top icon
Αγώνες

DTM: Nτεμπούτο με νίκη!

Ιδανική πρεμιέρα για την BMW Μ4 DTM δια χειρός Marco Wittmann, που με τον 25χρονο Γερμανό κατάφερε να επικρατήσει στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού στο Χόκενχαϊμ!

Το ντεμπούτο της νέας BMW M4 DTM συνδυάστηκε με ιδανικό αποτέλεσμα για τη γερμανική ομάδα στην αυλαία του θεσμού που πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Χόκενχαϊμ στη Γερμανία. Ο 25χρονος Marco Wittmann πραγματοποίησε μία εξαιρετική εμφάνιση, συνδυάζοντας ταχύτητα και σωστή στρατηγική, σημειώνοντας την πρώτη του νίκη της καριέρας του στο θεσμό. Ο νεαρός Γερμανός, που πέρσι είχε ανακυρηχθεί «Rookie of the year», ξεκίνησε από τη δεύτερη γραμμή της εκκίνησης, αλλά από το δεύτερο γύρο πέρασε στην κορυφή και παρέμεινε εκεί ως το τέλος, καταφέρνοντας να διαχειριστεί με ιδανικό τρόπο τη διαφορά που δημιούργησε από τους αντιπάλους του. Με τους νέους κανονισμούς να επιτρέπουν για συγκεκριμένο μέρος του αγώνα την μαλακή γόμα (option tyre) σε αντίθεση με την standard, έκρινε και μεγάλο μέρος της εξέλιξης του αγώνα. Απέναντι σε αυτή την πρόκληση, ο Wittmann επέλεξε να ξεκινήσει με την option λύση, καταφέρνοντας να χτίσει μία σημαντική διαφορά από τους διώκτες του. Όταν άλλαξε ελαστικά στον 20ο γύρο, τοποθετώντας την στάνταρ γόμα, διαχειρίστηκε ιδανικά τη φθορά των ελαστικών και τη διαφορά από τους διώκτες του παραμένοντας στην κορυφή και σημειώνοντας μία σπουδαία νίκη.

 

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, τον ακολούθησε ο δύο φορές στο παρελθόν Πρωταθλητής του DTM, Mattias Ekstrom. Ο Σουηδός οδηγός της Audi, επέλεξε διαφορετική στρατηγική από τους αντιπάλους του, ξεκινώντας με τη στάνταρ γόμα της Hankook και χρησιμοποιώντας την option στο δεύτερο μισό. Με αυτόν τον τρόπο, κατάφερε να ανέβει από την 7η θέση, στην οποία και είχε πέσει, στη 2η σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους και επιδόσεις. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου, τον ακολούθησε ακόμα ένα Audi RS5, και συγκεκριμένα αυτό του νεαρού Adrien Tambay.

Ο 24χρονος Γάλλος, γιος του πρώην πιλότου της F1 Patrick Tambay, ξεκίνησε από την πρώτη σειρά εκκίνησης, έχοντας και αυτός την σούπερ μαλακή γόμα της Hankook. Νωρίς, έχασε την πρώτη θέση από τον Wittmann, αλλά κατάφερε να παραμείνει στη 2η θέση έχοντας μία διαφορά από τους διώκτες του. Όμως, δεν κατάφερε να αντισταθεί στον ιπτάμενο Ekstrom, που τέσσερις γύρους πριν το τέλος έφτασε πίσω του και εν τέλει τον προσπέρασε. Σε κάθε περίπτωση, η 3η θέση που κατέκτησε είναι και το πρώτο βάθρο της καριέρας του στο θεσμό, ένα αποτέλεσμα που αφήνει υποσχέσεις για το μέλλον.

 

Ανάλογη επιλογή με τον Ekstrom, έκανε και ο περσινός Πρωταθλητής του θεσμού Mike Rockenfeller με ακόμα ένα Audi RS5. Ο Γερμανός οδηγός, ανάβασε κατακόρυφα το ρυθμό του με τη μαλακή γόμα (υπολογίζεται ότι η option είναι περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη στο γύρο) με αποτέλεσμα να τερματίσει 4ος, πίσω από τον νεαρό Tambay. Μάλιστα, για να τα καταφέρει χρειάστηκε να περάσει δύο γύρους πριν το τέλος των Timo Glock με την BMW M4, ο οποίος και έκανε την αντίστροφη επιλογή στα ελαστικά του, αδυνατώντας να κρατήσει πίσω του τον περσινό Πρωταθλητή στους τελευταίους γύρους.

Σε αυτό το σημείο, άλλαξε η κατάταξη και στις πιο πίσω θέσεις, με τους Bruno Spengler, Martin Tomczyk και Augusto Farfus, όλοι τους με BMW M4, να περνούν τον Timo Scheider με το Audi RS5, και μαζί με τον Joey Hand με ακόμα μία Μ4, να διαμορφώνουν την πρώτη δεκάδα. Όλοι τους ξεκίνησαν με τη στάνταρ γόμα, αλλά δεν κατάφεραν να φτάσουν τους πρώτους στο δεύτερο μισό του αγώνα, έχοντας μία σπουδαία μεταξύ τους μάχη. Ο Timo Scheider από την πλευρά του, είναι άτυχος, αφού αρχικά είχε μάχη με τον Felix Da Acosta με την Μ4 για την 3η θέση, αλλά μία μεταξύ τους επαφή τους κόστισε πολύτιμο χρόνο. Μάλιστα, για τον Πορτογάλo πρώην πιλότο της Torro Rosso, ήταν καταστροφική, αφού αρχικά δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα πιτ, όντας υπεύθυνος για τη συγκρούση, την οποία όμως δεν πρόλαβε να εκτελέσει, αφού τέθηκε εκτός μάχης και αγώνα.

 

Ένα χαρακτηριστικό του αγώνα είναι ότι στην πρώτη δεκάδα συναντήσαμε 6 BMW και 4 Audi, με την πρώτη Mercedes να βρίσκεται στην 11η θέση με τον νεαρό Pascal Wehrlein. Αναμφίβολα, στο στρατόπεδο της ομάδας θα θέλουν να ξεχάσουν την πρεμιέρα του θεσμού, που ξεκίνησε με μεγάλες προσδοκίες. Τα μηνύματα δεν ήταν ενθαρρυντικά από τα χρονομετρημένα εχθές, ενώ η συνέχεια ήταν αντίστοιχη σήμερα. Ο Καναδός Robert Wickens προσπάθησε στο πρώτο μισό του αγώνα να σκαρφαλώσει στη συνέχεια, αλλά χωρίς επιτυχία. Παράλληλα, οι Paul Di Resta έδειξε στην επανεμφάνιση του στο θεσμό μετά από την παρουσία του στην F1, ότι ακόμα χρειάζεται χρόνο προσαρμογής για να επιστρέψει στα επιθυμητά επίπεδα επίδοσης και αποτελεσμάτων.

Με τις BMW και Audi είναι ικανοποιημένες για διαφορετικούς λόγους, ο πρώτος γύρος του DTM ολοκληρώθηκε στο Χόκενχάιμ και πλέον άνθρωποι και μηχανές στρέφουν το ενδιαφέρον τους για την επόμενη συνάντηση που είναι προγραμματισμένη για τις 18 Μαίου στην πίστα του Oschersleben._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ