top icon
Αγώνες

F1-GP Βραζιλίας: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής

Οι δυο Red Bull έκαναν το 1-2 σε αμφότερες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής στο Interlagos, με τον Sebastian Vettel πάντοτε επικεφαλής.

Οι δυο Red Bull έκαναν το 1-2 σε αμφότερες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής στο Interlagos, με τον Sebastian Vettel, πάντοτε επικεφαλής, να είναι ο μοναδικός οδηγός που το απόγευμα κατάφερε να κατέβει κάτω από το 1:12.
 
Δεδομένου ότι η μικροσκοπική πίστα του Interlagos (2η μικρότερη της σεζόν μετά το Μονακό) αποτελείται από μια -ουσιαστικά- γρήγορη στροφή, τη Subida dos Boxes (14), την πολύ μεγάλη ευθεία που την ακολουθεί (όπου θα αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμο ένα πολύ καλό σύστημα stalling πίσω αεροτομής) και ένα εσωτερικό κομμάτι με πολύ αργές στροφές, η Red Bull αναμένεται να είναι το φαβορί και σε αυτό τον αγώνα. Ωστόσο, η Ferrari θα βρίσκεται αρκετά κοντά, καθώς τα χαρακτηριστικά της πίστας την ευνοούν, με τις αμέτρητες ανομοιομορφίες του ασφαλτοτάπητα και την ανάγκη σταθερότητας στο φρενάρισμα και καλής ελκτικής πρόσφυσης κατά την έξοδο από τις αργές στροφές. Η μεγάλη ευθεία αναμένεται να ευνοήσει αρκετά τη McLaren, αλλά η MP4-25 δε συμπαθεί τις ανομοιομορφίες του εδάφους είναι διαφορετικές κάθε χρόνο, λόγω των δυο υπόγειων… λιμνών που βρίσκονται κάτω από την πίστα, επάνω στις οποίες… επιπλέει το έδαφος! Άλλωστε, η ονομασία του μέρους σημαίνει «μεταξύ δυο λιμνών».
 
Φέτος, με τα συστήματα stalling πίσω αεροτομής, οι ομάδες θα έχουν τη δυνατότητα να στήσουν τα μονοθέσιά τους έτσι ώστε να αποδίδουν καλά στο εσωτερικό, αργό κομμάτι, «ξεφορτώνοντας» την επιπλέον αρνητική άντωση στις ευθείες. Στο τέλος της μεγάλης ευθείας υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για προσπέρασμα, στα φρένα για την «S do Senna» (1ο σύμπλεγμα στροφών). Για αυτό το λόγο, η έξοδος από την τελευταία πραγματική στροφή, την Juncao (12), είναι κρίσιμης σημασίας. 
 
Επειδή η πίστα βρίσκεται σε αρκετά υψηλό σημείο (περίπου 700 μ. επάνω από επίπεδο της θάλασσας), η ατμοσφαιρική πίεση είναι μικρότερη (στα 930 mbar), πράγμα που σημαίνει ότι οι κινητήρες χάνουν περίπου 10% (σύμφωνα με την Cosworth) σε απόδοση, επειδή ο αέρας είναι πιο αραιός, κάνοντας λιγότερο ισχυρή την ανάφλεξη. Ωστόσο και η αεροδυναμική απόδοση επηρεάζεται σε αντίστοιχο βαθμό από την χαμηλότερη ατμοσφαιρική πίεση και παρουσιάζονται ανάλογες απώλειες αρνητικής άντωσης.
 
Οι κινητήρες επιβαρύνονται ιδιαίτερα στα 17 συνεχή δευτερόλεπτα που ο οδηγός έχει τέρμα πατημένο το πόδι του στο γκάζι έως το τέλος της μεγάλης ευθείας. Βρισκόμενοι τόσο αργά στη σεζόν, το ζήτημα των κινητήρων είναι μείζονος σημασίας. Ο Mark Webber είναι καλυμμένος, καθώς θα χρησιμοποιήσει τον κινητήρα που είχε στην Κορέα, ο οποίος ήταν καινούργιος και έχει κάνει πολύ λίγα χιλιόμετρα. Ο Fernando Alonso θα χρησιμοποιήσει τον κινητήρα της Monza, ο οποίος έχει δεχθεί αρκετή επιβάρυνση, αλλά θα βρίσκεται μονάχα στο 2ο αγώνα του. Αντιθέτως, ο Sebastian Vettel δεν έχει κανένα κινητήρα με τόσο χαμηλά χιλιόμετρα, ωστόσο η Red Bull διαβεβαιώνει ότι ο Γερμανός δε θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει 9η μονάδα φέτος.
 
Ο τροπικός καιρός σχεδόν πάντοτε παίζει κάποιο ρόλο κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού σαββατοκύριακου και προβλέπεται ότι καταιγίδες θα πλήξουν την περιοχή το Σάββατο, ημέρα διεξαγωγής των κατατακτήριων δοκιμών. Συνεπώς,, οι οδηγοί ίσως αναγκαστούν να χρησιμοποιήσουν και τα ελαστικά βροχής, πέραν της πολύ μαλακής και μέσης σκληρότητας σλικ γόμας που έχουν στη διάθεσή τους αυτό το σαββατοκύριακο από την Bridgestone. Αν βρέξει το Σάββατο, αυτό θα είναι κακή είδηση για τη Red Bull, με τη βρεγμένη πίστα να εκμηδενίζει το πλεονέκτημά της στις κατατακτήριες δοκιμές, όπου αναμένεται να υπάρχουν προβλήματα κυκλοφοριακού (λόγω του μικρού μήκους της πίστας), όπως αυτά που είδαμε στα τελευταία λεπτά αμφότερων των 90λεπτων περιόδων ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής.
 
Πρωινή περίοδος
Ο Sebastian Vettel έθεσε τον πήχη ψηλά  από την πρωινή διαδικασία, όντας σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον team mate του στη Red Bull, Mark Webber. Στον τελικό πίνακα των χρόνων ακολούθησαν οι δυο McLaren, με τον Lewis Hamilton ταχύτερο του Jenson Button, ενώ ο Robert Kubica (Renault) κατετάγη 5ος, εμπρός από το Nico Rosberg με τη Mercedes. Οι δυο Ferrari βρέθηκαν στη 13η (Fernando Alonso) και 14η θέση (Felipe Massa).
 
H πίστα ήταν πολύ σκονισμένη, καθώς δε χρησιμοποιείται πάρα πολύ κατά τη διάρκεια της χρονιάς και το γεγονός αυτό έκανε τους κορυφαίους συνδυασμούς να περιμένουν μέχρι το μέσο της διαδικασίας για να βγουν στην πίστα για χρονομετρημένους γύρους.
 
Η McLaren δοκίμαζε καινούργια εξαρτήματα στην περιοχή του πατώματος της MP4-25, ενώ οι οδηγοί μπορούσαν να διαλέξουν μεταξύ μιας ποικιλίας εμπρός και πίσω αεροτομών, καθώς η ομάδα βελτίωσε μερικές από τις καινούργιες λύσεις που είχε φέρει στην Κορέα και δεν είχαν λειτουργήσει όπως θα ήθελαν οι τεχνικοί της. Ο Hamilton σύγκρινε εμπρός αεροτομές και ο Button άλλαξε πίσω αεροτομή κατά τη διάρκεια της πρωινής διαδικασίας.
 
Η Ferrari είχε προγραμματίσει να αντικαταστήσει τον κινητήρα του Fernando Alonso μεταξύ των δυο περιόδων, καθώς αυτή η μονάδα θα συμπλήρωνε τον προβλεπόμενο κύκλο ζωής της. Εντέλει, ο Ισπανός αναγκάστηκε να παρκάρει το μονοθέσιό του στην άκρη της πίστας λίγο πιο κάτω από την έξοδο του pit lane, ένα λεπτό πριν το τέλος της διαδικασίας, για να προλάβει την αστοχία του κινητήρα του, η οποία σύμφωνα με την ομάδα, παρουσιάστηκε απλά δυο γύρους νωρίτερα.
 

To μονοθέσιο του Alonso επιστρέφεται στα pits έπειτα από το τέλος της πρωινής περιόδου, για να αντικατασταθεί ο «τελειωμένος» κινητήρας του.
 
Όπως πάντα, η Ferrari δεν έδειξε την πραγματική της ταχύτητα το πρωί, που ο Felipe Massa παραπονούνταν για υπερβολική υποστροφή στο μονοθέσιό του. Από τα ενδιαφέροντα της διαδικασίας ήταν το γεγονός ότι οι μηχανικοί της Red Bull έξυναν το κάτω μέρος της εμπρός αεροτομής του μονοθεσίου του Mark Webber, πιθανότατα για να μην ακουμπάει στο έδαφος. Επιπλέον, οι Mercedes δοκίμαζαν ένα πρωτότυπο του διαχύτη ενός επιπέδου που θα χρησιμοποιείται (υποχρεωτικά από τους κανονισμούς) στο μονοθέσιο του 2011, δείχνοντας από νωρίς προς τα πού στοχεύει ήδη η γερμανική ομάδα. 
 
Ο Hamilton είχε προς το τέλος της διαδικασίας ένα πρόβλημα με ένα από τα εμπρός ελαστικά του, το οποίο είχε τραυματίσει έπειτα από πολλαπλά μπλοκαρίσματα φρένων, ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα απ’ όλους, είχε ο Vitaly Petrov, ο οποίος 8 λεπτά πριν από την καρό σημαία είχε ένα γερό ατύχημα στην Curva do Laranjinha (στροφή 7), λόγω προβλήματος στην πίσω αεροτομή της Renault. Επιπλέον, ο Ρώσος έλαβε πρόστιμο 2.000 ευρώ επειδή παρέβη το ανώτατο όριο ταχύτητας εντός του pitlane. 
  

To ατύχημα του Petrov προκλήθηκε από πρόβλημα στην πίσω αεροτομή. 
 


Στο 90ό λεπτό, ο Kamui Kobayashi απέφυγε για λίγο ένα σφοδρό ατύχημα, όταν αστόχησε το πίσω αριστερό ελαστικό του στη Ferradura (στροφή 6).
 
Απογευματινή περίοδος
Η Red Bull παρέμεινε στις ίδιες θέσεις και στην απογευματινή περίοδο, με τον Sebastian Vettel να επικρατεί στον τελικό πίνακα των χρόνων, όντας ο τελευταίος οδηγός που έκανε τη μετάβαση στη μαλακή επιλογή ελαστικών. Mε την πιο σκληρή γόμα, ο Mark Webber ήταν 2/10 του δλ. ταχύτερος, ωστόσο στο 2ο γρήγορο γύρο με τα μαλακά ελαστικά, ο Αυστραλός έκανε ένα λάθος στο δεύτερο τμήμα της πίστας και δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του. Αντίθετα, ο Sebastian Vettel κατάφερε λίγο αργότερα να πέσει κάτω από το 1:12, βρίσκοντας το ένα επιπλέον δέκατο του δευτερολέπτου που χρειαζόταν για να τεθεί επικεφαλής.
 
Στην 3η θέση, 1/4 του δλ. πίσω από τον Webber, βρέθηκε ο Fernando Alonso, ο οποίος δεν έχασε χρόνο, παρά την αλλαγή κινητήρα στο μονοθέσιό του, που ίσως να του έδωσε επιπλέον ιπποδύναμη. Μερικοί σχολίασαν ότι ο Ισπανός (όπως και ο Webber) ενδέχεται να κουβαλούσε αρκετά καύσιμα στη γρήγορη προσπάθειά του με τα μαλακά ελαστικά. Προβλήματα χτύπησαν και πάλι το στρατόπεδο της Ferrari, αυτή τη φορά όμως στην άλλη πλευρά του γκαράζ, καθώς ο Felipe Massa αναγκάστηκε να παρκάρει το μονοθέσιό του στη συμπλήρωση της πρώτης ώρας της διαδικασίας, στο ίδιο σημείο που το είχε κάνει ο team mate του το πρωί. Η Ferrari ανέφερε ότι πιθανότατα πρόκειται για πρόβλημα στα ηλεκτρικά, καθώς ο Massa πάτησε άτσαλα πάνω στο kerb της 2ης στροφής και το μονοθέσιο επέλεξε νεκρά, απενεργοποιώντας το συμπλέκτη και απαγορεύοντας την επιλογή οποιασδήποτε σχέσης. Ο Βραζιλιάνος κατέληξε 5ος, εμπρός από τον Robert Kubica με τη Renault.
 

Ο Massa σταματάει στην πίστα 30 λεπτά πριν τη λήξη, λόγω προβλήματος με τα ηλεκτρικά του κιβωτίου της Ferrari
 
Ο Lewis Hamilton ήταν ευχαριστημένος από τις μικρές αναβαθμίσεις που έκανε η McLaren στο πάτωμα του μονοθεσίου της και σημείωσε τον 4ο χρόνο, ενώ ο Jenson δεν είχε επαρκή πρόσφυση στον πίσω άξονα και κατέληξε στην 7η θέση. Η McLaren έκανε ρυθμίσεις στο στήσιμο αμφότερων των μονοθεσίων της μόλις 15 λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας, κάτι ασυνήθιστο για την ομάδα.
 
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα έγινε εμφανές στο τέλος αμφότερων των διαδικασιών, αλλά ήταν πιο έντονο το απόγευμα. Ο Kamui Kobayashi ήταν πρωταγωνιστής σε δυο περιστατικά: μπλοκάροντας αναιτίως τον Nico Rosberg, ενώ ο Γερμανός προσπαθούσε να προσπεράσει τη Sauber 8 λεπτά πριν το τέλος και στη λήξη, όπου ο Ιάπωνας αιφνιδιάστηκε από το νωρίτερο φρενάρισμα του Heikki Kovalainen (Lotus) και από την απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, λίγο έλειψε να προσκρούσει στο pit wall.
 
Παράλληλα, στα τελευταία δευτερόλεπτα της διαδικασίας, ο Michael Schumacher επέλεξε να προσπεράσει από την εξωτερική τον Jaime Alguersuari στην πρώτη στροφή, κλείνοντας την πόρτα απότομα, αφαιρώντας ένα κομμάτι από την εμπρός αεροτομή της Toro Rosso, την οποία στη συνέχεια ο Γερμανός οδηγός της Mercedes σχεδόν ακινητοποίησε με τη γραμμή που επέλεξε, χωρίς να υφίσταται προφανής λόγος…
 

Ο Schumacher κλείνει χωρίς λόγω τον Alguersuari στα τελευταία δευτερόλεπτα της διαδικασίας, προκαλώντας την επαφή μεταξύ τους.
 
Σχόλια 
Οι οδηγοί της Red Bull ήταν αισιόδοξοι έπειτα από το πέρας των σημερινών ελεύθερων δοκιμών, με τον Sebastian Vettel να δηλώνει ότι ήταν καλή αρχή και το μονοθέσιο συμπεριφερόταν εντάξει, αν και ο ίδιος δεν ήταν 100% ευχαριστημένος, οπότε υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Ο Mark Webber προσέθεσε ότι το μονοθέσιο είναι γρήγορο και λειτουργεί σε όλες τις συνθήκες «οπότε θα πρέπει να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα», όπως δήλωσε ο Αυστραλός, σχολιάζοντας το ενδεχόμενο αυριανής εμφάνισης της βροχής. 

Ο Webber διέψευσε επίσης ότι πρόκειται να φύγει του χρόνου από τη Red Bull (παρά το γεγονός ότι έχει υπογράψει συμβόλαιο για το 2011 με την ομάδα), όπως ανέφεραν οι τελευταίες εικασίες στα paddock, έπειτα από τις αιχμηρές δηλώσεις του Αυστραλού την Πέμπτη. «Όλα είναι εντάξει εντός της ομάδας. Έχω πολύ καλή σχέση με τα σωστά άτομα, για να μου δώσουν τεχνικά μια εξαιρετική ευκαιρία να κάνω μια πολύ καλή δουλειά και αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Εφόσον δεν ξεχάσω πώς να οδηγώ τους επόμενους μήνες, τότε φυσικά θα είμαι εδώ του χρόνου». 

Ο Fernando Alonso τόνισε ότι οι Red Bull πάντα ήταν κυρίαρχες τις τελευταίες 7-8 αγωνιστικές Παρασκευές και πιστεύει ότι αν βρέξει αύριο τα πάντα μπορούν να συμβούν. Ο Ισπανός αποκάλυψε επίσης ότι η Ferrari έχει παρουσιάσει μερικές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις στην F10 αυτό το σαββατοκύριακο. 

Ο Lewis Hamilton ήταν χαρακτηριστικός σχετικά με τη διαφορά απόδοσης της McLaren από τις άλλες δυο κορυφαίες ομάδες στη Βραζιλία: «Αντλώ ό,τι μπορώ από το μονοθέσιο εκεί έξω. Θα μπορούσα να έχω ένα δέκατο εδώ ή εκεί, αλλά όταν έχουν μεγαλύτερη διαφορά, εκείνοι μπορούν να ηρεμήσουν λίγο περισσότερο. Το μονοθέσιό μου συμπεριφερόταν καλά, απλά δεν είχε αρκετή αρνητική άντωση. Δυστυχώς, το όριό μας αυτή τη στιγμή είναι ακόμα μισό δευτερόλεπτο μακριά από το ρυθμό των Red Bull. Oι Red Bull και οι Ferrari μοιάζουν γενικά ταχύτερες, οπότε πρέπει να έχουν περισσότερη αρνητική άντωση από εμάς, αλλά αν είναι βρεγμένο, γίνεται περισσότερο λοταρία, και λίγο πιο εύκολο για εμάς. To μονοθέσιό μου είναι πολύ καλύτερο στο βρεγμένο από το περυσινό, οπότε θα πρέπει να παλέψω μέχρι το Q3 να διεκδικήσω την pole. Όσον αφορά την καθαρή ταχύτητα στο στεγνό, δε μπορούμε να συναγωνιστούμε τη Red Bull. Αλλά βροχή, αξιοπιστία, κινητήρες… αυτά τα πράγματα θα παίξουν μεγάλο ρόλο στους επόμενους δυο αγώνες και ελπίζω ότι θα υπάρχει πλεονέκτημα για εμάς». 

Ο Jenson Button ανέφερε έλλειψη πρόσφυσης σε αμφότερους τους άξονες του μονοθεσίου του, την οποία ο Βρετανός προσπάθησε να εξυγιάνει με διαρκείς αλλαγές στο ζύγισμα. Ο Button ανέφερε ότι το μονοθέσιό του λειτουργεί πολύ καλύτερα με βαρύτερο φορτίο καυσίμου, αφού με άδεια ρεζερβουάρ τα εμπρός ελαστικά δεν παρήγαγαν επαρκή πρόσφυση στις αργές στροφές. 

Ο Felipe Massa δήλωσε ότι το πρόβλημα στα ηλεκτρικά του κιβωτίου του ήρθε στον πρώτο του γύρο με τη μαλακή γόμα ελαστικών και δεν είχε τη δυνατότητα να κατανοήσει τον τρόπο λειτουργίας της, αλλά πιστεύει ότι μπορεί να είναι ανταγωνιστικός αυτό το σαββατοκύριακο. 

Ο Robert Kubica ανέφερε ότι η απόδοση της Παρασκευής μπορεί να είναι παραπλανητική, οπότε παραμένει προσεκτικός. Κύριος στόχος του Πολωνού είναι να βελτιωθεί το ζύγισμα της Renault κατά τη διάρκεια της νύχτας, καθώς δεν ήταν ιδανικό σήμερα. Ο Kubica αντιμετώπιζε δυσκολίες με την αστάθεια και την ελλιπή πρόσφυση της Renault. «Καμία από τις αλλαγές δε μας επέτρεψε να κάνουμε ένα μεγάλο βήμα μπροστά, οπότε πρέπει να δουλέψουμε σκληρά αυτό το βράδυ για να σημειώσουμε πρόοδο». 

Ο Πολωνός, αναφέρθηκε επίσης στη μάχη του τίτλου, δηλώνοντας έκπληκτος από το γεγονός ότι ο Alonso προηγείται σε αυτή, «γιατί η Red Bull σίγουρα ήταν μακράν το ταχύτερο μονοθέσιο καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν». Ο Kubica δήλωσε ότι η διαφορά του Alonso είναι σημαντική σε αυτό το σημείο της χρονιάς: «Είναι πάντοτε ένα άνετο πλεονέκτημα, μπορείς να δεις τι συμβαίνει και αυτοί που είναι πίσω έχουν πάντοτε πιο δύσκολη δουλειά, γιατί πρέπει να τερματίσουν εμπρός από τον οδηγό που προηγείται στο Πρωτάθλημα. Για τον επικεφαλής δεν είναι αναγκαίο ότι πρέπει να τερματίσει μπροστά τους». 

Αγωνοδίκες 
Ο παλαίμαχος οδηγός που θα αποτελεί ένα εκ των τεσσάρων μελών των αγωνοδικών, είναι ο Johnny Herbert, νικητής τριών GP στη 12ετή καριέρα του στην F1, o οποίος εκτελεί ανάλογα χρέη για 3η φορά, έπειτα από τα GP Μαλαισίας και Τουρκίας. Οι υπόλοιποι αγωνοδίκες είναι οι Gerd Ennser, Paul Gutjahr και ένας ακόμη παλαίμαχος οδηγός, ο Felipe Giaffone. 
Φ.Λ. 

[email protected]
 
GP Βραζιλίας: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής, πρωινή περίοδος
A/A
Νο
Οδηγός
Ομάδα-Κινητήρας
Χρόνος
Διαφορά
Μ.Ω.Τ.
Γύροι
1
5
Sebastian Vettel
Red Bull-Renault
1:12.328
 
214.473
23
2
6
Mark Webber
Red Bull-Renault
1:12.810
0.482
213.053
28
3
2
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
1:12.845
0.517
212.951
24
4
1
Jenson Button
McLaren-Mercedes
1:13.267
0.939
211.724
24
5
11
Robert Kubica
Renault
1:13.370
1.042
211.427
24
6
4
Nico Rosberg
Mercedes
1:13.516
1.188
211.007
26
7
9
Rubens Barrichello
Williams-Cosworth
1:13.546
1.218
210.921
26
8
3
Michael Schumacher
Mercedes
1:13.643
1.315
210.643
25
9
14
Adrian Sutil
Force India-Mercedes
1:13.918
1.590
209.860
26
10
22
Nick Heidfeld
BMW Sauber-Ferrari
1:14.000
1.672
209.627
23
11
23
Kamui Kobayashi
BMW Sauber-Ferrari
1:14.004
1.676
209.616
23
12
10
Nico Hulkenberg
Williams-Cosworth
1:14.155
1.827
209.189
29
13
8
Fernando Alonso
Ferrari
1:14.246
1.918
208.932
20
14
7
Felipe Massa
Ferrari
1:14.267
1.939
208.873
26
15
12
Vitaly Petrov
Renault
1:14.370
2.042
208.584
23
16
15
Vitantonio Liuzzi
Force India-Mercedes
1:14.487
2.159
208.256
26
17
17
Jaime Alguersuari
Toro Rosso-Ferrari
1:14.618
2.290
207.891
30
18
16
Sebastien Buemi
Toro Rosso-Ferrari
1:14.734
2.406
207.568
29
19
18
Jarno Trulli
Lotus-Cosworth
1:15.603
3.275
205.182
25
20
24
Timo Glock
Virgin-Cosworth
1:15.860
3.532
204.487
20
21
19
Heikki Kovalainen
Lotus-Cosworth
1:16.057
3.729
203.958
26
22
25
Jεrοme d’Ambrosio
Virgin-Cosworth
1:16.707
4.379
202.229
28
23
20
Christian Klien
HRT-Cosworth
1:16.839
4.511
201.882
18
24
21
Bruno Senna
HRT-Cosworth
1:17.360
5.032
200.522
30
 
GP Βραζιλίας: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής, απογευματινή περίοδος
A/A
Νο
Οδηγός
Ομάδα-Κινητήρας
Χρόνος
Διαφορά
Μ.Ω.Τ.
Γύροι
1
5
Sebastian Vettel
Red Bull-Renault
1:11.968
 
215.546
28
2
6
Mark Webber
Red Bull-Renault
1:12.072
0.104
215.235
34
3
8
Fernando Alonso
Ferrari
1:12.328
0.360
214.473
36
4
2
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
1:12.656
0.688
213.505
33
5
7
Felipe Massa
Ferrari
1:12.677
0.709
213.443
19
6
11
Robert Kubica
Renault
1:12.882
0.914
212.843
37
7
1
Jenson Button
McLaren-Mercedes
1:13.206
1.238
211.901
33
8
22
Nick Heidfeld
BMW Sauber-Ferrari
1:13.222
1.254
211.854
40
9
4
Nico Rosberg
Mercedes
1:13.333
1.365
211.534
34
10
3
Michael Schumacher
Mercedes
1:13.346
1.378
211.496
36
11
9
Rubens Barrichello
Williams-Cosworth
1:13.520
1.552
210.996
37
12
23
Kamui Kobayashi
BMW Sauber-Ferrari
1:13.610
1.642
210.738
41
13
10
Nico Hulkenberg
Williams-Cosworth
1:13.725
1.757
210.409
39
14
14
Adrian Sutil
Force India-Mercedes
1:13.740
1.772
210.366
32
15
12
Vitaly Petrov
Renault
1:13.818
1.850
210.144
26
16
15
Vitantonio Liuzzi
Force India-Mercedes
1:14.045
2.077
209.500
37
17
16
Sebastien Buemi
Toro Rosso-Ferrari
1:14.304
2.336
208.769
33
18
17
Jaime Alguersuari
Toro Rosso-Ferrari
1:14.578
2.610
208.002
37
19
18
Jarno Trulli
Lotus-Cosworth
1:14.984
3.016
206.876
47
20
19
Heikki Kovalainen
Lotus-Cosworth
1:15.101
3.133
206.554
43
21
25
Lucas Di Grassi
Virgin-Cosworth
1:15.433
3.465
205.645
35
22
21
Bruno Senna
HRT-Cosworth
1:16.070
4.102
203.923
42
23
20
Christian Klien
HRT-Cosworth
1:16.082
4.114
203.891
38
24
24
Timo Glock
Virgin-Cosworth
1:16.150
4.182
203.708
35

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ