top icon
Αγώνες

F1: Ενδεχόμενες αλλαγές στο -καινούργιο- βαθμολογικό σύστημα

Υπάρχει πιθανότητα να πραγματοποιηθούν περαιτέρω τροποποιήσεις στο καινούργιο βαθμολογικό σύστημα που έχει ανακοινωθεί για τη σεζόν του 2010, καθώς το συγκεκριμένο ζήτημα βρίσκεται στην ατζέντα της Επιτροπής της Formula 1 που θα συνεδριάσει την 1η Φεβρουαρίου.

Υπάρχει πιθανότητα να πραγματοποιηθούν περαιτέρω τροποποιήσεις στο καινούργιο βαθμολογικό σύστημα που έχει ανακοινωθεί για τη σεζόν του 2010, καθώς το συγκεκριμένο ζήτημα βρίσκεται στην ατζέντα της Επιτροπής της Formula 1 που θα συνεδριάσει την 1η Φεβρουαρίου.

Το Δεκέμβριο, το ΠΣΜΑ ενέκρινε την πρόταση να βαθμολογούνται οι πρώτοι 10 με το σύστημα 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1. Ωστόσο, ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Stefano Domenicali, δήλωσε στην παραδοσιακή εκδήλωση της Scuderia για το ξεκίνημα της χρονιάς στη Madonna di Campiglio, ότι θα υπάρξουν συναντήσεις εντός των επόμενων δυο εβδομάδων για να συζητηθούν τροποποιήσεις.

Φήμες θέλουν να έχει προταθεί μεγαλύτερο προβάδισμα στο νικητή, ίσως με το σύστημα 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1, ενώ υπάρχει η πρόταση να αποδίδεται και ένας βαθμός στον οδηγό που έχει σημειώσει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα καθώς και σε αυτόν που έχει σημειώσει την pole position.

Επίσης, ο Domenicali ανέφερε ότι θα υπάρξουν συζητήσεις και όσον αφορά τη χρήση των ελαστικών και τον αριθμό των pit stop κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο Ιταλός ανέφερε ότι γίνεται συζήτηση για τα ελαστικά που θα χρησιμοποιούνται στο τρίτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών και αν ο οδηγός θα είναι υποχρεωμένος να εκκινήσει με το σετ με το οποίο συμμετείχε στο Q3.

Ο Ιταλός ανέφερε ότι οι ομάδες εξετάζουν την επαναφορά του KERS για το 2011, ενώ χαρακτήρισε απαραίτητη την μείωση της αρνητικής άντωσης που θα παράγουν τα μονοθέσια της μεθεπόμενης σεζόν και πιστεύει ότι εντός των επόμενων δυο μηνών θα ανακοινωθούν οι τενχικοί κανονισμοί για αυτήν.

Eπιπλέον, ο Domenicali δήλωσε ότι θα πρέπει να συζητηθεί και το απώτερο μέλλον του σπορ, με μια αναθεώρηση στον τύπο των οχημάτων, έτσι ώστε να εκφράζουν τις περιβαλλοντικές ανάγκες και να εισαχθούν καινούργιες τεχνολογίες. Ο Ιταλός επεσήμανε επίσης ότι οι ομάδες θα διαπραγματευτούν εκ νέου την εμπορική συμφωνία για το 2013 και έπειτα.

Ο Domenicali πιστεύει επίσης ότι θα πρέπει να αυξηθούν οι δοκιμές εξέλιξης, ενώ επανήλθε στο ζήτημα χρήσης τρίτου μονοθεσίου, καθώς για αυτόν δεν έχει αποδειχθεί ακόμα η αξιοπιστία των καινούργιων ομάδων, αφού όπως δήλωσε χαρακτηριστικά: «Έχουμε δει πολλούς μετεωρίτες στο παρελθόν και χρειαζόμαστε αστέρια που κολλάνε στον ουρανό».

Όσον αφορά τις δοκιμές, ο Domenicali αποκάλυψε ότι ο βασιλιάς του MotoGP, Valentino Rossi θα δοκιμάσει μια παλιά Ferrari (όπως συνέβη το 2009 με τους Michael Schumacher και Felipe Massa μετά το ατύχημα του τελευταίου, που οδήγησαν μοντέλο του 2007, με το πρόγραμμα πελατών της ιταλικής εταιρίας) στην πίστα της Καταλονίας, στη Βαρκελώνη, στις 20 και 21 Ιανουαρίου.
Φ.Λ.
[email protected]

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ