Αγώνες Formula 1

F1: Η Red Bull απειλεί με αποχώρηση αν δεν «παγώσουν» οι κινητήρες το 2022

Η Red Bull θέλει να εξαγοράσει την IP της Honda Racing F1 και να συνεχίσει με τους κινητήρες των Ιαπώνων, όμως ζητά άμεσο πάγωμα στην εξέλιξη των PU το 2022, αλλιώς απειλεί με αποχώρηση από τη Formula 1.

Η Red Bull θέτει τελεσίγραφο στις άλλες ομάδες, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Auto Motor und Sport, που μεταδίδει πως η αυστριακή εταιρεία θέλει να συνεχίσει με τους κινητήρες της Honda και μετά την αποχώρηση των Ιαπώνων το 2021.

Το τελεσίγραφο έχει ως εξής: ή παγώνει η εξέλιξη των κινητήριων μονάδων από 1/1/2022 μέχρι το 2026, όταν κι αναμένεται να αλλάξουν οι κανονισμοί γύρω απ' τους κινητήρες, ή αποχωρεί από το σπορ μαζί με την «αδερφή» ομάδα της AlphaTauri.

Κρίσιμο σημείο σε αυτήν την υπόθεση θα είναι η συνάντηση της 26ης Οκτωβρίου, στην οποία θα παρευρεθούν οι τέσσερις κατακευαστές κινητήρων (Mercedes, Ferrari, Honda, Renault).

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, η Mercedes είναι ανοιχτή στο ενδεχόμενο παύσης της εξέλιξης των μονάδων ισχύος απ'το 2022 και μετά. Το ίδιο πιστεύεται πως κάνει κι η Renault. Μοναδικό εμπόδιο σε αυτήν την πρόταση είναι η Ferrari.

Οι Ιταλοί έχουν φέτος τον χειρότερο κινητήρα, και σε πιθανό πάγωμα της εξέλιξης το 2022, θα έχουν μόνο το 2021 για να μπορέσουν να καλύψουν το χαμένο έδαφος σε σχέση με τον ανταγωνισμό, που πιστεύεται πως κυμαίνεται ανάμεσα στους 30-50 ίππους.

Έπειτα, τίθεται και το ζήτημα του καυσίμου.

Σύμφωνα με το AMuS, η F1 θέλει από το 2022 να χρησιμοποείται κατά 20% βιοκαύσιμο, ενώ από το 2023 θέλει να τρέχει με 100% καύσιμο που δεν εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα. Αυτές οι αλλαγές θα αναγκάσουν τους μηχανικούς να βρουν νέα υλικά και να σχεδιάσουν από το μηδέν ορισμένα μέρη του κινητήρα, ώστε να προσαρμοστούν στο νέο καύσιμο.

Αν παγώσει η εξέλιξη των κινητήρων χάρη στη Red Bull, δεν μπορούν να προχωρήσουν αυτές οι αλλαγές. Και η Ferrari δεν είναι διατεθειμένη να το επιτρέψει αυτό.

Έτσι, θα συζητηθεί ακόμα κι η εισαγωγή των νέων κανονισμών γύρω απ' τους κινητήρες από το 2023, κι όχι το 2026 όπως έχει προγραμματιστεί._Δ.Μ.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου