top icon
Αγώνες

DTM: Φινάλε-γιορτή!

Το DTM ετοιμάζεται για την τελευταία στροφή της φετινής συναρπαστικής χρονιάς και οι 4ΤΡΟΧΟΙ βρίσκονται στην πίστα του Χόκενχαϊμ και ζούμε τη μάχη του τίτλου Ομάδων και Κατασκευαστών που είναι ακόμα ανοικτή!




Το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού γνωρίζει τα τελευταία σημαντική άνθηση και αυτό δεν αποτελεί μυστικό. Τα τελευταία δύο, όμως, η παρουσία των τριών μεγαλύτερων γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών, των Audi, BMW και Mercedes, έχει εκτοξεύσει το ενδιαφέρον εκτός συνόρων Γερμανίας. To Σαββατοκύριακο που διανύουμε πραγματοποιείται στην πίστα του Χόκενχάιμ ο τελευταίος γύρος του θεσμού, και όπως είναι εύκολα κατανόητο το ενδιαφέρον των φίλων των αγώνων πίστας και του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι στραμμένα στο μικρό γερμανικό χωριό έξω από την Φρανκφούρτη. Μπορεί ο τίτλος του Πρωταθλητή Οδηγών να κατέληξε από τον προηγούμενο γύρο του DTM στο Ζάντφορντ της Ολλανδίας στον Γερμανό οδηγό της Audi, Mike Rockenfeller, αλλά αυτοί των Ομάδων και των Κατασκευαστών είναι ανοικτοί και για τους τρεις Κατασκευαστές.

 

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, η πίστα του Χόκενχαιμ έχει συγκεντρώσει από σήμερα, ημέρα των χρονομετρημένων δοκιμαστικών, πλήθος κόσμου το οποίο και έχει κατασκηνώσει στους γύρω χώρους της πίστας για να παρακολουθήσει τόσο τα αστέρια του DTM, όσο και τις υπόλοιπες παράπλευρες εκδηλώσεις. Βλέπετε, ο αγώνας του γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα, ή πιο απλά το «κυρίως πιάτο» σε ένα πλήρες αγωνιστικό διήμερο. Από σήμερα κιόλας, πραγματοποιούνται αγώνες της Ευρωπαϊκής F3, του γερμανικού Porsche Carrera Cup, αλλά και του Volkswagen Scirocco Cup! Για τους λάτρεις των αγώνων πίστας μοιάζει περισσότερο με πανδαισία θεάματος απο το πρωί, μέχρι το απόγευμα. Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι όσα συμβαίνουν στον χώρο των πάντοκ, αλλά και στις τάξεις των ομάδων, πιστοποιούν τόσο την αναβάθμιση και το υωηλό επίπεδο του θεσμού, αλλά και το χαρακτήρα γιορτής που διαθέτει. Περισσότερα περί ατμόσφαιρας, στο τεύχος των 4ΤΡΟΧΩΝ Νοεμβρίου…

 

Πίσω στην πίστα, σήμερα οι πρωταγωνιστές του DTM πραγματοποίησαν τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του αγώνα. Μία διαδικασία η οποία θυμίζει την αντίστοιχη στην Formula 1, αλλά με μικρές σημαντικές διαφορές. Συγκεκριμένα, υπάρχουν συγκεκριμένες περίοδοι, μέσα από τις οποίες οδηγοί αποχωρούν από τη διαδικασία. Έτσι, αρχικά μένουν 15, εν συνεχεία 10, ενώ στο τέλος παραμένουν στα αυτοκίνητα τους οι τέσσερις πρώτοι! Αυτοί, αγωνίζονται ο καθένας ξεχωριστά και μάλιστα μόνος του στην πίστα, έχοντας ανοικτό και «καθαρό» δρόμο μπροστά τους, μόλις για έναν γύρο! Αυτός ο ένας και μοναδικός γύρος, είναι αυτός που κρίνει και καθορίζει το τελικό grid των τεσσάρων πρώτων.

 

Η σημερινή διαδικασία ήταν μία παράσταση για έναν ρόλο, και συγκεκριμένα τα αυτοκίνητα της BMW. Τέσσερα από αυτά, και μάλιστα από τρεις διαφορετικές ομάδες, έκαναν τους τέσσερις κορυφαίους χρόνους, κάτι το οποίο αποτελεί και ιστορικό γεγονός εδώ στο DTM. Τα γερμανικά κουπέ, στην τελευταία τους εμφάνιση αφού από την νέα χρονιά θα αντικατασταθούν από τις νέες Μ4, ήταν ό,τι ταχύτερο στην πίστα με τον περσινό Πρωταθλητή Bruno Spengler να είναι ο ταχύτερος όλων. Ο Καναδός οδηγός της Schnitzer έδωσε τέλος σε ένα σερί από ανεπιτυχή αποτελέσματα, κρατώντας τον καλύτερο χρόνο για το τέλος της ημέρας. Ο Dirk Werner, με BMWκαι αυτός, είχε καταφέρει το πρωί στα ελεύθερα δοκιμαστικά να κάνει τον ταχύτερο χρόνο, αλλά στα χρονομετρημένα περιορίστηκε στην δεύτερη θέση πίσω από τον Spengler. Αυτό το αποτέλεσμα είναι ιστορικό για την ομάδα της Schnitzer, αφού για πρώτη φορά τα αυτοκίνητα της έκαναν το 1-2 μετά την επιστροφή της BMW στο θεσμό το 2012.

 

Iστορική ημέρα ήταν η σημερινή και για τον Andy Priaulx, με τον πρώην Πρωταθλητή του WTCC να σημειώνει το καλύτερο του αποτέλεσμα σε χρονομετρημένες δοκιμές στο DTM. Ο Βρετανός έκανε τον τρίτο χρόνο, εκμεταλλευόμενος και το γεγονός ότι ο Timo Glock έκανε ένα λάθος στην «αναμέτρηση των 4», όταν οι δύο τροχοί της BMW βρέθηκαν εκτός πίστας, με αποτέλεσμα να αποκλειστεί. Παρόλα αυτά, το συγκεκριμένο αποτέλεσμα ήταν το καλύτερο της καριέρας του πρώην πιλότου της Formula 1 σε χρονομετρημένα στο DTM. Ο Miguel Molina, ήταν ο ταχύτερος οδηγός της Audi, καταφέρνοντας να κάνει τον 5ο χρόνο και συνεχίζοντας το σερί των καλών αποτελεσμάτων του στη διαδικασία των χρονομετρημένων. Οι Μattias Ekstrom, Mike Rockenfellerκαι Andrien Tambay της Audi, όπως και ο Augusto Farfus της BMW, έμειναν αρκετά πίσω και θα ξεκινήσουν στις πίσω θέσεις της σειράς εκκίνησης. Πολύ μέτρια ήταν η εμφάνιση της Mercedes, με τους ανθρώπους της ομάδας να δηλώνουν απογοητευμένοι αφού τα αυτοκίνητα τους βρέθηκαν μακριά από τις κορυφαίες επιδόσεις. Καλύτερος όλων αποδείχθηκε ο Robert Wickens, ο οποίος στα ελεύθερα δοκιμαστικά το πρωί είχε μία έξοδο.

Κάπως έτσι ολοκληρώθηκαν τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, αλλά η δράση δεν σταματάει στο Χόκενχάιμ. Αμέσως μετά ακολούθησαν αγώνες Scirocco Cup, F3 και Porsche Cup, ενώ πιο αργά το βράδυ θα αρχίσει ο χορός και τα πάρτυ. Τα hospitality των ομάδων έχουν ήδη γεμίσει κόσμο, ενώ η μουσική ακούγεται όλο και πιο δυνατά στους χώρους των πάντοκ. Γιορτή είπαμε στην αρχή; Συγχωρέστε μας. Πάρτυ θέλαμε να πούμε!_Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ