, το οποίο βοηθάει στη διαχείριση της ροής του αέρα σε αυτήν την κρίσιμη περιοχή. Φαίνεται επίσης ότι η Williams εγκατέλειψε την ιδέα των εξαιρετικά μικρών διαστάσεων του εξωτερικού περιβλήματος του κιβωτίου για έναν πιο παραδοσιακό σχεδιασμό. Η πίσω αεροτομή διαθέτει καινούργια πλευρικά τοιχώματα ενδιαφέροντος σχεδιασμού, όπως και το πάτωμα στο εμπρός μέρος των ψυγείων, που φέρει μια περίπλοκη αεροδυναμική διαμόρφωση για τη διαχείριση της ροής του αέρα και των στροβιλισμών σε αυτή την περιοχή._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ