Την απόφαση να διαθέσει ελαστικά με διαφορετικό πέλμα σε τρία Grand Prix ανακοίνωσε επίσημα η Pirelli.

Αν και έχει συμβεί ξανά στο παρελθόν (το 2011 και το 2012 σε Monza και Spa), η Pirelli δε συνηθίζει να διαφοροποιεί το πέλμα των ελαστικών της κατά τη διάρκεια μίας σεζόν. Τώρα όμως έκρινε πως ήταν ανάγκη να γίνει κάτι τέτοιο για τους αγώνες στο Montmelo, στο Paul Ricard και στο Silverstone, αφού σε αυτές τις τρεις πίστες έχει περαστεί νέα άσφαλτος.

Αυτό σημαίνει πως η πρόσφυση αυξάνεται, και μαζί της η θερμοκρασία που αναπτύσσει το ελαστικό, πράγμα που το φθείρει ταχύτερα κι εντονότερα. Ως εκ τούτου, για αυτά τα τρία GP, η Pirelli θα φέρει ελαστικά με πέλμα λεπτότερο κατά 0,4 χιλιοστά.

Ο Mario Isola, υπεύθυνος της Pirelli για την F1, είπε σχετικά:

«Ζητήσαμε από τη FIA να έχουμε ελαστικά με ελαφρώς πιο λεπτό πέλμα για τρεις αγώνες. Ο λόγος που το ζητήσαμε αυτό ήταν το γεγονός πως, γενικά, η νέα άσφαλτος προσφέρει περισσότερο πρόσφυση, αλλά έχει και μικρότερη φθορά. Με πολλή πρόσφυση, οι χρόνοι βελτιώνονται σημαντικά. Είδαμε τους χρόνους στη Βαρκελώνη τον χειμώνα και ήταν τρία δευτερόλεπτα ταχύτεροι σε σχέση με πέρυσι. Αλλά το ζητούμενο είναι να κρατήσουμε γόμα πάνω στο ελαστικό, γιατί με τη χαμηλή φθορά, το πέλμα παραμένει στη θέση του, δεν φθείρεται. Κι αυτό συνεπάγεται υψηλές θερμοκρασίες μέσα στο ελαστικό.»

Και συνέχισε:

«Επομένως, στην προσπάθειά μας να μειώσουμε τη θερμοκρασία, ζητήσαμε να έχουμε λιγότερο πάχος στο πέλμα. Το δοκιμάσαμε αυτό πέρυσι, και σε ό,τι έχει να κάνει με την απόδοση, δεν υπάρχει σχεδόν καμία διαφορά. Προφανώς ο λόγος που επιλέξαμε το κανονικό πέλμα για τη φετινή σεζόν είναι πως, υπό κανονικές συνθήκες, όταν φθείρεις το ελαστικό κι έχεις λεπτό πέλμα, το καταστρέφεις»._Δ.Μ.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά